ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرطرفدارترین جستجوهای گوگل
تکنولوژی

لیست پرطرفدارترین جستجوهای ۲۰۱۸ گوگل منتشر شد

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ لیست پرطرفدارترین جستجوهای گوگل منتشر شده که در راس آن عبارت جام جهانی به چشم می خورد. در سال جاری بیش از هرچیز شاهد درگذشت غیر منتظره ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ لیست پرطرفدارترین جستجوهای گوگل منتشر شده که در راس آن عبارت جام جهانی به چشم می خورد.

در سال جاری بیش از هرچیز شاهد درگذشت غیر منتظره و نابهنگام هنرمندان سرشناس بین المللی بودیم که تاثیر آن بر جستجوها مشهود است. در جایگاه دوم تا چهارم لیست پرطرفدارترین جستجوهای گوگل به ترتیب «اویچی» دی جی و آهنگساز سوئدی؛ «مک میلر» رپر جوان امریکایی و  «استن لی» اسطوره دنیای مارول قرار گرفته اند.پرطرفدارترین جستجوهای گوگل

پس از فیلم ابر قهرمانی «بلک پنتر» و «مگان مارکل»، عروس جدید خاندان سلطنتی بریتانیا در رده های پنجم و ششم باز هم نوبت به درگذشتگان می رسد. رتبه های هفتم تا دهم لیست مورد بحث به «آنتونی بوردین» سرآشپز و برنامه ساز معروف آمریکایی، XXXTENTACION رپر و خواننده ۲۰ ساله، استیون هاوکینگ فیزیکدان برجسته و «کیت اسپید»، طراح مد و کارآفرین مشهور آمریکایی اختصاص یافته است.

مبنای محاسبه گوگل نه تعداد جستجوهای صورت گرفته بلکه افزایش میزان آنها نسبت به سال قبل است و به همین خاطر موضوعات جنجالی و پر مخاطب هر سال در آن به چشم می خورند و چه مساله ای بزرگتر و پرهیجان تر از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با صدها میلیون تماشاگر؟

نکته جالب قرار گرفتن «تریستن تامپسن»، بسکتبالیست کانادایی در صدر لیست ورزشکاران است. البته این مساله نه به خاطر نبوغ وی در ورزش یا قهرمانی بلکه به واسطه خیانت به نامزدش «کلویی کارداشیان» اتفاق افتاده است. پس از این بستکبالیست نام «الکسیس سانچز» به چشم می خورد که امسال از آرسنال به منچستر رفت و حالا خبرهایی از معاوضه او با «مسعود اوزیل» به گوش می رسد.

فهرست بازیگران هم در قبضه «سیلوستر استالونه»، «لوگان پاول» یوتوبر پردرآمد و جنجالی و «پیت دیویدسون» بازیگر و کمدین قرار دارد. سه رتبه اول بخش فیلم نیز به «بلک پنتر»، «ددپول ۲» و «ونوم» اختصاص پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    تصویر پرتاب فالکون هست ولی خودش تو جست جو ها نبوده!!!

  • Ali.ultra
    Ali.ultra | ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    الکسیس سانچز فوتبالیست هست.نوشتید بسکتبالیست

مطالب پیشنهادی