ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام برای اینفلوئنسر‌ها پروفایل مخصوص در نظر می‌گیرد

اینستاگرام در حال آزمایش حساب کاربری مخصوصی به نام اکانت خالق محتوا (Creator Accounts) برای اینفلوئنسر‌ها و افراد مشهور است. بدین ترتیب آنها قادر خواهند بود از قابلیت های ویژه‌ای برای فیلتر کردن پیام مستقیم (دایرکت) ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

اینستاگرام در حال آزمایش حساب کاربری مخصوصی به نام اکانت خالق محتوا (Creator Accounts) برای اینفلوئنسر‌ها و افراد مشهور است. بدین ترتیب آنها قادر خواهند بود از قابلیت های ویژه‌ای برای فیلتر کردن پیام مستقیم (دایرکت) بهره ببرند و تحلیل عمیقتری از علایق دنبال کنندگان و پست‌هایشان مشاهده کنند.

به گزارش رسانه‌ها، اکنون این پروفایل‌های مخصوص در اختیار تعدادی از اینفلوئنسر‌ها قرار گرفته و آنها به صورت آزمایشی در حال تست قابلیت‌های ویژه‌ی آن هستند. گفته شده که دیر یا زود این مدل پروفایل‌ها برای اکانت های معروف فرستاده خواهند شد و آنها نیز می‌توانند از این ویژگی استفاده نمایند.

یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای که برای این پروفایل درنظر گرفته شده، این است که کاربر می‌تواند دنبال کنندگانش را فیلتر کند. بدین صورت تنها برخی از دنبال کنندگان قارد خواهند بود برای وی، پیام دایرکت بفرستند و برای اشخاص دیگر این امکان وجود نخواهد داشت.

البته به طور کلی کاربران به چنین ویژگی نیاز دارند چرا که شمار پیغام‌های شخصی ناخواسته در این شبکه اجتماعی به قدری بالاست که موجب اعتراض بسیاری از کاربران شده است.

علاوه بر این خالقین محتوا قادر خواهند بود به دیتا و اطلاعات جزئی زیادی درباره‌ی دنبال کنندگان و پست‌هایشان دسترسی پیدا کنند. بدین ترتیب آنها می‌توانند از برچسب‌های مختلفی برای گروهی از دنبال کنندگانشان استفاده کنند تا ببیند میزان علاقه‌ و استقابل گروهی خاص از هر پست به چه شگل بوده است.

ضمن اینکه ابزار‌های فراوانی برای تحلیل فعالیت یک حساب در قسمت استوری، IG TV و تمامی قسمت‌های دیگر در اختیار اینفلوئنسر‌ها  قرار گرفته است. بسیاری از این اشخاص موفق به دریافت تیک ابی در اینستا شده‌اند.

با این وجود حساب‌های کاربری یاد شده با حساب کسب و کاری قبلاُ نیز موجود بود تفاوت‌های زیادی دارد و بیشتر شبیه به نسخه‌هایی است که توییتر برای حساب‌هایش در نظر گرفته بود.

مدیر تولید این شبکه اجتماعی «اشلی یوکی» هدف از طراحی چنین سیستمی را خاص کردن تجربه‌ی کاربری تولید کنندگان محتوا در اینستاگرام و کمک به آنها عنوان نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی