ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی World War Heroes؛ قهرمانان جنگ جهانی

«بازی جنگ جهانی» هر چه قدر در این روزها و به لطف بتلفیلد و قسمت قبلی کال آف دیوتی بازگشتی شکوهمندانه به پلتفرم‌های خانگی داشته‌ اما در تلفن‌های هوشمند سازندگان کمتری به این سبک علاقه نشان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

«بازی جنگ جهانی» هر چه قدر در این روزها و به لطف بتلفیلد و قسمت قبلی کال آف دیوتی بازگشتی شکوهمندانه به پلتفرم‌های خانگی داشته‌ اما در تلفن‌های هوشمند سازندگان کمتری به این سبک علاقه نشان می‌دهند. بعد از Brothers in Arms 3 که چهار سال پیش توسط گیم‌لافت منتشر شد، شاید تعداد بازی‌های موبایل خوبی که جنگ جهانی را به عنوان زمینه داستانی و گیم‌پلی خود انتخاب کردند به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد.

World War Heroes یکی از همین معدود بازی‌ها است. عنوانی که بیشتر به نسخه جنگ جهانی دوم Guns of Boom شباهت دارد و اگرچه این مسئله در بعضی قسمت‌ها به ضرر بازی و ارائه آن حس واقع‌گرایانه‌ای که انتظار داریم تمام شده ولی با تمام وجود مشکلات کنونی World War Heroes گرافیک بالایی دارد، مودهای مختلفش تنوع بازی را افزایش داده و شوتینگ شبیه به Guns of Boom حداقل باعث شده تا برخلاف بقیه شوترها تیراندازی در اینجا خیلی عذاب‌آور نباشد.

این‌ها همگی مهمترین چیزهایی که هستند که یک شوتر گوشی برای سرگرمی مخاطب کژوالش می‌خواهد و بازی جنگ جهانی World War Heroes با پکیجی که ارائه داده می‌تواند به این هدف برسد. با توجه به توضیحات صفحه گوگل پلی، بازی هفت حالت گیم‌پلی دارد اما هنگام تجربه بازی تنها با پنج مود مختلف مواجه شدم:

  • Team Deathmatch: بازیکن‌ها به دو تیم تقسیم می‌شوند و هر تیمی که در زمان معین بیشتر بکشد، برنده می‌شود.
  • Deathmatch: شاید لذت‌بخش‌ترین حالت بازی. در اینجا بازیکن‌ها در محیط رها شده و هر کسی که بیشتر از بقیه بتواند بقیه را بکشد، پیروز مسابقه خواهد شد.
  • Hardcore Mode: در حالت حرفه‌ای هر تیر دوبرابر حالت معمولی قدرت دارد و به همین خاطر ممکن است زودتر بمیرید. اگر به دنبال یک تجربه واقع‌گرایانه‌تر هستید، این مود گزینه خوبی است.
  • Bomb Mode: این بخش شبیه به کانتر است. یک تیم بمب می‌کارد و تیم دیگر بازی جلوی آن‌ها را بگیرد.
  • Custom Modes: بخشی برای ساخت نبردهایی با قوانین خودتان.

بازی جنگ جهانی دوم

پیش از ورود به تمام این مودها ابتدا باید از بین اسلحه‌هایی که می‌خواهید، چندتا را انتخاب کرده و به جنگ بروید. نکته اینجاست بازی روندی شبیه به بقیه شوترها را پیش گرفته و در اینجا رفته رفته تجهیزات بیشتری برای‌تان آغاز می‌شود. در Guns of Boom این ایده بازی را تا حد زیادی Pay to Win (برای پیروزی باید پول بدهید) کرده بود و متاسفانه با شدت بیشتری شاهد حضور این مسئله در World War Heroes هستیم. بازی آن‌قدرها دست و دلباز نیست و بنابراین آزادسازی اسلحه‌های جدیدتر کار ساده‌ای نخواهد بود.

دومین نقطه ضعف World War Heroes که البته به بزرگی مشکلات پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیست، شوتینگ بازی است. Guns of Boom یکی از بهترین سیستم‌های تیراندازی را بین بازی‌های شوتر گوشی‌ دارد و سازنده به قدری خوب توانست یک تجربه روان و در عین حال ساده را ارائه بدهد که بدون توجه به اهمیت پرداخت‌های درون برنامه‌ای به تجربه بازی ادامه می‌دهید.

بازی جنگ جهانی

آن سیستم در عنوانی با حال و هوای Guns of Boom جوابگو بود و در World War Heroes که سازنده روی جنگ جهانی دوم دست گذاشته، انتظار شوتینگی واقعی‌تر می‌رفت. اسلحه‌ها همگی طراحی خوبی دارند، دارای کارایی مختلفی بوده و در ارائه یک حس قدیمی‌تر نقش مثبتی را ایفا می‌کنند ولی هیچکدام برای اینکه سنگینی نبردها را احساس کنید، کافی نیستند. از طرفی به غیر از حالت حرفه‌ای (Hardcore Mode)، در بقیه مودها قدرت تیرها باز می‌توانست بیشتر باشد.

World War Heroes اثر بی‌نقصی نیست ولی در برهوت بازی جنگ جهانی گوشی عنوانی سرگرم‌کننده است. طبیعتا با نداشتن دو مشکل بالا و البته عدم نیاز به نرم افزار تغییر آی‌پی برای تجربه، بازی می‌توانست از این هم بهتر باشد اما در World War Heroes کفه ترازو به سمت نکات مثبت سنگینی‌ می‌کند. بنابراین اگر مشکلی با پرداخت‌های درون برنامه‌ای ندارید و به دنبال یک بازی جنگ جهانی هستید، ساخته Azur Interactive همان چیزی است که باید به سراغش بروید.

World War Heroes: WW2 Shooter

World War Heroes: WW2 Shooter

سازنده: Azur Interactive قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 501 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۲ آذر ۱۳۹۷

    من بازیش کردم فقط به خاطر تعریف های که ازش دیده بودم ولی اصلا نتونستم تجربه خوبی داشته باشم چون اینترنت تو ایران خیلی ضعیفه واسه همین کلا هر وقت بازی کردم وسطش قطع میشود اگه نت خوب نداری پیشنهاد میکنم دانلود نکن

  • Mohy
    Mohy | ۲۲ آذر ۱۳۹۷

    من گان اف بوم رو بازی نکردم،واقعا بازیش باحاله؟?

مطالب پیشنهادی