ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس های استریم
ویجیاتو - بازی

فیل اسپنسر از برنامه‌های مایکروسافت برای سال 2019 می‌‎گوید

بر هیچ کس پوشیده نیست که عملکرد مایکروسافت در سال 2018 میلادی چندان قابل دفاع نبوده و سونی‌ را باید به عنوان برنده‌‌‌ی رقابت دانست. این‌طور که به نظر می‌رسد، شرایط به همین منوال پیش ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

بر هیچ کس پوشیده نیست که عملکرد مایکروسافت در سال 2018 میلادی چندان قابل دفاع نبوده و سونی‌ را باید به عنوان برنده‌‌‌ی رقابت دانست. این‌طور که به نظر می‌رسد، شرایط به همین منوال پیش نمی‌رود و مایکروسافت قصد دارد تا در سال‌ آینده‌ی میلادی، ورق را برگرداند.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس، به عنوان یکی از سخنرانان رویداد The Game Awards 2018 روی استیج آمد و با اطمینانی کامل درباره‌ی آینده‌ی روشن مایکروسافت، گیمرها و برند ایکس باکس صحبت کرد:

Crackdown 3 را داریم که قرار است در سال 2019 منتشر شود. علاوه بر این، بازی مورد انتظار Gears 5 نیز در لیست انتشار ما قرار دارد که عقیده دارم عنوانی شگفت انگیز خواهد بود. همچنین نسخه‌ی بعدی Ori نیز سال آینده در بازارها عرضه می‌شود.

سال‌ آینده به E3 برمی‌گردیم و در همین تئاتر نمایشی فوق العاده خواهیم داشت. 2018 سال بسیار خوبی برای گیمرها بود و وقتی به لیست بازی‌های سال آینده نگاه می‌کنم، به این نتیجه می‌رسم در سال 2019 شرایط حتی بهتر از امسال خواهد بود.

مایکروسافت

اسپنسر در جریان صحبت‌های خود نسبت به انتشار عناوین انحصاری همچون Ori and the Will of the Wisps ،Crackdown 3 و Gears 5 که سال آینده عرضه می‌شوند، بسیار هیجان زده بود. در نگاه اول، شاید لیست ارائه‌ شده از سوی اسپنسر بسیار قابل توجه باشد اما نباید فراموش کرد که سونی دست خالی به 2019 نمی‌آید و احتملاً شاهد انتشار عناوینی همچون Death Stranding خواهیم بود.

در جریان سال 2018 میلادی، شرکت مایکروسافت چندین استودیو مختلف از جمله ابسیدیان را خریداری کرد که متاسفانه مشخص نیست روی چه عناوینی کار می‌کنند. چندی پیش نیز شایعه شد که مایکروسافت مشغول مذاکره برای تصاحب یک استودیو بازی سازی دیگر است که در گذشته در ساخت عناوین انحصاری با سونی همکاری می‌کرده است. بسیاری عقیده دارند استودیو مورد بحث، Read At Dawn باشد که در گذشته روی The Order: 1886 کار کرده است.

تاکنون اطلاعات رسمی چندانی از ایکس باکس اسکارلت در فضای مجازی منتشر نشده است اما با توجه به شایعات به نظر می‌رسد در طراحی این کنسول نسل نهمی از کارت گرافیک نسل بعدی AMD و پردازنده Zen 2 استفاده خواهد شد. برای خواندن شایعات منتشر شده پیرامون این کنسول توصیه می‌کنیم به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mp-silentkiller
    mp-silentkiller | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

    XBOX بازار رو باخته هی تو توهماتشون میان میگن سال اینده اینو داریم اونو داریم بابا بیخیال فیل با LAST OF US 2 و DEATH STRANDING می خوای چی کار کنی اواخر سال اینده همه منتظر PS5 هستند تازه اینا می خوان انحصاری بدن بیرون? فکر کنم تازه از خواب بیدار شدن .

  • Arash Ordibehesht
    Arash Ordibehesht | ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    بابا ماییدن ما رو با این انحصاری انحصاری...
    چه فرقی میکنه؟؟؟ بازی رو بگیرید و حالشو ببر. انقدر جنگ شخماتیک بین طرفدارها ایجاد نکنید

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۰ آذر ۱۳۹۷

    ۴ خط راجب ایکس باکس نوشته شده ، ۲ خط راجب خوبی پلی استیشن ۴

    مایکروسافت بازی های خوبی واسه ۲۰۱۹ داره اما احتمالا death stranding سال ۲۰۱۹ می یاد، چه ربطی داره ؟

    استدیو های جدید مایکروسافت متاسفانه معلوم نیست روی چه بازی های کار می کنن ؟؟ متاسفانه؟؟ سونی جو گیر شد همه رو ۳ سال زودتر معرفی کرد الان وضعیتش اینه / e3 پارسال که فقط ۴ تا بازی بود که قبلا معرفی شده بودن e3 سال بعد هم که هیج

مطالب پیشنهادی