ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پد شارژ بی سیم AirPower اپل
تکنولوژی

اپل به دنبال هوشمند کردن پد شارژ ایرپاور

در یکی از جدیدترین پتنت های اپل به شارژر بی سیم اپل اشاره شده و قابلیت های جالبی برای ارتباط ایرپاور با دستگاه های روی آن تشریح شده است. بر اساس آنچه که تا به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

در یکی از جدیدترین پتنت های اپل به شارژر بی سیم اپل اشاره شده و قابلیت های جالبی برای ارتباط ایرپاور با دستگاه های روی آن تشریح شده است.

بر اساس آنچه که تا به حال می دانیم ایرپاور قرار است امکان شارژ همزمان چندین دستگاه از جمله آیفون، ایرپاد و اپل واچ را فراهم کند. اپل هنوز زمان مشخصی برای عرضه این دستگاه را ارائه نداده و این موضوع ظاهراً بارها به دلیل مشکلات تولید به تعویق افتاده است.

بنا بر پتنت مورد بحث امکان ارتباط ایرپاور با هر یک از دستگاه هایی که در حال شارژ آنها است به طور جداگانه فراهم می شود. شارژر یک کد شناسایی ویژه را از هر یک از دستگاه های در حال شارژ دریافت می کند تا به این ترتیب از میزان درصد باتری ها مطلع شود. به این ترتیب می تواند به موقع، شارژ کردن دستگاه ها را متوقف کند.

علاوه بر این بر اساس پتنت، شارژر می تواند دریابد که کدام یک از دستگاه های قرار گرفته روی آن نمایشگر بزرگتری دارند تا میزان باتری هر یک از دستگاه های در حال شارژ روی آن نشان داده شود. به این ترتیب می توانید تنها با مشاهده یکی از دستگاه ها به سادگی میزان باتری همه دستگاه های روی ایرپاور را متوجه شوید.

علاوه بر این، گوشی می تواند به کاربر در مورد شارژ شدن کافی باتری برای یک روز استفاده پیامی نمایش دهد.

بر اساس آخرین گمانه زنی ها ایرپاور در اوایل سال آتی میلادی رونمایی می شود. به نظر می رسد همین پیچیدگی ها موجب شده شاهد تأخیر چند باره عرضه این محصول اپل به بازار باشیم. البته باید اشاره کرد که در نهایت شاید این پتنت در شارژر ایرپاور عرضه شده توسط اپل استفاده نشود.

 

تماشا کنید: آزمایش آیفون XS و XR در عمق ۸ متری آب

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی