ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گیم پد بلک شارک
تکنولوژی

گیم پد بلک شارک شیائومی با ظاهر شبیه به نینتندو سوییچ معرفی شد

شیائومی از گیم پد 2.0 برای گوشی گیمینگ بلک شارک رونمایی کرده است. با نصب این گیم پد گوشی ظاهری شبیه به نینتندو سوییچ پیدا می کند. همان طور که از نام گیم پد مشخص ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

شیائومی از گیم پد 2.0 برای گوشی گیمینگ بلک شارک رونمایی کرده است. با نصب این گیم پد گوشی ظاهری شبیه به نینتندو سوییچ پیدا می کند.

همان طور که از نام گیم پد مشخص است این محصول نسخه جایگزینی برای گیم پد اولیه شیائومی به حساب می آید که پیش از این در ماه آوریل معرفی شده بود. بر اساس تصاویر منتشر شده ظاهراً گیم پد بلک شارک جدید مشابه با دسته های جوی کان (کنترلر) نینتندو سوییچ به دو طرف گوشی وصل می شوند البته برای اتصال باید گوشی را در قاب ویژه ای که ارائه می شود قرار دهید.

گیم پد بلک شارک

گیم پد بلک شارک یک جوی استیک و یک D-pad در سمت چپ و یک تاچ پد و کلید های ABXY در سمت راست دارد. هر دو بخش از کلیدهای تریگر بهره می برند و کلیدهای مثلثی کوچکی در پایین آنها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ها گفته شده که تمامی کلیدها قابل شخصی سازی هستند و می توانید برای بازی های مختلف کارکردهای دلخواه خود را برای آنها تعریف کنید.

اضافه کردن تاچ پد به این محصول یکی از بخش های جذاب گیم پد بلک شارک به شمار می رود، چرا که بیشتر گیم پدها جوی استیک دوم را به جای تاچ پد در نظر می گیرند. باتری تعبیه شده 340 میلی آمپر ساعتی است و شیائومی وعده کارکرد 40 ساعته با یک بار شارژ را داده است. ارتباط با گوشی هم از طریق بلوتوث 4.2 ممکن می شود.

قیمتی که شیائومی برای گیم پد 2.0 در نظر گرفته 89 دلار است و از هم اکنون امکان خرید آن از وبسایت بلک شارک فراهم شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Babak Naderi
    Babak Naderi | ۱۹ آذر ۱۳۹۷

    عاشقتم شیائومی

مطالب پیشنهادی