ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت خودرو
خودرو

قیمت جدید خودرو های تولید داخل در بازار تهران + جدول

تغییر و تحولات قیمتی در بازار خودرو در سال گذشته با نرخ میانگین هر دلار ۳ هزار و ۸۶۰ تومان بوده که این رقم در سال‌ جاری به ۹ هزار تومان افزایش یافته است و ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

تغییر و تحولات قیمتی در بازار خودرو در سال گذشته با نرخ میانگین هر دلار ۳ هزار و ۸۶۰ تومان بوده که این رقم در سال‌ جاری به ۹ هزار تومان افزایش یافته است و این افزایش به‌طور طبیعی در قیمت‌گذاری خودرو اثر می‌گذارد. در چنین شرایطی طبیعی است که خودروسازان و قطعه سازان خواهان افزایش قیمت باشند چرا که در غیر این صورت کارگاه ها و کارخانه های تولیدی آن ها زیان ده بوده و عملا توقف تولید برایشان به صرفه تر است.
با این اوصاف تقریبا تمامی دستگاه های اجرایی و نظارتی موافق افزایش قیمت خودرو اند اما چیزی که در این میان سبب اختلاف نظر است نحوی افزایش قیمت خودروهاست که البته به نظر می رسد سرانجام شاهد به کرسی نشستن حرف خودروسازان برای آزادسازی قیمت خودروها خواهیم بود.
اما در مورد تغییر و تحولات بازار خودرو گفته می شود که خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته با افزایش قیمت روبه رو شده اند که یکی از دلایل آن، افزایش قیمت برخی از محصولات ایران خودرو بود.
طی چند روز گذشته شاهد این ماجرا بودیم که خودرویی مانند H30 کراس تحت تاثیر قیمت اعلام شده خودروی S30، با افزایش قیمتی حدود 10 میلیون تومان مواجه شد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت خودرو های موجود در بازار داخلی:

قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی