ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Google Phone
نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه جدید Google Phone دسترسی به مخاطبین محبوب را آسان تر می‌کند

چهار ماه پیش، تصاویری از اپلیکیشن Google Phone منتشر شد که ظاهری جدید و متحول شده از تب Favorites آن را به نمایش می‌گذاشت. از بازخوردها پیدا بود که تغییرات این قسمت با استقبال عمده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

چهار ماه پیش، تصاویری از اپلیکیشن Google Phone منتشر شد که ظاهری جدید و متحول شده از تب Favorites آن را به نمایش می‌گذاشت. از بازخوردها پیدا بود که تغییرات این قسمت با استقبال عمده کاربران مواجه شده و حالا پس از گذشت چهار ماه، نوبت آن رسیده که کاربران حضور در این محیط جدید را رسما تجربه کنند.

به گزارش اندروید پلیس، آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن Google Phone کم کم برای کاربران اپلیکیشن در حال انتشار است که از جمله تغییرات این به‌روزرسانی می‌توان به ظاهر جدید و سه ستونه قسمت Favorites اشاره کرد.

Google Phone

طراحی بخش Favorites (مخاطبین محبوب دفترچه تلفن) حالا متحول شده و کاربران را در سه ستون مجزا به نمایش می‌گذارد. همچنین در این بخش پنجره پاپ آپ آبی رنگی ظاهر می‌شود تا استفاده از این محیط جدید را به کاربران آموزش دهد. به عنوان مثال، حالا می‌توانید با نگه داشتن انگشت روی آیکن هر مخاطب بین تماس تلفنی و ارسال پیامک جابجا شوید.

Google Phone

اما تغییر دیگر بخش Favorites، حالت تاریک است. ضمنا با اسکرول کردن در این بخش، مخاطبینی که گوگل با هوش مصنوعی تشخیص داده که بیشتر از سایرین با آن‌ها در ارتباط هستید در فهرستی به نام Frequents ردیف می‌شوند. در این صورت می‌توانید دسترسی آسان‌تری به آن‌ها داشته باشید.

به‌روزرسانی Google Phone به شکل سروری انجام می‌شود، با این حال اگر نمی‌خواهید منتظر آن بمانید می‌توانید با مراجعه به این لینک نسخه 27 اپلیکیشن را به طور مستقیم دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۹ آذر ۱۳۹۷

    گوگل حتی حاظر نیست برنامه هاشو برای اندروید ۷ اپدیت کنه درحالی که اکثر گوشیهای بالا رده هنوز به اندروید ۹ هم نرسیدن
    گناه ماهایی که رو اندروید ۷ موندیم چیه که نمیتونیم مستقیم اپدیت کنیم برنامه phone رو
    حالا باید یه مدت صبر کنیم دوستان از xda. پورت کنن نسخه جدید رو

    • Omid
      Omid | ۲۰ آذر ۱۳۹۷

      میشه توضیح بدی پورت شده رو از کجا میشه دانلود کرد ؟؟

مطالب پیشنهادی