ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ۲۰
تکنولوژی

سلطه مطلق هواوی بر فهرست بهترین گوشی‌های ماه نوامبر آنتوتو

چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ در لیست قوی ترین گوشی های اندرویدی آنتوتو قدرت خود را به رخ کشیده است. آنتوتو مطابق معمول لیست ماهیانه برترین گوشی های اندرویدی را بر اساس امتیاز بنچمارک منتشر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

چیپست ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ در لیست قوی ترین گوشی های اندرویدی آنتوتو قدرت خود را به رخ کشیده است.

آنتوتو مطابق معمول لیست ماهیانه برترین گوشی های اندرویدی را بر اساس امتیاز بنچمارک منتشر کرده که سه پرچمدار جدید هواوی یعنی میت ۲۰،  ۲۰ پرو و ۲۰ ایکس به لطف تراشه جدیدی چینی ها در صدر آن قرار گرفته اند. نکته جالب اینجاست که نسخه گرانقیمت‌تر ۲۰ پرو و حتی ۲۰ ایکس که به صورت ویژه برای اجرای بازی های سنگین طراحی شده از پس میت ۲۰ معمولی برنیامده اند.

در رده چهارم موبایل گیمینگ ایسوس ROG قرار دارد که حتی با اسنپدراگون ۸۴۵ اورکلاک شده هم توانایی شکست موبایل هواوی را ندارد. نکته جالب این است که اثری از گلکسی نوت ۹ در این لیست دیده نمی شود.میت ۲۰

پیش از این شایعاتی در مورد تقلب هواوی در 3DMark به گوش می رسید که در نهایت به کنار گذاشته شدن محصولات آنها از این بنچمارک منجر شد. البته مسائلی از این دست نباید باعث دست کم گرفته شدن سری قدرتمند میت ۲۰ شود. این پرچمدارها نه تنها از نظر پردازش سخت افزاری قدرت بسیاری را به کاربر هدیه می کنند، بلکه در بررسی های DxOMark نیز از نظر تصویربرداری خوش درخشیده اند.

همانطور که می بینید در رده های پنجم تا دهم دو پرچمدار وان پلاس، ۳ گوشی شیائومی و در نهایت محصولی از میزو جا خوش کرده اند.

در این لیست میانگین امتیازات هر دستگاه معیار قرار داده شده و تنها گوشی های با تیراژ تولید بالای ۱۰ هزار نسخه در آن شرکت داده شده اند.

در ماه های آینده و با عرضه موبایل های مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ و سری گلکسی ۱۰ با اگزینوس ۹۸۲۰ این رقابت جذاب تر می شود چرا که توان پردازش این تراشه‌های ۷ و ۸ نانومتری قطعا هژمونی هواوی را به چالش خواهد کشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۲ آذر ۱۳۹۷

    تراشه امسال رو با سال قبل مقایسه کردن؟ ? ?

  • kamran05
    kamran05 | ۲۲ آذر ۱۳۹۷

    مهندس با اختلاف یک الی دو هزار میت ۲۰ ها در بین اندرویدی ها قدرتمند بودند در حالی که آیفون ایکس اس امتیاز بنجمارک ۳۵۰ هزاری رو داره

  • alirezatha
    alirezatha | ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    اون موقع که میگفتم یه روز چینی ها به خصوص هواوی از اپل و سامسونگ جلو میزنن همین بود و همتون منفی میدادین

    • Farcry2249
      Farcry2249 | ۲۲ آذر ۱۳۹۷

      بدم میاد از آدم هایی مثل شما که میخوان ضد غرب و آمریکا باشن از کمونیست ها و بی خدا ها طرفداری میکنن.حالا درسته طرفداری برند فرق داره ولی جهت فکری امثال شما رو به چین و روسیه هست.به قول یه بابایی چین یه جورایی برای شما حزب اللهی هست.

مطالب پیشنهادی