ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای توسعه مانتین ویو دارد

گوگل اخیراً نقشه‌های توسعه‌ی ساختمانی مانتین ویو کالیفرنیا را منتشر کرد و مشخص نمود که این شرکت آمریکایی برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای توسعه آن دارد و می‌خواهد دفاتر کاری، فروشگاه، مناطق مسکونی و تفرجگاه‌های عمومی بیشتری بسازد. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

گوگل اخیراً نقشه‌های توسعه‌ی ساختمانی مانتین ویو کالیفرنیا را منتشر کرد و مشخص نمود که این شرکت آمریکایی برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای توسعه آن دارد و می‌خواهد دفاتر کاری، فروشگاه، مناطق مسکونی و تفرجگاه‌های عمومی بیشتری بسازد.

در این اسناد اشاره شده که گوگل قصد دارد در مساحتی نزدیک به ۳.۱۲ متر مربع ساختمان سازی کند. در این فرآیند دفاتر قدیمی بازسازی خواهند شد و تقریباً ۴۰۰ هزار متر مربع از آن به مناطق تجاری اختصاص خواهند یافت.

طبق اسناد منتشر شده، ۸ هزار خانه‌ی جدید و ۱۴۰ هزار متر مربع تفرجگاه عمومی ساخته می‌شود. گوگل با همکاری شرکای خود قصد دارد ۶۶۰۰ واحد مسکونی در این منطقه افتتاح نماید که ۲۰ درصد از آنها، خانه های ارزان قیمتی خواهند بود که قشر کم درآمد نیز توانایی خرید آنها را  خواهند داشت.

غول جستجوی اینترنتی مدعی شده که همکاری نزدیکی با مسئولین مانتین ویو برقرار کرده تا از طراحی درست و اجرای دقیق این نقشه‌ها، اطمینان حاصل کند. طبق این همکاری، در نقشه‌های یاد شده بارها تغییراتی ایجاد شده تا بهترین گزینه برای هر دو طرف انتخاب شود.

سرپرست توسعه‌ی مانتین ویو Michael Tymoff با انتشار بیانیه‌ای درباره‌ی برنامه‌های این شرکت عنوان نمود:

«ما می‌خواهیم که این منطقه را به محله های کامل بدل کنیم. بدین منظور باید شمار ساختمان‌های مسکونی را بالا ببریم تا خانواده‌های بیشتری را جذب کنیم و دیگر این منطقه تنها جایی برای پارک ماشین ها نباشد.»

یکی از ساختمان‌های که قبلاً توسعه‌ی آن توسط گوگل قطعی شده، کمپ جدیدی است که شکل آن، کاربر را یاد فیلم‌های علمی-تخیلی می‌اندازد

جالب اینجاست که برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای توسعه مانتین ویو، تنها به قسمت کوچکی از مناطق سیلیکون ولی اختصاص دارد اما گوگل محبور شده طی دو سال گذشته ۲.۸ میلیارد دلار هزینه کند و زمین‌هایی از آن، سانیویل و سن خوزه را خریداری کند. همین هفته‌ی گذشته نیز کمپانی یاد شده ۱۱۰ میلیون دلار صرف خرید یک زمین به مساحت ۴۰ مترمربع در سن خوزه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیماا
    نیماا | ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    اعداد بر حسب فوت مربعه نه متر مربع. 3.12 میلیون فوت مربع.

مطالب پیشنهادی