ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Beyond Good and Evil 2 منتشر شد [تماشا کنید]

مطابق قولی که یوبیسافت پیش از این داده بود، شب گذشته سازندگان بازی Beyond Good and Evil 2 یک لایو استریم یک ساعته را برای معرفی بخش‌های مختلف این بازی برگزار کردند. طی این لایو ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

مطابق قولی که یوبیسافت پیش از این داده بود، شب گذشته سازندگان بازی Beyond Good and Evil 2 یک لایو استریم یک ساعته را برای معرفی بخش‌های مختلف این بازی برگزار کردند.

طی این لایو استریم برای اولین بار یک ساعت از گیم‌پلی این عنوان به نمایش گذاشته شد که با تماشای آن‌ متوجه خواهید شد که با وجود حضور تعداد زیادی ایده خلاقانه در هسته گیم‌پلی بازی، Beyond Good and Evil 2 هنوز در مراحل ابتدایی تولید به سر می‌برد.

قرار است در این بازی بتوانیم بین سیارات مختلف جابجا شده و اکتشافات گوناگونی را انجام دهیم. البته در این راه تنها نخواهیم بود و می‌توان بازی را همراه با دوستان و به صورت سرتاسر آنلاین هم تجربه کرد. برای انجام این اکتشاف شما به یک فضاپیما ویژه دسترسی دارید که می‌توان آن‌ را در بخش‌های مختلفی ارتقا داد و بهتر کرد. این فضاپیما جدا از انتقال شما به نقاط مختلف دنیای بازی، یک وسیله محافظتی هم خواهد بود و بخشی از گیم‌پلی بازی را نبردهای فضایی تشکیل می‌دهد.

با توجه به ویدیو بالا خود شما هم متوجه خواهید شد که مبارزات روی زمین بازی هنوز هم جای کار داشته و در حال حاضر کمی خشک و خسته کننده به نظر می‌رسند. البته سازندگان این عنوان در یوبیسافت بارها به این نکته اشاره کرده‌اند که نسخه نهایی Beyond Good and Evil 2 با ویدیویی که دیروز منتشر شد تفاوت خواهد داشت.

دیگر نکته جالب در رابطه با این عنوان مورد انتظار به معماری جالب شهرهای بازی برمی‌گردد که با الهام گرفتن از علائم مذهبی هندوها ساخته شده است. البته هنگام مشخص شدن این موضوع، بسیاری از معتقدان به مذهب هندو از این موضوع که یوبیسافت قصد تغییر و بد جلوه دادن مذهبشان در این بازی داشته باشد، ابراز نگرانی کردند.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای بازی Beyond Good and Evil 2 در نظر گرفته نشده اما این عنوان به احتمال زیاد طی سال آینده میلادی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی