ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چرا Ring of Elysium از پابجی بهتر است؟

هیچکس بهتر از یک اشنا نمی‌تواند راه و رسم ضربه زدن به شما را بشناسد. شاید به خاطر همین مسئله است که از گذشته تاکنون هروقت سرقتی رخ می‌دهد اولین شک و تردید به سمت ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

هیچکس بهتر از یک اشنا نمی‌تواند راه و رسم ضربه زدن به شما را بشناسد. شاید به خاطر همین مسئله است که از گذشته تاکنون هروقت سرقتی رخ می‌دهد اولین شک و تردید به سمت آشنایان می‌رود. نقاط قوت یا نقاط ضعف شما می‌توانند بهترین استراتژی را در اختیار سوء استفاده کنندگان قرار دهند و چه کسی بهتر از آشنایان از آن‌ها آگاه است؟

Tencent Games همان آشنایی است که راه و رسم ضربه زدن به شرکای خود را از بهر است. تِنسِنت همان آشنایی است که نقاط ضعف پابجی و نقاط قوت فورتنایت را مانند کف دست خود می‌شناسد و بهتر از هرکس دیگری می‌تواند برروی آنان مانور داده و از آن‌ها به عنوان برگ برنده خود استفاده کند.

هنوز هم نمی‌توانیم درخصوص این ابر کمپانی چینی که به تازگی وارد دنیای حرفه‌ای بازی سازی شده و اولین محصول جهانی خود برای کامپیوترهای شخصی را با سروصدای زیادی روانه بازار کرده نظر دهیم. آیا تِنسِنت یک سوء استفاده‌گر است یا یک مغز متفکر که نیمه پر لیوان را دیده و بر اساس آن طرح ریزی می‌کند؟

Ring of Elysium چراغ خاموش به راه خود ادامه داد. خود را در مسیر نگه داشت و درکنار بزرگان سبک بتل رویال پیش رفت. در میانه راه برخی از رقبای کم جان‌تر خود را کنار زد و آنان را لوت کرد تا با آمادگی بیشتری به سراغ رقبای تراز اول خود برود.

پیشروی Ring of Elysium آنقدر ظریف و نامحسوس بود که وقتی برای مدتی در کنار جاده نگه داشت، لباس خود را عوض کرد و استراتژی جدیدی درنظر گرفت هیچکس متوجه او نشد. این توقف Ring of Elysium را می‌توان به تعویض تایرهای مسابقات فرمول یک و دستان فرز و پرسرعت تکنسین‌ها و مکانیک‌ها تیم فرمول یک را به مغز هوشمند تِنسِنت تشبیه کرد.

حال Ring of Elysium دوباره به مسیر مسابقه برگشته. اما این بار نامحسوس و چراغ خاموش پیشروی نمی‌کند، بلکه برای رقبای پیش روی خود نور بالا می‌زند و با سرعت هر چه تمام‌تر به سمتشان ویراژ می‌دهد.

در مطلبی که درخصوص پابجی منتشر کردیم و اوضاع و احوال بد این بازی را مورد بررسی قرار دادیم گفتیم که علت موفقیت پابجی خوش شانس بودن آن بوده است. خوش شانس بودن به این خاطر که بدون رقیب به کار خود ادامه داد و هیچ بازی دیگری با تمرکز بر ارائه یک تجربه واقع‌گرایانه از سبک بتل رویال وارد بازار نشد.

سکانس پیش روی پابجی را شامل سه رقیب بزرگ آن شامل فورتنایت، بلک اپس 4 و بتلفیلد 5 توصیف کردیم که در برابر پابجیی که به زانو درآمده ایستاده‌اند. حالا این سکانس تغییری بزرگ به خود دیده و پابجی علاوه بر سه رقیب بزرگ خود، رقیب دیگری را بالای سر خود می‌بیند که تبسمی از سر اطمینان برروی لبان خود دارد.

Ring of Elysium همان رقیب تازه وارد است که با اطمینان و رضایتی کامل از آینده خود، به چشمان پابجی نگاه می‌کند که در آن شک و تردید زیادی موج می‌زند.

آیا با عرضه Ring of Elysium می‌توان اظهار کرد که شکست پابجی اتفاقی قریب الوقوع است؟ در این مطلب به بررسی تمام نقاط قوتی می‌پردازیم که موجب می‌شوند Ring of Elysium نسبت به پابجی عنوانی موفق‌تر محسوب شود.


Ring of Elysium کاملا رایگان است

Ring of Elysium
می‌توانید با مراجعه به فروشگاه استیم و به صورت رایگان Ring of Elysium را دریافت کنید

پابجی هم‌اکنون با قیمت 30 دلار فروخته می‌شود و بسیاری از خریداران تازه بازی از آن ناراضی هستند و به همین خاطر آمار ریفاند یا پس داده شدن آن بسیار بالاست. برای یک کاربر ایرانی، پرداخت هزینه‌ای این چنین زیاد برای دریافت بازیی که از کیفیت بالایی برخوردار نیست یک اشتباه محض محسوب می‌شود.

در این میان فورتنایت رایگان است، اما نیاز به استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی برای اینکه بتوانید به سرورهای بازی متصل شوید یکی از معضلات آن محسوب می‌شوند. عناوین رایگان دیگری مانند H1ZI نیز وجود دارند که بیشتر جنبه فان دارند و به خوبی حس و حال یک رقابت نفس گیر را منتقل نمی‌کنند.

Ring of Elysium شوالیه‌ای با اسب سفید برای تمام دوست داران بازی‌های بتل رویال است. بازی نه تنها کاملا رایگان است، بلکه حجم زیادی هم ندارد و به سادگی پس از شش گیگابایت دانلود آماده بازی می‌شود. بازی از طریق استیم قابل دریافت است و برای تجربه آن نیازی به نصب و استفاده از لانچرهای ثانویه ندارید.

تمام این مزایا موجب می‌شوند Ring of Elysium بهترین گزینه موجود برای کاربران ایرانی محسوب شود. سه سرور مختلف در شمال آمریکا، آسیا و اروپا دردسترس است تا درنهایت بتوانید با کمترین میزان لگ از تجربه بازی لذت ببرید.

Ring of Elysium برای درآمدزایی روشی مشابه فورتنایت پیش رو گرفته، اما آن را بهتر از اپیک گیمز پیاده کرده است. با صرف نظر از سیستم پیاده شده توسط بلوهول در پابجی که افتضاحی بیش نبود، بیایید خصوصیات فصل‌های فورتنایت و Ring of Elysium را بررسی کنیم.

شما فورتنایت را بصورت رایگان دریافت می‌کنید. به صورت دلخواه می‌توانید بتل‌پس را با ارز داخل بازی یا با قیمت 10 دلار خریداری کنید. چالش‌های اضافه شده به بازی شامل 100 مرحله می‌شود که طی 10 هفته می‌بایست آنان را طی کرده و هر مرحله به شما آیتمی کازمتیک و جذاب می‌دهد و می‌توانید آنان را به صورت دائمی نگه‌داری کرده و استفاده کنید.

Ring of Elysium نیز همانند فورتنایت رایگان است. می‌توانید به دلخواه ادونچرپس بازی را با ارز داخلی آن (که فعلا چندان در دسترس نیست و تنها از طریق برخی چالش‌ها به دست می‌آید) یا با قیمت 9.5 دلار خریداری کنید. چالش‌های اضافه شده به بازی شامل 100 مرحله می‌شود که می‌بایست طی 8 هفته آنان را کامل کنید.

هر مرحله به شما یک آیتم کازمتیک زیبا می‌دهد که می‌توانید آن را به صورت دائمی نگه دارید. اما علاوه بر این رویه که با پرداخت هزینه همراه است، کاربرانی که بازی را رایگان تجربه می‌کنند نیز می‌توانند جوایزی دریافت کنند.

در صورت رایگان تجربه کردن Ring of Elysium، به شما 70 مرحله داده می‌شود که هر دو مرحله آیتمی کازمتیک دریافت می‌کنید. این آیتم‌ها به زیبایی و جذابی آیتم‌های ادونچرپس نیستند اما همچنان به زیباتر شدن کارکتر شما کمک می‌کنند.

سیستم خرید صندوقچه در بازی وجود ندارد و تنها راه دریافت این آیتم‌های تزئینی از طریق بازی کردن و انجام چالش‌های هفتگی یا روزانه و دریافت XP مقدور می‌باشد.

تِنسِنت کاربرانی که به صورت رایگان Ring of Elysium را تجربه می‌کنند نادیده نگرفته و برای آنان نیز جوایزی را در نظر گرفته که این مسئله قابل تحسین است.


Ring of Elysium دارای ظاهری مانند پابجی و باطنی مشابه فورتنایت است

همانطور که گفته شد Ring of Elysium یکی دیگر از بازی‌های واقع گرایانه در سبک بتل رویال است. پابجی با وجود اینکه اولین بازی در این زمینه بود، اما هیچوقت نتوانست تجربه‌ای دلچسب از یک شبیه سازی واقعی را ارائه دهد.

Ring of Elysium با وجود ظاهری واقع گرایانه، نرمی و طراحی مشابهی از فورتنایت دارد. البته هنوز برخی انیمیشن‌های بازی کند هستند و تجربه‌ای روان مانند فورتنایت را در اختیار شما قرار نمی‌دهند. اما مشخص است تِنسِنت برای طراحی Ring of Elysium بیشتر فورتنایت را مد نظر قرار داده.

حضور برروی پشت بام و پناه گرفتن برروی سطح شیبدار سقف آن‌ها یکی از اولیه استراتژی‌های موجود در فورتنایت است. جالب است که در Ring of Elysium نیز دسترسی به پشت بام تمام خانه‌ها ممکن است و حضور در چنین شرایطی به خوبی ایمنی شما را تضمین می‌کند.

وجود گلایدر و اسنوبورد به شما کمک می‌کند با آزادی عمل بیشتری در محیط جابجا شوید و حتی با رقبایتان درگیر شوید. استفاده صحیح و به موقع از این ابزار می‌تواند تفاوت‌های بزرگی در نتیجه نهایی یک رقم رقم بزند و حتی بهترین روش برای دوری کردن از یک نبرد نابرابر باشند.


Ring of Elysium تجربه‌ای منحصر به فرد از بتل رویال را ارائه می‌دهد

دیگر خبری از یک دایره تکراری که برروی صفحه پدیدار می‌شود تا شما و رقبایتان را به مرکز خود هل دهد نیست. تِنسِنت طراحی جدیدی برای این مکانیزم در نظر گرفته و نقشه بازی را به مناطق مختلفی تقسیم کرده. طوفان قسمت‌های مختلف نقشه را در بر می‌گیرد و شما را وادار می‌کند تا در مدت زمانی مشخص خود را به مناطق امن برسانید.

بازی تنها یک برنده ندارد و ممکن است تا سقف چهار نفر در آن به پیروزی برسند. راه رسیدن به پیروزی نیز هلیکوپتر نجاتی است که در آسمان شهر رویت می‌شود و نردبان نجات خود را به پایین می‌اندازد. شما می‌بایست به دور از چشم دیگران خود را به نردبان برسانید یا ابتدا همه را کشته و سپس سوار هلیکوپتر شوید.

نردبان هلیکوپتر طعمه مناسبی است تا بازیکنانی که صبر کمتری دارند یا ریسک پذیری بالاتری دارند به سمت خود بکشاند. در این میان برخی بازیکنان تصمیم می‌گیرند نقش شکارچی را بازی کرده و منتظر بمانند تا دیگر بازیکنان را روی نردبان هدف قرار دهند.

بازی برای این شکارچی‌ها هم برنامه‌ای تدارک دیده تا با هیجان بیشتری بازی را به پایان برسانند. پس از به اتمام رسیدن زمان مقرر طوفان Ymir فرا می‌رسد و برف و کولاک همه جا را فرا می‌گیرد. نقشه بازی به رادار تبدیل می‌شود و محل  دیگر بازیکنان را به شما نشان می‌دهد.

درحالیکه بخاطر قرارگیری در طوفان به مرور از جانتان کم می‌شود و مانند پابجی بوستی هم در اختیار ندارید تا پس از استفاده نوار سلامتیان بازیابی شود، باید تصمیم خود را بگیرید و یا به سراغ نردبان بروید یا رقبایتان.

همین مسئله موجب می‌شود برخلاف پابجی که در بیشتر مواقع بازیکنان آنقدر صبر می‌کنند تا آخرین دایره آنان را برخلاف میلشان به سمت حریف بکشاند، لحظات پایانی بازی با یک سناریو جذاب و هیجان انگیز برایتان پیش برود.


خوشبختانه Ring of Elysium اپتیمایز شده است

پابجی را می‌توان یکی از معدود مثال‌هایی دانست که برخلاف رودخانه شنا کرد و بجای پیشرفت و بهتر شدن، روز به روز ضعیف‌ و پرایرادتر شد. بازی زود از حالت آزمایشی یا Early Access خارج شد و حتی آن زمان یعنی یک سال و نیم پیش وضعیت بهتری نسبت به حال حاضر داشت.

کاربران طی چند ماه گذشته به خوبی از خجالت BlueHole سازنده بازی درآمده‌اند و در قسمت نظرات استیم تا جای ممکن نقدهای منفی منتشر کرده‌اند، به این امید که تلنگری به این استودیو زده شود و در راستای بهتر کردن شرایط بازی قدمی بردارد.

خوشبختانه Ring of Elysium دچار هیچ یک از این حواشی نشده و کاربران از پرفورمنس آن رضایت کامل دارند. باید توجه داشت که نسخه آزمایشی بازی هم‌اکنون در دسترس است و قطعا در آینده شاهد اوپتیمایز شدن بیشتر و بهبود بهتر پرفورمنس بازی خواهیم بود.

آپشن‌های گرافیکی زیادی در اختیار شما نیست اما همین تنظیمات موجب می‌شوند بازی با یک ظاهر زیبا و پرجزئیات، به سادگی و با یک فریم ریت مناسب روی سیستم‌های متوسط اجرا شود. جزئیات تکسچرها بالاست و انتخاب تنظیمات واقع‌گرایانه باعث می‌شود تا از طبیعت برفی بازی لذت ببرید.

تنها مشکل بازی نبود حالت Full Screen با امکان انتخاب رزولوشن‌های مختلف است که موجب می‌شود درصورت استفاده از یک مانیتور عریض یا 4K با کمی مشکل رو به رو شوید. البته این مشکل نیز به سادگی قابل حل است و می‌توانید با مراجعه به تنظیمات ویندوز و تغییر رزولوشن صفحه، بازی را در ابعادی مناسب اجرا کنید.


آب و هوای داینامیک را در Ring of Elysium تجربه خواهید کرد

نقشه ابتدایی Ring of Elysium را می‌توان به نقشه Erangel پابجی تشبیه کرد که هم اکنون از دسترس خارج شده است. یکی از نکات مثبت و جالب نسخه سابق بازی وجود آب و هوای کاملا داینامیک بود که جذابیت بازی را بسیار زیاد می‌کرد.

نقشه Sanhawk در پابجی نیز دارای آب و هوای نسبتا داینامیک است و حتی بلوهول در یکی از ایونت‌های بازی این نوع آب و هوا را به نقشه Erangel نیز اضافه کرد، اما هیچکدام آن چیزی که کاربران انتظار داشتند نبودند.

تغییرات آب و هوا در Sanhawk تنها به صورت مه و باران است و به ندرت پیش می‌آید که در یک بازی آب و هوایی بجز آفتابی تجربه کنید. مه نیز به دلیل غلظت زیاد شما را کور و باران نیز بخاطر صدای زیاد شما را کر می‌کند. به همین خاطر نمی‌توان تغییرات آب و هوایی را پابجی را نکته‌ای مثبت و تاثیر گذار محسوب کرد.

در نسخه سابق Ring of Elysium علاوه بر نور پردازی مختلف بر حسب ساعات مختلف روز، شاهد آب و هوای ابری، باران ملایم، باران تند و طوفان و رعد و برق نیز بودیم که تقریبا طی هر بازی شرایط را برای بازیکنان تغییر می‌داد.

اما در نسخه جدید بازی تغییرات آب و هوایی محدود به بارش برف هنگام نزدیک شدن طوفان بازی و سپس طوفان و کولاک به هنگام قرار گیری در طوفان محدود می‌شود. خبری از باران و رعد و برق نیست اما ممکن است با بازگشت دوباره نقشه سابق بازی شاهد بازگشت این تغییرات آب و هوایی نیز باشیم.

نور پردازی بازی همانند سابق است و براساس زمان بندی تعیین شده محیط بازی از صبح تا ظهر روشن‌تر می‌شود. همین خصوصیات ساده و کم اهمیت در Ring of Elysium موجب شده‌اند تا یکنواختی خارج شده و کمی شاداب‌تر شود.

سازندگان بازی از ابتدا نوید اضافه شدن حال شب و دوربین‌های دید در شب را داده بودند. حال طبق جدیدترین اعلان منتشر شده توسط تِنسِنت گفته شده است که به زودی آماده تاریکی باشید! اطلاعات بیشتر قرار است طی چند روز آینده منتشر شود تا به زودی شاهد اضافه شدن یکی از جذاب‌ترین خصوصیات ممکن به Ring of Elysium باشیم.


امکانات بیشتری برای حمل و نقل در Ring of Elysium دردسترس شماست

Ring of Elysium به شما امکان انتخاب از میان سه کلاس مختلف را می‌دهد. کلاس گلایدر به شما یک گلایدر می‌دهد که می‌توانید از آن برای پرواز کردن در محیط‌های باز و در مسافت‌های کوتاه و نزدیک استفاده کنید. یکی از محدودیت‌های گلایدر این است که برای استاده از آن باید روی بلندی قرار گیرید و این شرایط همیشه مهیا نیست.

کلاس دیگر به شما یک اسنوبورد می‌دهد تا با سرعت برروی محیط بازی اسکی کنید. می‌توان گفت این کلاس از نظر سهولت در استفاده بهترین انتخاب ممکن است چرا که بجز یک شیب جزئی روی زمین، نیازمند شرایط دیگری برای شروع حرکت نیست.

کلاس آخر نیز تجهیزات کوهنوردی در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید از برخی نقاط صعب العبور بالا بروید. برای حرکت در محیط بازی نیز زیپلاین‌هایی طراحی شده تا بتوانید با آویزان شدن از آن‌ها سریعا به نقاط مورد نظرتان برسید.

علاوه بر سه کلاس نام برده، نوعی حمل و نقل عمومی نیز وجود دارد. خطوط تلکابین سراسر بازی شما را از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل می‌کنند و در میان تمام روش‌های موجود می‌توان تلکابین را کندترین اما ایمن‌ترین وسیله موجود دانست.

دیگر وسایل نقلیه موجود در بازی از تنوع بالایی برخوردارند و شامل اتومبیل‌های جیپ، مانستر یا هیولا، فولکس واگن‌های قدیمی، اسنوموبیل و... می‌شوند. پیدا کردن آنان نیز در محیط بازی ساده است و تقریبا در کنار تمام جاده‌ها و محیط‌های شهری می‌توانید یک اتومبیل پیدا کنید.

تمام این امکانات در اختیارتان قرار داده است تا دغدغه فرار از طوفان را نداشته باشید و بیشتر وقت بازی شما به جابجایی نگذرد. مسئله‌ای که در پابجی بسیار آزار دهنده است و کمبود وسایل نقلیه در نقشه‌های Erangel و Miramar موجب می‌شود تا درصورت دور بودن نقاط امن، مدت زیادی از وقت خود را صرف دویدن در دشت و صحرای بازی کنید.

دایره یا مناطقی که دچار طوفان می‌شوند یک وسیله هستند، نه یک هدف فرعی. طبیعیست زمانی که نقش این پدیده در بازی پررنگ‌تر از هدف اصلی می‌شود، بازی جذابیت خود را برای مخاطب از دست می‌دهد. هدف Ring of Elysium نیز از بین بردن این مشکل است.

تمام ابزار و لوازم موجود در Ring of Elysium در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بیشتر از اینکه وقت خود را صرف فرار از محیط‌های طوفانی کنید، درگیر شوتینگ بازی و رقابت با دیگران باشید.


به لطف وجود اینونتوری هوشمند، سرعت پیشروی در Ring of Elysium بسیار بالاست

همانطور که در قسمت قبل نیز گفته شد، یکی از مهم‌ترین هداف Ring of Elysium از بین بردن دغدغه‌های فرعی و سرعت بخشیدن به پیشروی در بازی است. درهمین راستا اینونتوری بازی هوشمند و تقسیم بندی شده است تا مدت زمان کمتری برای چیدمان آن صرف کنید.

تعویض اسلحه در پابجی یکی از زمان گیر‌ترین فعالیت‌های ممکن است. ابتدا می‌بایست تجهیزات نصب شد برروی آن را جدا کرده و پس از برداشتن اسلحه جدید، دوباره آن را از نو سر هم کنید. انجام این کار در شرایطی که محیط اطرافتان امن است و خطری شما را تهدید نمی‌کند مشکلی محسوب نمی‌شود.

اما بسیاری از مواقع یک مکث کوتاه در فضای باز موجب می‌شود مورد حمله دیگران قرار بگیرید. به همین خاطر بسیاری از مواقع کاربران ریسک تعویض اسلحه را به خود نمی‌دهند و ترجیح می‌دهند آیتم‌های مورد نیازشان را لوت کرده و سریعا محل را ترک کنند.

شاید بسیاری از کاربران بگویند این پروسه نیز جزئی از جذابیت‌های بازی است و براساس واقع گرایانه بودن بازی آن را توجیه کنند. اما وجود برخی جزئیات در بازی‌های ویدیویی و تکرر بیش از اندازه آن‌ها خستگی و کسالت را به همراه دارد.

Ring of Elysium از رخ دادن چنین مشکلاتی جلوگیری می‌کند. تِنسِنت از قابلیت تجهیز خودکار پابجی موبایل استفاده کرده و آن را در Ring of Elysium نیز استفاده کرده. نتیجه این است که پس از برداشتن یک اسلحه جدید، بصورت خودکار تمام تجهیزات مناسب در داخل اینونتوریتان روی آن سوار می‌شود.

پس از انتخاب اسلحه به صورت خودکار عملیات ریلود کردن آن شروع می‌شود و از ابتدا برروی گزینه Auto یا شلیک پشت سر هم تنظیم می‌شود. اینونتوری شما نیز کاملا تفکیک شده است و همه چیز در دسته بندی‌های مشخص جمع آوری می‌شوند تا دسترسی به آن‌ها ساده‌تر باشد.

تمام این موارد موجب می‌شوند تا سرعت پیشروی شما در Ring of Elysium بسیاری بیشتر از پابجی باشد. به همین خاطر بیش‌تر از اینکه زمان شما صرف مجهز کردن سلاح‌ها یا جابجایی در محیط بازی شود، صرف حضور در میدان نبرد و درگیری با رقبایتان می‌شود تا تجربه بازی لذت بخش‌تر شود.


سیستم چالش‌های بهتر Ring of Elysium به نسبت پابجی

جوایز کسب شده در پابجی به سرعت از شما پس گرفته می‌شوند

پابجی در پیاده سازی ساده‌ترین ویژگی‌ها نیز نمی‌تواند درست عمل کند و نتیجه همیشه افتضاح‌ترین شکل ممکن خواهد بود. وقتی بلوهول سرانجام تصمیم گرفت تا برای ایجاد انگیزه در بین کاربران سیستم چالش را به بازی اضافه کند، تصورات برخورد با مکانیزمی بسیار بهتر بود.

شما در پابجی به ازای تکمیل چالش‌های روزانه یا هفتگی مقداری XP دریافت می‌کنید. این امتیازات به دست آمده باعث می‌شوند لول شما به مرور بالاتر برود و به ازای هر لول صندوقی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

محتویات یا جوایز موجود در این صندوق عموما آیتم‌های کازمتیک و تزئینی هستند که تنها برای مدت کوتاهی با شما باقی می‌مانند! پس از گذشت این مدت زمان آیتم‌ها از اینونتوری شما پاک می‌شوند و دیگر نمی‌توانید از آنان استفاده کنید.

سیستم چالش‌های روزانه و هفتگی در Ring of Elysium بسیار ساده‌تر و متنوع‌تر است. برخی از این چالش‌ها به مرور زمان و با پیشروی در ادونچرپس بازی در اختیار شما قرار می‌گیرند. بقیه نیز به صورت روزانه اعلام می‌شوند و شما می‌توانید آنان را انجام دهید.

انجام دادن این چالش‌ها امتیازاتی در اختیارتان می‌گذارد که موجب می‌شود در ادونچرپس بازی (چه به صورت رایگان و چه پولی) پیشرفت کنید و لولتان بالاتر رود. سرانجام نیز با رسیدن به لول‌های مشخص شده آیتمی کازمتیک را به صورت دائمی دریافت خواهید کرد تا از آن تا هر زمان که خواستید استفاده کنید.


آینده پیش روی Ring of Elysium بسیار روشن‌تر است

با بررسی مشکلات پابجی نیز عنوان کردیم که پابجی به دست بلوهول و اقدامات بی‌ثمر آن از بین رفت. در جدیدترین اخبار منتشر شده تایید شده است که این استودیو قصد دارد به زودی مپی با حال و هوای زمستان به پابجی اضافه کند.

یعنی باز هم همان روند قدیمی. اضافه کردن محتوایی اضافه بدون حل کردن مشکلاتی که بازی با آنان دست به گریبان است.

اما مسئله درخصوص Ring of Elysium کمی متفاوت‌تر است. تِنسِنت از تمام سوء مدیریت‌های بلوهول آگاه است و تا کنون نیز تمام تلاش خود را کرده تا Ring of Elysium دچار حاشیه‌ها و مشکلات پابجی نشود.

پتانسیل‌های بالای این بازی موجب می‌شوند تا به سادگی اعلام کنیم Ring of Elysium آینده روشن‌تری نسبت به پابجی خواهد داشت. مشخص نیست تا چه زمانی بلوهول مشکلات پابجی را نادیده می‌گیرد و تلاش می‌کند تا از باقی مانده بازی هم کسب درآمد کند، اما اگر آن روز فرا برسد شاید بتوان به پابجی نیز امیدوار شد.

نظر شما درخصوص Ring of Elysium چیست؟ آیا این بازی می‌تواند جایگزین پابجی شده و موفقیت‌های آن را تکرار کند؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • amir_3678 Ba
    amir_3678 Ba | ۱۳ دی ۱۳۹۷

    اسم بازیش چیه و واسه اندروید است

  • i2sight
    i2sight | ۱۹ آذر ۱۳۹۷

    مقاله خیلی خوبی بود ... درود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی