ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی برترین تیم‌های حاضر در فیفا 19

به عنوان یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های ورزشی سال، فیفا 19 باز هم کاربران زیادی را مشغول تجربه مودهای مختلف خود کرده است و هم‌اکنون بازار رقابت‌های بخش چند نفره بازی داغ داغ است. ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

به عنوان یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های ورزشی سال، فیفا 19 باز هم کاربران زیادی را مشغول تجربه مودهای مختلف خود کرده است و هم‌اکنون بازار رقابت‌های بخش چند نفره بازی داغ داغ است.

مجموعه‌ بی‌شماری از تیم‌های مختلف از سرتاسر جهان در فیفا 19 گرد هم آمده‌اند و طبیعیست که به جز کاربران منطقه‌ای، بسیاری از این تیم‌ها توسط کاربران بین المللی بازی انتخاب و تجربه نخواهند شد.

در این میان ممکن است برحسب شرایطی که با آن روبه‌رو خواهید شد یا سبک بازیتان نیازمند پیدا کردن تیمی مناسب باشید تا بتوانید استراتژی‌های مد نظرتان را در آن با بهترین حالت ممکن پیاده سازی کنید.

آن دسته از بازیکنانی که سابقه طولانی در تجربه قسمت‌های مختلف سری بازی‌های فیفا داشته‌اند قطعا انتخاب خود را می‌شناسند. اما ممکن است بسیاری از کاربران با جدیدترین تغییرات اعمال شده بر تیم‌های حاضر در فیفا 19 آشنا نباشند و از این رو مجبور به خواندن یک راهنما باشند.

در ادامه به بررسی برترین تیم‌های فیفا 19 در دسته بندی‌های مختلفی شامل بهترین تیم، بهترین تیم دفاعی، بهترین تیم تهاجمی و... می‌پردازیم.


برترین تیم باشگاهی فیفا 19: رئال مادرید

فیفا 19

  • 5 ستاره، قدرت حمله: 84، قدرت خط هافبک: 89، قدرت دفاعی: 86
  • برترین بازیکنان: لوکا مودریچ با اورال 91، سرخیو راموس با اورال 91، تیبو کورتوآ با اورال 90
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: مارکو آسنسیو با اورال 85 و پتانسیل 93، وینسینیوس جونیور با اورال 77 و پتانسیل 92، آلوارو اودروزولا با اورال 80 و پتانسیل 88
  • بودجه تراسنفر: 166 میلیون یورو
  • بودجه دستمزد: 434 هزار یورو

لیستمان را با برنده سه دوره متوالی جام قهرمانان اروپا شروع می‌کنیم. حتی با وجود اینکه بهترین بازیکن رئال مادرید یعنی کریستیانو رونالدو این تیم را در نقل و انتقالات تابستانی ترک کرد هنوز هم رئال با تکیه بر دیگر بازیکنانش به عنوان بهترین تیم فیفا 19 تلقی می‌شود.

نبود رونالدو تاثیر به سزایی بر کاهش قدرت خط حمله رئال مادرید داشته اما حضور بازیکنانی مانند کریم بنزما (اورال 84) به همراه دو بال کناری از جمله گرت بیل (اورال 88) و ایسکو (89) باز هم توانسته بالانس مناسبی ایجاد کند و رئال مادرید را صاحب یکی از زهردارترین خط حمله‌های بازی کند.

بهترین بازیکن جهان یعنی لوکا مودریچ (اورال 91) به همراه تونی کروس (اورال 90) در میانه میدان کمربند محکم و خلاقی را ایجاد کرده‌اند که به خوبی مهاجمین تیم را تغذیه می‌کنند. از کاسمیرو (اورال 88) می‌توان به عنوان فیلتر مستحکمی یاد کرد که در میانه میدان بسیاری از برنامه‌ریزی‌های حریف جهت حمله را خنثی می‌کند.

یکی دیگر از نقاط قوت رئال مادرید خط دفاع مطمئن آن است که شامل سرخیو راموس (اورال 91)، رافائل واران (اورال 86)، مارسلو خوش تکنیک و گل‌زن (اورال 88) و دنی کارواخال (اورال 84) می‌شود. درنهایت تیبو کورتوآ بهترین دروازه جهان در جام جهانی 2018 روسیه درون دروازه کهکشانی‌ها جای گرفته تا بصورت کلی شاهد ایجاد بهترین ترکیب بازی فیفاف 19 باشیم.


برترین تیم برای حمله در فیفا 19: یوونتوس

  • 5 ستاره، قدرت حمله: 89، قدرت خط هافبک: 85، قدرت دفاعی: 85
  • برترین بازیکنان: کریستیانو رونالدو با اورال 94، پاولو دیبالا با اورال 89، جورجیو کیلینی با اورال 89
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: رودریگو بنتاکور با اورال 76 و پتانسیل 88، مویس کین با اورال 72 و پتانسیل 87، دنیل روگانی با اورال 82 و پتانسیل 86
  • بودجه تراسنفر: 101 میلیون یورو
  • بودجه دستمزد: 286 هزار یورو

شاید کریستیانو رونالدو دیگر در بهترین تیم فیفا بازی نکند، اما باز هم از او در بهترین تیم فیفا 19 برای حمله نام می‌بریم. انتقال 100 میلیون یورویی این بازیکن به یوونتوس موجب شده تا دست شما برای انتخاب او در خط حمله خود بسیار باز باشد.

رونالدو قابلیت بازی در پست وینگر چپ و نوک خط حمله را دارد و ازدیاد بازیکنان قدرتمند در یوونتوس آنقدر بالاست که می‌توانید او را با داگلاس کاستا (اورال 86) جابه‌جا کرده و سپس از رونالدو به عنوان محاجم نوک استفاده کنید تا با هر شوت قدرتمند این بازیکن احتمال گلزنیتان افزایش پیدا کند.

استفاده از رونالدو به عنوان وینگر چپ به شما این اجازه را می‌دهد تا مانژوکیچ (اورال 84) را به عنوان مهاجم نوک و دیبالا را به عنوان وینگر راست به کار گیرید تا قدرت حمله شما به ماکسیمم مقدار خود برسد.

درصورت نیاز می‌توانید از کوادردو (اورال 84) و برناردسکی (اورال 82) به عنوان جانشین‌های رونالدو و دیبالا نیز استفاده کنید.

حضور زوج دفاعی کیلینی (اورال 89) و بونوچی (اورال 86) در مرکز خط دفاعی سد محکمی را در برابر تما رقبایتان پدید می‌آورد تا در امر گلزنی با مشکلات فراوانی روبه‌رو شوند.


بهترین تیم از نظر خط دفاعی در فیفا 19: بایرن مونیخ

  • 5 ستاره، قدرت حمله: 90، قدرت خط هافبک: 85، قدرت دفاعی: 85
  • برترین بازیکنان: رابرت لواندوفسکی با اورال 90، مانوئل نویر با اورال 90، متس هوملس با اورال 89
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: نیکلاس سیول با اورال 84 و پتانسیل 90، جاشوا کیمیچ با اورال 85 و پتانسیل 88، لئون گورتزکا با اورال 83 و پانسیل 88
  • بودجه تراسنفر: 106 میلیون یورو
  • بودجه دستمزد: 197 هزار یورو

داشتن یک خط دفاعی قدرتمند به این معنی نیست که بایرن مونیخ یک تیم دفاعی است. مانوئل نویر یک سنگربان مطمئن است که می‌توانید درمواقعی که از خط دفاعی خود ناامید شده‌اید رویش حساب کنید و در بیشتر مواقع نیز شما را ناامید نخواهد کرد.

البته اگر توپ بتواند از میان کمربند دفاعیی شامل جاشوا کیمیچ (اورال 85)، جروم بواتنگ (اورال 86)، متس هوملس (اورال 89) و داوید آلبا (اورال 85) عبور کند. گذشته از وظایف دفاعی این چهار بازیکن علاقه زیادی به حضور در طرح ریزی حملات و تغذیه خط هافبک تیم شامل تیاگو (اورال 86) و جیمز رودریگز (اورال 88) دارند.

حضور دو وینگر شناخته شده بایرن مونیخ در طرفین زمین یعنی آرین روبن (اورال 85) و فرانک ریبری (اورال 85) موجب می‌شود تا نوک حمله تیم یعنی رابرت لواندوفسکی (اورال 90) از فرصت‌های مناسبی برای به ثمر رساندن گل برخوردار شود.


پرسرعت‌ترین تیم فیفا 19: لیورپول

  • 5 ستاره، قدرت حمله: 85، قدرت خط هافبک: 82، قدرت دفاعی: 81
  • برترین بازیکنان: محمد صلاح با اورال 88، رابرت فیرمینو با اورال 86، سادیو مانه با اورال 86
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: نبی کیتا با اورال 83 و پتانسیل 88، الکساندر آرنولد با اورال 78 و پتانسیل 88، جو گومز با اورال 77 و پتانسیل 87
  • بودجه تراسنفر: 94 میلیون یورو
  • بودجه دستمزد: 252 هزار یورو

یورگن کلوپ توانست پس از سال‌ها تغییرات بنیادینی در لیورپول ایجاد کند تا باز هم از این تیم به عنوان یکی از زهردارترین تیم‌های انگلیس و اروپا یاد شود. تاثیر کلوپ بر پرفورمنس این تیم آنقدر بالا بود که لیورپول توانست به فینا لیگ قهرمانان اروپا برسد و البته در برابر رئال مادرید با حواشی زیاد مغلوب شود.

لیورپول بخش عمده‌ای از موفقیت خود را مدیون سه عنصر خط حمله خود شامل محمد صلاح، فیرمینو و سادیو مانه است که به عنوان برترین بازیکنان باشگاه نیز محسوب می‌شوند.

سرعت بالای انتقال توپ از خط دفاع تیم به خط حمله علاوه بر پاس‌های دقیق بازیکنانی مانند فن دایک، بخاطر حضور بازیکنانی مانند آندرو رابرتسن (سرعت دویدن 86) و الکس چمبرلین (سرعت دویدن 85) هم می‌تواند باشد که به سادگی می‌توانند طول زمین را طی کرده و توپ را جلو ببرند.

به محض اینکه خط دفاعیتان توپ را از حریف گرفت، آن را به این دو بازیکن بسپارید تا سریعا وارد فاز حمله شوید. استفاده از میلنر (اورال 84) و حساب کردن برروی بازی سازی او نیز می‌تواند گزینه مطمنی محسوب شود.


خلاق‌ترین تیم فیفا 19: منچستر سیتی

  • 5 ستاره، قدرت حمله: 85، قدرت خط هافبک: 87، قدرت دفاعی: 83
  • برترین بازیکنان: کوین دی بروینه با اورال 91، سرخیو آگوئرو با اورال 89، داوید سیلوا با اورال 89
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: ائوری سانه با اورال 86 و پتانسیل 93، گابریل ژسوس با اورال 83 و پتانسیل 92، برناردو سیلوا با اورال 84 و پتانسیل 90
  • بودجه تراسنفر: 168 میلیون یورو
  • بودجه دستمزد: 324 هزار یورو

سال گذشته منچستر سیتی قهرمان لیگ انگلیس شد و در این مسیر توانست رکورد بیشترین امتیاز تاریخ این لیگ را با 100 امتیاز بشکند. در هر نقطه زمین می‌توانید بازیکنانی باکیفیت و تاثیرگذار مشاهده کنید و این یکی از بزرگ‌ترین محاسن منچستر سیتی محسوب می‌شود.

اما بزرگ‌ترین نقاط قوت این تیم بازی سازان آن یعنی کوین دی‌بروینه (اورال 91) و داوید سیلوا (اورال 89) هستند. علاوه بر تقسیم توپ بسیار عالی در میان بازیکنان گلزنان خوبی نیز محسوب می‌شوند به خوبی می‌توانید روی قدرت تمام کنندگیشان حساب کنید.

دو نوار کناری منچستر سیتی شامل کایل واکر (اورال 84) و بنجامین مندی (اورال 81) در خط دفاعی و رحیم استرلینگ (اورال 85) و لئوری سانه (اورال 86) می‌شود. پیشروی از کنارین در منچستر سیتی به وسیله این بازیکنان بسیار و پرسرعت است و درنهایت آگوئرو به خوبی از موقعیت‌های ایجاد شده استفاده می‌کند.

بازی کردن با منچستر سیتی بسیار ساده است. چرا که علاوه بر بازیکنان قدرتمند و کلیدی ترکیب مناسبی دارد و نیازی به ایجاد تغییرات زیادی در این تیم پیش از شروع بازی نیست.


هیجان انگیزترین تیم فیفا 19: پاریسن ژرمن

  • 5 ستاره، قدرت حمله: 86، قدرت خط هافبک: 84، قدرت دفاعی: 82
  • برترین بازیکنان: نیمار با اورال 92، ادینسون کاوانی با اورال 89، تیاگو سیلوا با اورال 88
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: کیلیان امباپه با اورال 87 و پتانسیل 95، پرسنل کیمپمبه با اورال 83 و پتانسیل 89، آدرین ربیوت با اورال 83 و پتانسیل 87
  • بودجه تراسنفر: 160 میلیون یورو
  • بودجه دستمزد: 186 هزار یورو
  • یکی دیگر از ترسناک‌ترین تیم‌های حاضر در فیفا 19 پاریسن ژرمن است. مثلث خط حمله این تیم شامل ادینسون کاوانی، نیمار و امباپه توانستند در فصل گذشته از لیگ فرانسه 89 گل به ثمر برسانند و از این حیث یک رکورد بین المللی ثبت کنند.

موفقیت این 3 بازیکن موجب شد پاریسن ژرمن به چهار جایزه داخلی در فرانسه دست پیدا کند. برای کسب موفقیت‌های بین المللی پاریسی‌ها نیاز دارند یکپارچه عمل کرده و هر یک نمایشی معادل سه عضو خط حمله تیم از خود نشان دهند.

علاوه بر خط حمله پاریسن ژرمن خط هافبک قدرتمندی نیز دارد که شامل آنخل دیماریا (اورال 84) و جولیان دراکسلر (اورال 83) می‌شود. توجه داشته باشید که شما انتخاب‌های قدرتمند بیشتری شامل مارکو وراتی (اورال 86) و آدرین ربیوت (اورال 83) در اختیار دارید تا به خوبی بتوانید ترکیب مورد نظرتان را تشکیل دهید.

خط دفاعی تیم نیز شامل بازیکن مارکینیوس (اورال 84) و تیاگو سیلوا (اورال 88) می‌شود و درنهایت جیان لوئیجی بوفون (اورال 88) درون دروازه است تا با تیمی یک دست و قدرتمند روبه‌رو باشیم.


تیمی که در حد و اندازه‌های تصور شده نیست: منچستر یونایتد

  • 5 ستاره، قدرت حمله: 84، قدرت خط هافبک: 84، قدرت دفاعی: 80
  • برترین بازیکنان: داوید دخیا با اورال 91، پاول پوگبا با اورال 88، رمرو لوکاکو با اورال 87
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: آنتونی مارسیال با اورال 83 و پتانسیل 89، مارکوس رشفورد با اورال 81 و پتانسیل 89، آنخل گومز با اورال 66 و پتانسیل 87
  • بودجه تراسنفر: 167 میلیون یورو
  • بودجه دستمزد: 306 هزار یورو

منچستر یونایتد همیشه به دنبال کسب بهترین جایگاه در لیگ انگلستان و فوتبال اروپاست، اما از فصل گذشته تاکنون به هیچ وجه نمایشی در حد و اندازه‌های خود نداشته است. بنظر می‌رسد افکار مورینیو آنطور که تصور می‌شد در منچستر یونایتد کاربردی نبوده است و این تیم با فقر تاکتیکی مواجه است.

در میان بازیکنان منچستر یونایتد نگاهی به پوگبا (اورال 88) می‌اندازیم که شاید نزدیک‌ترین و واقعی‌ترین امتیاز داده به یک بازیکن در ترکیب تیم درمقایسه با واقعیت باشد. اما درخصوص بقیه اعضای تیم مطمین نیستیم که آیا نام منچستر یونایتد موجب شده تا چنین نمرات بالایی داشته باشند؟

داوید دخیا با وجود اینکه فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، این فصل به شدت ضعیف بوده و به هیچ عنوان استحقاق اورال 91 خود را ندارد. اکسیس سانچز با اورال 87 از فصل گذشته تاکنون تنها سه گل به ثمر رسانده! و آنتونی مارسیال نیز با اورال 83 روندی سینوسی را طی یک سال گذشته در امر گلزنی طی کرده.

برخلاف آمار و ارقام واقعی که موجب می‌شوند منچستر یونایتد را به عنون یک تیم مدعی در اروپا حساب نکنیم، این تیم در فیفا 19 از قدرت مناسبی برخوردار است و با یک چیدمان منطقی می‌تواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد.


تیمی که دست کم درنظر گرفته می‌شود: رم

  • 4.5 ستاره، قدرت حمله: 81، قدرت خط هافبک: 81، قدرت دفاعی: 81
  • برترین بازیکنان: کستاس منولاس با اورال 85، ادین ژکو با اورال 85، دنیل دِ روسی با اورال 83
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: آنته کوریک با اورال 76 و پتانسیل 88، چنگیز اندر با اورال 77 و پتانسیل 87، پاتریک شیک با اورال 77 و پتانسیل 87
  • بودجه تراسنفر: 40 میلیون یورو
  • بودجه دستمزد: 150 هزار یورو

رم توانست خود را به نیمه نهایی جام قهرمانان اروپا برساند و به نظر می‌رسد که در فیفا 19 با کمی نامهربانی رو به رو شده‌اند و آنطور که باید و شاید به آنان بها داده نشده است.

درست است که دو عضو کلیدی خود یعنی آلیسون (اورال 85) و ناینگولان (اورال 85) را در نقل و انتقالات تابستانی از دست دادند اما هنوز هم از تیم قدرتمندی برخوردار هستند.

دروازه‌بان جدید تیم یعنی رابین اولسن (اورال 75) در جام جهانی درخشید و قطعا لایق امتیاز بیشتری است. چنگیز اندر نیز با وجود اینکه اورال 77 را به خود اختصاص داده اما یک خطر جدی برای تمام مدافعان جهان محسوب می‌شود و تاثیر او را در بازی با رئال مادرید به خوبی مشاهده کردیم.

دیگر خریدهای تازه رسیده تیم نیز مانند جاستین کلایورت (اورال 75) و استیون انزونزی (اورال 82) به عنوان فاتحان جام جهانی به تیم پیوسته‌اند تا رم تبدیل به تیم قدرتمندتری در سری آ ایتالیا تبدیل شود. تنها 11 بازیکن رم در فیفا 19 دارای اورال بالای 80 هستند و در مقایسه با آنچه از رم مشاهده می‌کنیم، این آمار و ارقام می‌تواند بسیار بالاتر باشد.


تیمی که شما را سورپرایز می‌کند: اینتر میلان

  • 4.5 ستاره، قدرت حمله: 87، قدرت خط هافبک: 81، قدرت دفاعی: 82
  • برترین بازیکنان: سمیر هاندانوویچ با اورال 88، مائورو ایکاردی با اورال 87، ایوان پریشیچ با اورال 86
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: میلان اسکرینیر با اورال 85 و پتانسیل 92، لاوتارو مارتینز با اورال 79 و پتانسیل 86، کیتا بالده با اورال 80 و پتانسیل 85
  • بودجه تراسنفر: 40 میلیون یورو
  • بودجه دستمزد: 170 هزار یورو

اینتر در شش سال گذشته رسیدن به فینال جام قهرمانان اروپا را تجربه نکرده بود تا فصل گذشته که یک برد 3-2 برابر لاتزیو آنان را در جمع چهار تیم صعود کننده از سری آ به داخل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار داد.

وضعیت حال حاضر اینتر در جام قهرمانان اروپا نیز مطلوب است و این تیم می‌تواند از گروه خود صعود کند تا همچنان کمی شانس قهرمانی در این تورنونت حساس را برای اینتر قائل شویم. شاید با یک نگاه ساده به ترکیب اینتر با خودتان فکر کنید چطور این تیم زودتر به جام قهرمانان اروپا صعود نکرد.

سمیر هاندانوویچ (اورال 88) یکی از برترین دروازه‌بانان جهان است. در خط دفاع نیز از بازیکنان باکیفیتی مانند میلان اسکرینیر (اورال 85)، میراندا (اورال 85) و استفان د وریج (اورال 85) برخوردارید.

در میانه میدان نیز ناینگولان (اورال 85) جان تازه‌ای به تیم بخشیده و ایوان پریشیچ (اورال 86) که توانست با تیم ملی کرواسی به فینال جام جهانی برسد یک مهره قابل اطمینان دیگر تیم محسوب می‌شود. درنهایت نیز می‌بایست به کاپیتان تیم ینی مائورو ایکاردی (اورال 87) اشاره کرد که همیشه در بدترین شرایط به داد اینتر رسیده است.


برترین تیم ملی در فیفا 19: اسپانیا

  • 5 ستاره، قدرت حمله: 86، قدرت خط هافبک: 86، قدرت دفاعی: 86
  • برترین بازیکنان: داوید دخیا با اورال 91، سرخیو راموس با اورال 91، ایسکو با اورال 89
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: مارکو آسنسیو با اورال 85 و پتانسیل 93، سائول با اورال 85 و پتانسیل 91، کِپا با اورال 83 و پتانسیل 91، رودری با اورال 82 و پتانسیل 87

با وجود اینکه تیم ملی اسپانیا نتوانست در رقابت‌های جام جهانی 2018 بدرخشد و به سرعت از جمع تیم‌های حاضر در این تورنومنت کنار رفت، اما همچنان یکی از برترین تیم‌های ملی حاضر در جهان است که توانست با سرمربی جدید خود شکست سنگینی را به نائب قهرمان جام جهانی یعنی کرواسی تحمیل کند.

با بازنشستگی بازیکنانی همچون داوید سیلوا (اورال 89)، آندرس اینیستا (اورال 87) و جرارد پیکه (اورال 87) از تیم ملی شاهد بوجود آمدن تیمی قدرتمند و جوان در قالب اسپانیا هستیم که تا سالیان سال می‌توان این تیم را یکی از مدعیان قهرمانی تورنومنت‌های مختلف محسوب کرد.

در جدیدترین ترکیب تیم ملی اسپانیا همچنان کیفیت بازیکنان سابق این تیم شامل سرخیو راموس، داوید دخیا و ایسکو را مشاهده می‌کنیم. اما ستاره‌های جدیدی به تیم وارد شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به تیاگو (اورال 86)، سائول (اورال 85) و مارکو آسنسیو (اورال 85) اشاره کرد.

درصورت وارد شدن به یک تونومنت با حضور تیم ملی کشورهای مختلف، قطعا اسپانیا می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما محسوب شود.


برترین تیم ملی زنان در فیفا 19: آمریکا

  • 5 ستاره، قدرت حمله: 87، قدرت خط هافبک: 83، قدرت دفاعی: 81
  • برترین بازیکنان: مگان راپینوعه با اورال 92، توبین هِس با اورال 89، اشلین هریس با اورال 89
  • بازیکنانی که می‌توانید رویشان حساب کنید: مالوری پیو با اورال 78 و پتانسیل 90، رز لول با اورال 77 و پتانسیل 86

از میان هفت دوره جام جهانی زنان برگزار شده، تیم ملی زنان آمریکا تاکنون موفق شده سه تورنومنت را از آن خود کند. در حال حاضر نیز تیم ملی زنان آمریکا با داشتن هشت بازیکن با اورال بیشتر از 86 به عنوان قوی‌ترین تیم ملی زنان در فیفا 19محسوب می‌شود.

مگان راپینوعه با اورال 92 بهترین بازی زن بازی است. در تیم ملی آمریکا این بازیکن با الکس مورگان (اورال 88) و تابین هِس (اورال 88) هم بازی است تا خط حمله وحشتناکی را به وجود آورند.

کارلی لیوید (اورال 89) سی و پنج ساله نیز در خط هافبک قدرت‌ نمایی می‌کند و تاکنون توانسته 259 بازی ملی و 102 خود به نام خود ثبت کند. در خط دفاعی نیز حضور بازیکنانی مانند جولی ارتز (اورال 88) و بکی ساوربران (اورال 88) موجب می‌شوند تا این تیم با ضعف دفاعی روبه‌رو نبوده و به خوبی حملات رقبا را دفع کند.


منبع این مطلب وبسایت RealSport101 بوده است. اگر برای هربخش انتخاب دیگری مد نظر دارید آن را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • amirhosein rasoulinia
    amirhosein rasoulinia | ۱۸ آذر ۱۳۹۷

    خداییس اینا رو کی نوشته ایکاش خود نویسنده یه چند دست فیفا میزد تا این تیم ها رو انتحاب نکنه مهم عدد های بازیکنا نیستن مهم کاراییه الان تو فیفا طرف وقتی رئال ور میداره که تیم رو بروش یه چیزی در حد مارسی باشه قویترین تیم ها یوونتوس و پاریس هستن مونیخ دفاعش متوسطه بواتنگ پر از اشتباهه کاسمیرو اصلا در حد رابیوت و ماتوییدی نیست سرعتی تیرین تیم هر جوری حساب میکنم به یوونتوس و ناپولی میرسم چون هر دو تاشون بازیکنای سرعتی بالای90 بیشتری دارن بهترین تیم ملی هم بلژیک و فرانسه هستن فرانسه بخاطر اون میانه وحشتناک و امپابه و گریزمن بلژیکم لوکاکو مرتنز دبروینه و دفاع وحشتناک اگه میخواین فقط قیمت بازیکنا رو تو التیمیت نگاه کنین کاملا مشخص میشه

  • taha afarinzad
    taha afarinzad | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    باتشکر از حضور بارسا

    • Hamid Hooshmand
      Hamid Hooshmand | ۱۸ آذر ۱۳۹۷

      وقتی بارسا بره با کونامی قرارداد ببنده، همین میشه. نمی‌دونم سال ۲۰۱۶ رو چه حسابی بارسلونا با الکترونیک آرتز فسخ کرد؟ بعد رفت با یه بازی مزخرف قرارداد بست.

  • pars
    pars | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    فیفا 19 فوق العادست . خارق العاده . لامصب عین فوتبال واقعیه از حرکت بازیکن ها تا جو ورزشگاه

  • modafeharam
    modafeharam | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    پس بارسا کجاست

مطالب پیشنهادی