ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر‌های جدیدی از پیکسل 3 لایت ایکس ال منتشر شد

چند وقتی است که شایعاتی درباره‌ی نسخه‌ میان رده‌ای برای پیکسل 3 مطرح شده اما ممکن است این موبایل همان پیکسل 3 لایت ایکس ال باشد. دو رسانه‌ی گمنام از این نام برای میان‌رده‌ی خانواده‌ی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

چند وقتی است که شایعاتی درباره‌ی نسخه‌ میان رده‌ای برای پیکسل 3 مطرح شده اما ممکن است این موبایل همان پیکسل 3 لایت ایکس ال باشد. دو رسانه‌ی گمنام از این نام برای میان‌رده‌ی خانواده‌ی پیکسل 3 استفاده کرده‌اند و رندر‌ های جدیدی برای آن منتشر کرده‌اند.

بر اساس گزارشات این دو رسانه، موبایل یاد شده بر خلاف نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ اینچی استفاده شده در پیکسل ۳ ایکس ال قرار است از یک صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ اینچ بهره ببرد.

با این وجود قرار است گوشی یاد شده از مشخصات همتایان کوچکتر خانواده نظیر شاسی پلاستیکی استفاده کند. گزارش شده اثری از بریدگی بالای نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال در بالای موبایل جدید به چشم نمی‌خورد. از این رو احتمالاً تنها یک دوربین معمولی وظیفه‌ی سلفی گرفتن برای این موبایل را ایفا خواهد کرد و این سنسور قسمت زیادی از صفحه نمایش را نخواهد گرفت.

مشخصات دیگر پیکسل 3 لایت ایکس ال هنوز لو نرفته و به نظر می‌رسد قابلیت های مشابه نسخه‌ی معمولی پیکسل 3 در آن تعبیه شده باشد.

اگر این مسئله درست باشد، تلفن هوشمند یاد شده به احتمال قوی از چیپست اسنپدراگون ۶۷۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد.

همچنین یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و حسگر ۸ مگاپیکسلی دیگری نقش دوربین سلفی را برای این موبایل ایفا خواهند کرد. ضمن اینکه احتمالاً جک ۳.۵ میلیمتری در قسمت بالای این موبایل تعبیه خواهد شد.

با این وجود هنوز گوگل رسماً اعلام نکرده که چنین گوشی را در دست تولید دارد و ممکن است نسخه‌ی تولید شده اندازه‌‌ای کوچکتر از رند‌ر های به نمایش گذاشته شده در این موبایل داشته باشد. پیکسل ۳ ایکسل ال قیمتی در حدود ۸۹۹ دلار دارد و به همین دلیل احتمالاً کاربران بتوانند پیکسل ۳ لایت ایکسل ال را با قیمتی ارزانتر خریداری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی