ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس اشتراک مجله و روزنامه اپل اوایل بهار ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

اوایل سال میلای جاری، اپل سرویس اشتراکی مجله‌ها و روزنامه‌ها یعنی تکسچر یا Texture را خریداری کرد و تایید کرد که این سرویس یاد شده تبدیل به بخشی از Apple News خواهد شد. چند ماه ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

اوایل سال میلای جاری، اپل سرویس اشتراکی مجله‌ها و روزنامه‌ها یعنی تکسچر یا Texture را خریداری کرد و تایید کرد که این سرویس یاد شده تبدیل به بخشی از Apple News خواهد شد. چند ماه پیش بود که اپل پیشنهاد‌هایی برای خرید سرویس‌های اشتراکی به کاربرانش ارائه داد که به آن‌ها دسترسی نامحدود به روزنامه‌ها و مجله‌های روز را می‌داد.

حالا طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که سرویس اشتراکی Apple News احتمالا اوایل بهار ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد. آنطور که اوایل مهرماه شنیده شد، اپل اعلام کرده که صحبت‌هایی با روزنامه‌هایی مطرح مثل نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست داشته تا در این سرویس شرکت آمریکایی را همراهی کنند.

تکسچر به ازای دریافت ۱۰ دلار به صورت ماهانه، امکان دسترسی نامحدود به حدود ۲۰۰ مجله و روزنامه‌ی معروف در ایالات متحده را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. از این بین می‌توان به مجله‌هایی مثل پیپل، رولینگ استون، نشنال جغرافی، جی کیو، اسپورت ایلاستریتد، وایرد، بیزنس ویک، مجله‌ی ESPN و اینترتینمنت ویکلی اشاره کرد.

سیستم اشتراکی یاد شده‌ی شرکت اپل احتمالا یک سرویس خریدنی باشد، اما طبق گزارشات به نظر می‌رسد که برخی از ناشران نسبت به این سرویس و امکان زیان دهی مجله‌ها نگرانی‌هایی دارند. مدیر سرویس‌های اپل یعنی «ادی کیو» با برگزاری نشستی با ناشران مطرح ایالات متحده سعی کرد تا نگرانی‌های یاد شده را برطرف نماید.

از طرفی سیستم اشتراکی در آیفون‌ها و آیپد‌ها می‌تواند باعث شود تا مجله‌ها بیش از گذشته مورد توجه افراد قرار بگیرند. در واقع به میزانی که شاید هیچکدام از این مجله‌ها نتوانند بدون کمک اپل به آن دست پیدا کنند.

۲۰۱۹ برای اپل بیشتر حول سرویس‌های اشتراکی می‌چرخد. طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد با ایجاد شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی شبیه به نتفلیکس وارد این عرصه شود و همچنین با استفاده از ستاره‌هایی مثل اپرا وینفری، جنیفر انیستون و استیو کرل می‌خواهد حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

اپل در سال‌های گذشته اواسط اسفند ماه رویداد‌هایی را برگزار کرده است. بنابراین شاید بتوانیم اسه ماه بعد در این باره اطلاعات بیشتری نیز کسب نماییم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی