ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پی 20 پرو
تکنولوژی

تصاویر منتسب به محافظ هواوی P30 و P30 پرو وجود دوربین چهارگانه را تایید می‌کند [به‌روزرسانی]

تصاویر جدیدی از محافظ هواوی P30 و P30 پرو فاش شده که به نظر می‌رسد وجود دوربین چهارگانه و چند فلش LED در نسخه‌ی پرو را تایید می‌کند. در این تصاویر به نظر می‌رسد که ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۵

تصاویر جدیدی از محافظ هواوی P30 و P30 پرو فاش شده که به نظر می‌رسد وجود دوربین چهارگانه و چند فلش LED در نسخه‌ی پرو را تایید می‌کند. در این تصاویر به نظر می‌رسد که دوربین چهارگانه در نسخه‌ی پرو وجود داشته باشد و نسخه‌ی معمولی از دوربین سه گانه به صورت عمودی استفاده نماید.

هواوی اخیرا سری میت 20 که شامل میت 20، میت 20 پرو، میت 20 ایکس و میت 20 آر اس نسخه‌ی پورشه بود را در چین عرضه نمود. با توجه به اینکه شرکت چینی اواسط اسفندماه به رونمایی از تلفن‌های هوشمند P20 و P20 پرو پرداخته بود، انتظار می‌رود که رونمایی از P30 و P30 پرو نیز اواسط اسفندماه سال جاری رخ دهد.

در تصاویر لو رفته از محافظ هواوی P30 مشخص است که در سمت چپ فضایی برای دوربین سه گانه تعبیه شده است و زیر آن یک فلش LED‌ قرار خواهد گرفت. در بخش زیری هم یک شکاف وجود دارد که می‌تواند مربوط به پورت USB-C باشد. یک شکاف دیگر هم قابل مشاهده است که نمی‌توان به صورت قطعی گفت مربوط به جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری خواهد بود یا خیر. هواوی در تلفن‌های هوشمند P20 و P20 پرو از جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری استفاده کرده بود.

تصاویر محافظ هواوی P30 پرو اما کمی متفاوت به نظر می‌رسد. اندازه‌ی بزرگتر بخش دوربین‌ها نشان می‌دهد که احتمالا از دوربین چهارگانه بهره‌مند خواهد شد (به نقل از منبع. بعید نیست که فضای بیشتر برای سه لنز بزرگتر تعبیه شده باشد).  همچنین با توجه به شکاف بلند‌تر برای بخش فلش LED می‌توان به این نتیجه رسید که این گوشی از چند فلش LED بهره‌مند خواهد شد.

در تصاویر لو رفته‌ی دیگری از محافظ‌های این گوشی می‌توان به شکاف‌های دیگری برخورد کرد که شاید نشان دهنده‌ی وجود برخی دکمه‌های اضافی زیر دکمه‌ی تنظیم صدا باشد. همچنین شاید این گوشی دارای دکمه‌ای مربوط به دوربین باشد.

موضوع حائز اهمیت دیگر این است که در تصاویر لو رفته، جایی برای حسگر اثر انگشت تعبیه نشده. بنابراین می‌توان اطمینان داشت که این گوشی از حسگر اثر انگشت درون نمایشگر بهره‌مند می‌شود.

طبق گزارشات گوشی هواوی P30 در آخرین مراحل تولید به سر می‌برد و بر اساس شنیده‌ها نسخه‌ی معمولی دارای لنز‌های ۴۰ مگاپیکسلی، ۲۰ میگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این سری از بریدگی نمایشگر هم بهره‌مند خواهند شد. گوشی‌های P30 و P30 پرو به احتمال خیلی زیاد از چیپست کایرین 980 بهره‌مند می‌شوند.

نسخه‌ی معمولی با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود در حالی که نسخه‌ی پرو ممکن است از رم ۱۲ گیگابایتی بهره‌مند شده باشد. همچنین طبق گمانه زنی‌ها P30 پرو از اینترنت 5G‌ پشتیبانی خواهد کرد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه:۲۲ آذر ۹۷]

 

به‌روزرسانی

با توجه به آن که فاصله چندانی با معرفی هواوی P30 نداریم، شایعات در مورد این گوشی هوشمند بیشتر از همیشه شنیده می‌شوند. اخیرا هم تصاویر تازه‌ای از این موبایل به بیرون درز کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی