ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نقشه برفی پابجی خبر از بازگشت روزهای طلایی می‌دهد [تماشا کنید]

Vikendi نام جدیدترین نقشه معرفی شده برای پابجی است که این بار رقابت برای تبدیل شدن به آخرین بازمانده را به شهری با آب و هوای برفی منتقل می‌کند. این نقشه که به عنوان چهارمین ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

Vikendi نام جدیدترین نقشه معرفی شده برای پابجی است که این بار رقابت برای تبدیل شدن به آخرین بازمانده را به شهری با آب و هوای برفی منتقل می‌کند.

این نقشه که به عنوان چهارمین نقشه پابجی شناخته می‌شود هم‌اکنون در سرورهای آزمایشی بازی در دسترس است. Vikendi در تاریخ 19 دسامبر برای نسخه ویندوز و سپس در ماه ژانویه برای کنسول‌ها منتشر می‌شود.

ویدیوی معرفی این نقشه خبر از اضافه شدن وسایل نقلیه و قابلیت‌های جدیدی به بازی می‌دهد. درصورتی که اخیرا Ring of Elysium را تجربه کرده باشید این قابلیت‌ها برایتان آشنا خواهند بود.

استفاده از دو اسکوپ به صورت همزمان سرانجام به پابجی اضافه شده است. شما می‌توانید دو اسکوپ دور و نزدیک را روی یک اسلحه سوار کنید تا هدف قرار دادن دشمنان در هر فاصله بسیار ساده‌تر و سریع‌تر شود.

علاوه بر اضافه شدن چند اسلحه جدید، وسیله حمل و نقل جدیدی نیز به بازی اضافه شده. اسنوموبیلی که در RoE مشاهده کرده بودیم این بار در Vikendi قابل استفاده است و می‌توانید در حین حرکت با استفاده از یک اسلحه SMG به اطراف شلیک کنید.

شباهت و رقابت میان پابجی و RoE با عرضه این مپ بسیار بیشتر از قبل شده است. شاید رقابت با تِنسِنت را بتوان بزرگ‌ترین انگیزه بلوهول برای ساخت یک نقشه جدید با حال و هوای برفی برای پابجی دانست.

پابجی

با ورود این نقشه به سرورهای آزمایشی پابجی باز هم استریمرهای بزرگی مانند شِرود که زمانی به دلیل مشکلات بیش از حد بازی آن را ترک کرده بودند شروع به تجربه بازی کردند. اولین نظرات در خصوص Vikendi بسیار مثبت است و طرفداران این بازی را به آینده بازی بسیار امیدوارتر کرده.

به نظر می‌رسد فریم ریت بازی مناسب است و دیگر شاهد مشکلات فنی عجیب و غریبی که زمان عرضه نقشه‌های پیشین دیده بودیم نیست. محیط بازی مملو از قسمت‌های شهری و ساختمان‌های متعدد است و این مسئله یک نکته مثبت درخصوص نقشه‌های برفی محسوب می‌شود.

نظر شما درخصوص به روز رسانی جدید پابجی چیست؟ آیا Vikendi همان شوک بزرگی است که پابجی نیاز داشت تا باز هم نظر کاربران را به خود جلب کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Mohammadian
    Reza Mohammadian | ۲۰ آذر ۱۳۹۷

    سلام
    فعلا که ما سر موبایل با فیلتر بازی میکنیم
    بعضی از دوستان هم روشی رو گفتن که فیلتر توربو انجام میشه که بتونیم بدون فیلتر بازی کنیم که این یه بار بیشتر نشد

    • mahdi_asdn
      mahdi_asdn | ۲۰ آذر ۱۳۹۷

      داداش 1.1.1.1 زو بطن تو گوگل پلی نصب کن پینگ 120 بهت میده

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۹ آذر ۱۳۹۷

    خیلی خوبه که مپ یخی ساخته دیگه کم کم داره همه نوع اب هوا رو پوشش میده پابجی اگه مشکل فنی نداشته باشه احتمالا همون چیزی هست که پابجی بهش نیاز داشته

مطالب پیشنهادی