ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس ذنفون مکس M2 و ذنفون مکس پرو M2 را معرفی کرد

امروز کمپانی ایسوس طی مراسمی در کشور هند از ذنفون‌های جدید رونمایی کرد و میان‌رده‌هایی به عنوان نسل بعدی گوشی‌های ذنفون مکس M1 و ذنفون مکس پرو M1 معرفی نمود. این گوشی‌ها که ذنفون مکس پرو M2 ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

امروز کمپانی ایسوس طی مراسمی در کشور هند از ذنفون‌های جدید رونمایی کرد و میان‌رده‌هایی به عنوان نسل بعدی گوشی‌های ذنفون مکس M1 و ذنفون مکس پرو M1 معرفی نمود.

این گوشی‌ها که ذنفون مکس پرو M2 و مکس M2 نام دارند، از طراحی ظاهری مشابهی بهره می‌برد با این تفاوت که مدل مکس M2 رنگ مات متالیک دارد، در حالی که مکس پرو M2 از بدنه‌ براق شیشه‌ای بهره ‌می‌برد.

ذنفون مکس پرو M2 از نمایشگر ال سی دی ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره می‌برد و یک چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۶۰ برایش در نظر گرفته شده است.

همچنین این موبایل در نسخه‌ های مختلفی عرضه خواهد شد که به ۴،۳ یا ۶ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی مجهز شده‌اند. یک دوربین اصلی دوگانه متشکل از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۸ و ۵ مگاپیکسلی در این موبایل تعبیه شده و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲ نقش دوربین سلفی آن را ایفا می‌کند.

موبایل‌های شرکت ایسوس به باتری‌های قوی مشهورند. این میان رده نیز از این قضیه پیروی می‌کند و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. ضمن اینکه حسگر اثر انگشت برای این موبایل در نظر گرفته شده و به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو پشتیبانی می‌کند.

ارزانترین نسخه‌ی این موبایل ۱۸۱ دلار قیمت دارد و خرید پیشرفته‌ترین نسخه نیز ۲۳۷ دلار هزینه می‌برد. ایسوس مدعی شده که کاربران می‌توانند از هفته‌ی دیگر یعنی ۲۷ آذرماه این میانرده‌ را در دو رنگ تیتانیومی یا آبی خریداری کنند.

با این وجود داستان برای ذنفون مکس M2 کمی تفاوت دارد چرا که این موبایل در واقع نسخه‌ی ضعیفتری برای مکس پرو M2 محسوب می‌شود.

این تلفن هوشمند نیز از نمایشگر ال سی دی ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برد اما صفحه نمایش یاد شده تنها می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل را به نمایش بگذارد.

برای این موبایل یک چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۲ و ۳ یا ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه این میان رده از یک دوربین دوگانه اصلی متشکل از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم  ۱.۸ و ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با ضریب اف ۲ نقش دوربین سلفی را برایش ایفا می‌کند.

میان رده‌ی ضعیف‌تر ایسوس به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که می‌تواند مدت زمان کاربری مناسبی برایش به ارمغان آورد. همچنین حسگر اثر انگشت در بدنه‌ی پشتی این موبایل تعبیه شده و به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو پشتیبانی می‌کند.

ایسوس برای ذنفون مکس 2 نسخه‌های مختلفی در نظر گرفته و کاربران می‌توانند از ۲۹ آذرماه آنها را در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی با صرف هزینه‌‌های ۱۴۰ و ۱۶۷ دلاری خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Taper
    Taper | ۲۰ آذر ۱۳۹۷

    -SD660 AIE
    -4K UHD recording / EIS
    -Corning Gorilla Glass 6
    -Stock Andriod
    -5000 mAh battery
    -Notification Light 
    -پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت فورجی و حافظه جانبی
    -طراحی زیبا
    -دوربین عالی
    -قیمت زیر 200 دلار

    تا الان میگفتم سری ردمی نوت شیائومی، پادشاه گوشی های اقتصادیه ولی با افتضاحی که شیائومی با ردمی نوت 6 پرو زد (ورژن ناچیه ردمی نوت 5 پرو)، این لقب این دفعه لایق این سری ایسوسه و حقشه فروش شیائومی رو کامل درو کنه تا واسش درس عبرت شه که دیگه مدل قبلی رو با ناچ به عنوان آپگرید نده بیرون.


مطالب پیشنهادی