ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نه پست برتر اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه در اینستاگرام کلاژی از 9 پست برتر خود در سال 2018 بسازیم؟

به رسم این چند سال اخیر Best Nine یا همان نه پست برتر سال برگشته تا کاربران این اینستاگرام بتوانند در آخرین روزهای سال ۲۰۱۸ به مرور خاطرات خود بپردازند. اگر کاربر اینستاگرام هستید حتما با ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

به رسم این چند سال اخیر Best Nine یا همان نه پست برتر سال برگشته تا کاربران این اینستاگرام بتوانند در آخرین روزهای سال ۲۰۱۸ به مرور خاطرات خود بپردازند. اگر کاربر اینستاگرام هستید حتما با ساز و کار Best Nine آشنایی دارید و احتمالا می‌دانید که این شبکه اجتماعی برای ساخت نه پست برتر سالتان هیچ کمکی به شما نمی‌کند.

به همین خاطر برای اینکه بتوانید کلاژ زیبایی از نه پست برتر سال خود داشته باشید باید دست به دامان یک سری اپ شخص ثالث یا سایت‌ عجیب و غریب شوید. اما اگر به دنبال یک ابزار کارآمد و خوب می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ اپ Top Nine که پیشتر هم در دیجیاتو آن را به صورت مختصر معرفی کرده بودیم بروید.

البته اگر هم تمایلی به دانلود و نصب یک اپ تازه ندارید، می‌توانید با کلیک روی این لینک از پلتفرم تحت وب Top Nine برای ساخت کلاژ نه پست پر لایک اینستاگرامی خود استفاده کنید. اما پیش از اینکه کارتان را شروع کنید توجه داشته باشید که پلتفرم تحت وب Top Nine از حساب‌های خصوصی اینستاگرام پشتیبانی نمی‌کند.

پس اگر نمی‌خواهید یک اپ مجزا روی موبایلتان نصب کنید اول باید حساب خود را از حالت خصوصی بیرون بیاورید و سپس به سراغ نسخه تحت وب Top Nine بروید. با این حال، خوشبختانه نحوه کار با اپ و نسخه تحت وب این پلتفرم کاملا یکسان است و شما در هر صورت باید مراحلی را که در ادامه برایتان توضیح می‌دهیم را طی کنید. با ورود به اپ یا نسخه تحت وب Top Nine، این پلتفرم از شما درخواست می‌کند که نام حساب کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید.

نه پست برتر اینستاگرام

با انجام این کار، Top Nine از شما آدرس ایمیلتان را درخواست می‌کند تا کلاژ ساخته شده از پر لایک‌ترین پست‌های سالتان را برایتان ارسال کند. با تایپ آدرس ایمیل و کلیک روی گزینه Find My Top Nine پس از دقایقی ایمیلی برایتان ارسال می‌شود که لینک دانلود نه پست برتر اینستاگرام تان در آن قرار گرفته.

نه پست برتر اینستاگرام

با کلیک روی کلید دانلود، فرآیند دریافت کلاژ ساخته شده آغاز می‌شود و شما می‌توانید با ذخیره آن روی موبایل یا دیوایس‌های دیگرتان آرام آرام شرایط را برای آپلود و انتشار پست جدید خود فراهم کنید.

البته اگر از اپ استفاده کنید حتی نیازی هم به دانلود و آپلود تصویر ساخته شده ندارید و خیلی راحت می‌توانید با فشردن گزینه Share به سرعت کلاژی که از نه پست برتر سالتان ساخته شده را در صفحه خود با دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آرش پارساپور
    آرش پارساپور | ۲۴ آذر ۱۳۹۷

    بسی دنبالش بودم. مرسی

مطالب پیشنهادی