ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اعتراضات در فرانسه
تکنولوژی

جلیقه زردهای فرانسه فروشگاه اپل را غارت کردند [تماشا کنید]

با گسترش دامنه اعتراضات در فرانسه حالا نوبت به غارت و تخریب فروشگاه های اپل در شهرهای مختلف رسیده است. بر اساس گزارش ABC News شب گذشته تعدادی از معترضان فرانسوی موسوم به «جلیقه زردها» با یورش ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

با گسترش دامنه اعتراضات در فرانسه حالا نوبت به غارت و تخریب فروشگاه های اپل در شهرهای مختلف رسیده است.

بر اساس گزارش ABC News شب گذشته تعدادی از معترضان فرانسوی موسوم به «جلیقه زردها» با یورش به فروشگاه لوکس «سنت کریستین» اپل در شهر «بوردو» شیشه های آن را تخریب کرده و اجناس بسیاری را به غارت بردند.

تظاهرات فرانسوی ها پس از افزایش اندک قیمت حامل های انرژی شروع شد و حالا وارد سومین هفته خود شده است. علی رغم بازگشت نرخ بنزین به قیمت سابق باز هم خیابان های این کشور شاهد حضور افرادی است که به خاطر نارضایتی از میزان حقوق بازنشستگی، حداقل دستمزدها و غیره تجمع می کنند.

در تجمعات شب های گذشته که با حضور ۱۲۵ هزار نفر در سراسر کشور برگزار می شد، برخی افراد با یورش به فروشگاه اپل در شهر بوردو، شیشه های آن را شکسته و برای سرقت آیفون، آیپد، مک بوک و اپل واچ های گرانبها به داخل فروشگاه یورش بردند. ویدیوهای مختلفی از این رویداد ثبت شده که از تعداد بالای سارقان حکایت دارد.

بر اساس گزارش برخی منابع در جریان این اعتراضات حدود ۱۲۰۰ نفر بازداشت شده اند که دستگیری دو نفر از آنها با غارت فروشگاه اپل ارتباط دارد. این افراد قرار است برای پاسخگویی به اتهامات مطرح شده از جمله خرابکاری و سرقت در دادگاه کیفری بوردو حاضر شوند.

پیش از این دو فروشگاه دیگر اپل که یکی از آنها به خاطر معماری زیبایش معروف است، در جریان اعتراضات پاریس دچار خسارت شده بودند و هر سه مرکز فعلا به منظور بازسازی بسته شده اند. اعتراضات در فرانسه

در صورت کشیده شدن دامنه اعتراضات به شهرها و کشورهای دیگر احتمالا میزان حملات و خسارت ها بیشتر نیز خواهد شد. «امانوئل ماکرون»، رییس جمهور فرانسه برای آرام کردن معترضان وعده داده که سطح حداقل دستمزدها افزایش پیدا می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    حالا جالبه عرزشی ها دارن روی این دزدها مانور میدن? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی