ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تخلیه فیسبوک
تکنولوژی

تخلیه ساختمان فیسبوک به خاطر تهدید به بمب گذاری

پلیس نیویورک روز گذشته طی یک پیام تلفنی در جریان بمب گذاری در ساختمان فیسبوک قرار گرفت و بلافاصله نیروهای واحد جلوگیری از جرم خود را راهی موقعیت بنا در منلو پارک کرد تا نسبت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

پلیس نیویورک روز گذشته طی یک پیام تلفنی در جریان بمب گذاری در ساختمان فیسبوک قرار گرفت و بلافاصله نیروهای واحد جلوگیری از جرم خود را راهی موقعیت بنا در منلو پارک کرد تا نسبت به تخلیه ساختمانی که نیروهای اینستاگرام و فیسبوک در آن ساکن بودند اقدام نماید.

پس از تخلیه ساختمان نیروهای پلیس آن را مورد بازرسی و تفحص قرار دادند اما آنطور که پلیس منلو پارک در حساب توییتری خود تایید کرده که هیچگونه ماده منفجره یا بسته مشکوکی را در ساختمان پیدا نکرده و تهدید بمب گذاری در ساختمان صحت نداشته است.

البته اشاره کنیم که مقر فیسبوک ساختمان های متعددی دارد اما ظاهرا تهدید به بمب گذاری تنها مربوط به یکی از ساختمان های متعلق به آن بوده و باقی دفاتر آن تخلیه نشدند.

حفظ امنیت دفاتر شرکت های فعال عرصه تکنولوژی که در خلیج سانفرانسیسکو حضور دارند در یک سال گذشته به اصلی ترین دلمشغول مقامات پلیس این منطقه بدل شده و علت نیز به تیراندازی ها در کمپ سن برونو یوتوب باز می گردد که در ماه آوریل رخ داد. اگر خاطرتان باشد آن تیراندازی ها توسط فردی به نام نسیم نجفی اقدم (زن ۳۹ ساله ایرانی) انجام شده بود که خود از کاربران فعال یوتیوب به شمار می رفت و بدون انگیزه های تروریستی دست به آن حمله زده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی