ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پی اسمارت
تکنولوژی

مشخصات رسمی هواوی پی اسمارت 2019 سهوا لو رفت

یک وب سایت فروش فرانسوی به نام Boulanger، امروز صفحه‌ای برای فروش هواوی پی اسمارت 2019 افتتاح کرد اما سریعاً این صفحه را پاک نمود تا دیگر کاربری نتواند به آن دسترسی پیدا کرده یا آن را ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

یک وب سایت فروش فرانسوی به نام Boulanger، امروز صفحه‌ای برای فروش هواوی پی اسمارت 2019 افتتاح کرد اما سریعاً این صفحه را پاک نمود تا دیگر کاربری نتواند به آن دسترسی پیدا کرده یا آن را پیش خرید نماید.

بر اساس مشخصات رسمی لو رفته، این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی کشیده با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به همراه بریدگی قطره‌ای مجهز شده است.

نسخه‌‌ی به نمایش درآمده در وبسایت فرانسوی،  همانند مدل پی اسمارت قبلی از یک چیپست ۷۱۰ کایرین به همراه ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد اما گفته شده که نسخه هایی بهره‌مند از ۴ گیگابایت رم یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی برای این موبایل درنظر گرفته شده است.

البته همانند دیگر گوشی ها، می‌توان با استفاده از درگاه دوم سیم کارت و کارت حافظه‌ی microSD،حافظه‌ داخلی آن را افزایش داد.

در بدنه‌ی پشتی این موبایل که از طراحی gradient و رنگ آبی آسمانی بهره می‌برد، دوربین دوگانه‌‌ای متشکل از دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده و در بریدگی قطره‌ای‌ روی صفحه نمایش نیز، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. علاوه بر این حسگر اثر انگشت هم زیر ماژول دوربین دوگانه قرار گرفته و وظیفه‌ی احراز هویت را بر عهده دارد.

پی اسمارت

نسخه‌ی سال 2019 هواوی پی اسمارت به یک باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز شده و یک درگاه microUSB به عنوان ورودی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

همچنین جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده و به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9 پای مجهز شده است. گزارش شده که این موبایل در ابتدا با قیمت ۲۵۰ یورو در این سایت قرار گرفته بود و نسخه‌‌ی قویتر آن که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد، نرخ ۳۰۰ یورویی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Modav
    Modav | ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    نسخه قبلی پی‌اسمارت چیپست کایرین ۶۵۹ استفاده میکرد. اون نوا ۳ آی (یا به عبارتی پی‌اسمارت‌پلاس) بوده که اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده میکرده.

    اگه دوس‌داشتین اصلاحش کنین.

مطالب پیشنهادی