ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وبسایت های ناشناخته
تکنولوژی

پانزده وبسایت‌ ناشناخته‌ای که باید با آن‌ها آشنا شوید

اینترنت جایی است که می‌توانید در آن هر چقدر که دوست دارید گشت و گذار کنید و چیزهای جالبی یاد بگیرید. گاهی اوقات هم سرگردان به دنبال یک موضوع خاص می‌روید و به جای آن ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

اینترنت جایی است که می‌توانید در آن هر چقدر که دوست دارید گشت و گذار کنید و چیزهای جالبی یاد بگیرید. گاهی اوقات هم سرگردان به دنبال یک موضوع خاص می‌روید و به جای آن کلی وبسایت متنوع و رنگارنگ پیدا می‌کنید که با هر یک از آن‌ها می‌شود کارهای زیادی انجام داد.

موضوع این متن نیز در همین رابطه است و می‌خواهیم در مورد وبسایت‌ های ناشناخته اما منحصر به فردی صحبت کنیم که در نقطه کور جهان بزرگ وب جای گرفته‌اند و کمتر کسی پیدا می‌شود که از وجودشان با خبر باشد. در ادامه با معرفی این وبسایت‌ها همراه دیجیاتو باشید.

Imgur


اولین وبسایت لیست ما به Imgur اختصاص داده که با آن می‌شود به راحتی از دل هر ویدیویی یک GIF جذاب بیرون کشید. برای انجام این کار می‌توانید هم از ویدیوهای شخصیتان استفاده کنید و هم از لینک‌های یوتوب. تنها کاری هم که باید در پروسه ساخت GIFها انجام دهید نیز این است که زمان شروع و پایان آن‌ها را مشخص کنید و هر از گاهی رویشان متن بگذارید. به همین سادگی و در کمتر از چند ثانیه GIF مورد نظر به دستتان می‌رسد و می‌توانید آن را ذخیره کنید.

Imgflip


این روزها میم‌ها محبوبیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده‌اند و تقریبا استفاده از آن‌ها در جای جای فضای وب به ترندی تبدیل شده که ابعاد آن هر روز بزرگتر می‌شود. قطعا با بزرگتر شدن فعالیت میم‌ها در شبکه‌های اجتماعی همه ما هم وسوسه شده‌ایم که برای مسائل زندگی روزمره میم‌های خاص خود را بسازیم. خوشبختانه ابزار و ادوات انجام این کار کم نیست اما اگر به دنبال یک پیشنهاد خوب هستید قطعا Imgflip برایتان بهترین گزینه ممکن خواهد بود. به کمک این وبسایت می‌توانید میم‌هایی که به نظرتان جالب می‌آیند را بردارید، ویرایش کنید و در نهایت با طنازی خود مقصودتان را در آن‌ها بگنجانید.

TV Countdown


با بهتر شدن وضعیت اینترنت به مرور تماشای سریال‌های خارجی تبدیل به بخش بزرگی از زندگی روزمره ما شد. این روزها کسی نیست که پای برکینگ بد، بازی تاج و تخت و حتی سریال‌های شبکه نتفلیکس ننشسته باشد. همه ما به نوعی درگیر این سرگرمی جذاب شده‌ایم و حتی می‌شود اینطور گفت که مردم بیشتر دارند سریال می‌بینند تا فیلم‌های هالیوودی. با این حال، پیگیری زمان پخش قسمت بعدی سریال‌ها یک موضوع گیج کننده برای بسیاری از ماست. خوشبختانه با وبسایت TV Countdown می‌شود این مشکل را برطرف کرد. این وبسایت لیست جامع و دقیقی از تمام سریال‌های در حال پخش شبکه‌های مختلف دارد. شما می‌توانید با ورود به این وبسایت لیستی از سریال‌های مورد علاقه خود درست کنید و از زمان پخش دقیق قسمت بعدی آن‌ها مطلع شوید.

Account Killer


اگر از زندگی در شبکه‌های اجتماعی خسته شدید و می‌خواهید به آغوش زندگی واقعی خود برگردید، مطمئنا وبسایت Account Killer به کارتان می‌آید. چراکه حذف حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی امروزی برای بسیاری از کاربران امری پیچیده‌ است و اغلب نمی‌توانند این کار را به درستی انجام دهند. به همین خاطر وبسایت Account Killer لیستی از تمام شبکه‌های مجازی و سرویس‌های آنلاین درست کرده و در آن به طور کامل نحوه حذف حساب‌های کاربری هر یک را توضیح داده.

WMSIWT


اگر اهل فیلم دیدن هستید و زیاد به انجام این کار عادت دارید، مطمئنا از وبسایت WMSIWT خوشتان می‌آید. این وبسایت بر اساس موضوعی که انتخاب می‌کنید به شما فیلم‌های خوبی پیشنهاد می‌دهد که تماشای آن‌ها قطعا خالی از لطف نیست.

PDF to Word


خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که ما به دنبال نسخه ورد یک سند هستیم اما طرف مقابل برایمان فایل PDF آن را ارسال می‌کند. آن وقت است که باید زمان زیادی را با ابزار مختلف سر و کله بزنید تا شاید آن فایل PDF به فرمت DOCX تغییر فرمت دهد. با این حال اگر به دنبال یک میانبر سریع و کاربردی هستید، قطعا وبسایت PDF to Word به دردتان می‌خورد.

MathWay


حل معادله‌های پیچیده درس ریاضی کار هر کسی نیست. خیلی وقت‌ها هر چقدر هم که با یک معادله نسبتا ساده سر و کله بزنید باز هم به جواب مورد نظر نمی‌رسید و فقط بی‌جهت وقتتان را برای حل کردن آن صرف کرده‌اید. البته MathWay در مقابل هیچ معاده‌ای نقطه ضعف نشان نمی‌دهد و شما می‌توانید با ورود به این سایت پاسخ مسائل پیچیده ریاضی خود را پیدا کنید و راه حل مناسب آن‌‌ها را به صورت کامل ببینید.

TinyURL


برای کوتاه کردن لینک‌ها، ابزار و ادوات مختلفی در جهان وب وجود دارد اما یکی از کاربردیترین ابزاری که می‌توانید در خصوص این موضوع پیدا کنید TinyURL است. البته TinyURL فقط لینک‌ها را کوتاه نمی‌کند بلکه باعث می‌شود که لینک‌های کوتاه شده راحت‌تر در ذهن جای بگیرند و یادآوری آن‌ها ساده‌تر باشد.

Radio Garden


در میان تمام اعضای حاضر در این لیست وبسایت Radio Garden یک چیز دیگر است. با ورود به این وبسایت یک کره آبی رنگ در اختیارتان قرار می‌گیرد که سرتاسر آن با نقاط سبز رنگی پوشانده شده. هر یک از این نقاط سبز رنگ متعلق به یک ایستگاه رادیویی است و شما می‌توانید با کلیک روی هر یک از این نقاط به برنامه‌های در حال پخش آن ها گوش دهید. Radio Garden تقریبا تمام ایستگاه‌های رادیویی جهان را تحت پوشش قرار داده و شما می‌توانید با ورود به آن حتی به برنامه‌های رادیویی ایران نیز گوش دهید.

Password Generator


پیدا کردن یک پسورد مناسب برای حساب‌های کاربری مهم، همیشه کار آسانی نیست. با این حال می‌توانید این امر مهم را با ورود به سایت Password Generator ساده کنید. فقط کافیست به این سایت وارد شوید و تعداد کاراکتر و اعدادی که می‌خواهید در رمز نهایی به کار روند را مشخص کنید. به محض انجام این کار، پسوردی در اختیارتان قرار می‌گیرد که خوشبختانه در عین پیچیدگی‌های لازم از سادگی قابل توجهی هم بهره می‌برد و می‌شود آن را به راحتی به خاطر سپرد.

Have I been Pawned


وبسایت Have I Been Pwned، لیستی از نام های کاربری و رمزهای عمومی که پیش تر فاش شده اند را در دیتابیس خود ذخیره کرده. تقریبا هر وبسایتی که در فضای وب یا دارک وب دارای یک نقص فنی بوده، در لیست بلند بالای Have I Been Pwned جای مشخصی برای خود دارد. همین موضوع این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید با ورود به این وبسایت از نواقص امنیتی حساب های خود پیش از آنکه مشکل بزرگی رخ دهد با خبر شوید.

Animagraffs


اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید سر از کار مسائل مختلف درآورید، Animagraffs می‌تواند برایتان وبسایت جذابی باشد. این وبسایت همانند یک منبع بزرگ علمی عمل می‌کند و با یک سری تصاویر متحرک خاص به شما نشان می‌دهد که چیزهایی مانند یک خودرو الکتریکی یا یک گیتار برقی چطور کار می‌کنند.

Eat This Much


برای کسانی هم که می‌خواهند وزن کم کنند وبسایت Eat This Much را داریم که می‌توانید با مشخص کردن بودجه و بازه زمانی مورد نظرتان، رژیم غذایی مناسب دریافت کنید و لاغر شوید.

Background Burner


وبسایت Background Burner دقیقا استاد همان کاری است که در نامش به آن اشاره کرده. اگر به دنبال این هستید که پس زمینه یک تصویر را حذف کنید، وبسایت Background Burner یکی از بهترین و کاربردی‌‌ترین ابزاریست که می‌توانید در فضای وب پیدا کنید. خوشبختانه استفاده از Background Burner نیز آسان است و تنها کاری که شما باید در محیط آن انجام دهید به آپلود تصویر و مشخص کردن سوژه خلاصه می‌شود. مابقی کارها را Background Burner به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد و پس‌زمینه را از تصویر به شکلی کاملا حرفه‌ای جدا می‌کند.

Real-time Air Quality Index


آلودگی هوا این روزها تبدیل به یکی از دغدغه‌های مهم مردم سرتاسر جهان تبدیل شده. به همین خاطر بهتر است که پیش از بیرون رفتن از خانه حتما میزان آلودگی هوا را بررسی کنید و در صورت خطرناک بودن وضعیت، پیشگیری‌های لازم را انجام دهید. برای این کار می‌توانید از وبسایت Real-time Air Quality Index کمک بگیرید و وضعیت دقیق و واقعی آلودگی هوای منطقه خود را بررسی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۰ آذر ۱۳۹۷

    دستتون درد نکنه. بسیار وبسایتا خوبی رو معرفی کردین...

  • آریا
    آریا | ۱۹ آذر ۱۳۹۷

    خوب بود

  • switch mode
    switch mode | ۱۹ آذر ۱۳۹۷

    خیلی مفید بود.????

  • mohsen ghasemi
    mohsen ghasemi | ۱۹ آذر ۱۳۹۷

    ایول داشت این مطلب...???...

  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۱۸ آذر ۱۳۹۷

    خیلی خیلی مفید بود

مطالب پیشنهادی