ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تب For You گوگل مپس
تکنولوژی

تب For You گوگل مپس برای کاربران iOS هم منتشر شد

اگر از کاربران وفادار گوگل مپس باشید، حتما تا حالا با تب جدید For You در آن آشنا شده‌اید. تب For You گوگل مپس بخش جدیدی در اپلیکیشن نقشه گوگل است که می‌تواند علایق شما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

اگر از کاربران وفادار گوگل مپس باشید، حتما تا حالا با تب جدید For You در آن آشنا شده‌اید. تب For You گوگل مپس بخش جدیدی در اپلیکیشن نقشه گوگل است که می‌تواند علایق شما را تشخیص داده و بسته به آن‌ها محتوای مرتبط را به شما پیشنهاد بدهد.

تب For You گوگل مپس

ژوئن امسال، گوگل انتشار این قابلیت برای کاربران پلتفرم اندروید را آغاز کرد. اما حالا و پس از گذشت شش ماه، بالاخره نوبت به کاربران iOS هم رسیده که به این ویژگی کاربردی دسترسی پیدا کنند.

تب For You گوگل مپس هم اکنون در اختیار کاربران iOS در بیش از 40 کشور دنیا قرار گرفته و از سوی دیگر در اندروید برای 130 کشور جدید گسترش یافته است. به لطف این قابلیت، می‌توانید از آخرین خبرها و رویدادهای مکان‌های مورد علاقه‌تان روی نقشه با خبر شوید.

همچنین For You هنگامی که وارد یک محله جدید می‌شوید، می‌تواند تفریحات قابل انجام در آن نقطه را به شما پیشنهاد کند. یا وقتی هنگام مسافرت به دنبال یک رستوران یا فروشگاه خوب می‌گردید، سریعا شما را به مقصودتان برساند.

انتشار قابلیت For You برای آیفون و آیپد از همین امروز آغاز شده و می‌توانید با دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن به آن دسترسی پیدا کنید. همچنین برای دانلود آخرین نسخه گوگل مپس برای اندروید می‌توانید به پلی استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی