ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی با Window به بازار تلویزیون هوشمند وارد می‌شود؟

به نظر می‌رسد که هواوی تصمیم گرفته بالاخره به بازار تلویزیون هوشمند وارد شود چرا که اکنون این کمپانی چینی نام تجاری Huawei AI Window را به ثبت رسانده است. در اسناد توصیف شده برای این نام ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

به نظر می‌رسد که هواوی تصمیم گرفته بالاخره به بازار تلویزیون هوشمند وارد شود چرا که اکنون این کمپانی چینی نام تجاری Huawei AI Window را به ثبت رسانده است.

در اسناد توصیف شده برای این نام تجاری، هواوی مدعی شده‌ که قصد دارد از این نام برای تلویزیون‌های هوشمند و پنل‌های ال سی دی خود استفاده کند. حتی گفته شده که این شرکت قصد دارد از نام زیر برند خود یعنی آنر برای تلویزیون‌های هوشمندش استفاده نماید.

البته از آنجایی سال ۲۰۱۴ چنین اتفاقی یکبار رخ داده و تلویزیونی با رزولوشن 4K و نام آنر A55 عرضه شده، بعدی نیست چنین محصولی دوباره به خط تولید هواوی اضافه شود و شاهد معرفی یک تلویزیون OLED نیز با نام آنر باشیم.

البته هنوز هیچ مشخصاتی از این تلویزیون لو نرفته و تنها نامی تجاری برای تلویزیون مذکور یا تکنولوژی بکار رفته در آن ثبت شده که هنوز هم از تولید آن خبری قطعی نمی‌‌دهد. علاوه بر این مشخص نیست که این سند در چه تاریخی فرستاده شده و هواوی چه زمانی علاقه به تولید چنین گجت هوشمندی داشته است.

همانطور که می‌دانید شرکت‌های بزرگ صنعت تکنولوژی علاقه‌ی زیادی به ثبت پتنت دارند. آنها در هر لحظه‌ ایده‌های تیمشان را ثبت می‌کنند و احتمال دارد که این نام تجاری هم به همین دلیل ثبت شده باشد.

با این وجود اگر چنین گزارشی درست باشد و هواوی قصد داشته باشد به صنعت تولید تلویزیون هوشمند وارد شود، شاهد پیشرفت احتمالی این برند خواهیم بود چرا که اکنون بسیاری از کمپانی های مختلف تولید کننده ی موبایل در این زمینه نیز فعالیت دارند و این برند پس از شیائومی می‌تواند دومین برند چینی باشد که چنین روندی را پیش می‌گیرد تا تلویزیون هوشمند تولید کند.

با این وجود برای قطعی شدن این خبر، باید منتظر اعلام رسمی یا حتی یک مراسم معرفی غافلگیر کننده‌ باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    با اين وضع بي اعتمادي جهاني بهش اصلا در سطح جهاني موفق نخواهد شد

    مسلما هيچكس دوست نداره تصوير و صداي اتاق نشيمن اش مستقيم در اختيار دولت چين قرار بگيره

مطالب پیشنهادی