ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰ پلاس
تکنولوژی

قیمت احتمالی و زمان عرضه سامسونگ گلکسی اس 10 لو رفت

یک وبسایت بریتانیایی مدعی شده که توانسته زمان عرضه و قیمت احتمالی پرچمدار بعدی شرکت کره‌ای را بیابد. این وبسایت قیمت و زمان عرضه‌ی این تلفن هوشمند را به طور دقیق اعلام کرده است. بعد ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

یک وبسایت بریتانیایی مدعی شده که توانسته زمان عرضه و قیمت احتمالی پرچمدار بعدی شرکت کره‌ای را بیابد. این وبسایت قیمت و زمان عرضه‌ی این تلفن هوشمند را به طور دقیق اعلام کرده است.

بعد از درز خبر‌هایی از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی اس 10، گزارش‌های زیادی راجع به آن شنیدیم و خواندیم؛ از ویژگی‌ها و نسخه‌های لایت، معمولی و پلاس، حتی قدرت‌های نرم افزاری و بهره‌مندی از هوش مصنوعی و بسیاری از ویژگی‌های دیگر.

اما تا به امروز برخی از تکه‌های پازل سامسونگ گلکسی اس 10 در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. موضوعی که درباره‌ی آن صحبت می‌کنیم قیمت احتمالی و زمان عرضه سامسونگ گلکسی اس 10‌ است که حالا به گفته‌ی وبسایت بریتانیایی لو رفته است.

به گزارش این منبع، سامسونگ گلکسی اس 10 اوایل اسفند ماه سال جاری معرفی خواهد شد. موضوعی که دور از انتظار نیست. اما بر خلاف سال‌های گذشته، رونمایی از این گوشی چند روز زودتر از کنگره‌ی جهانی تلفن‌های هوشمند بارسلونا انجام خواهد شد و به طور دقیق زمان آن اول اسفند ماه اعلام شده است.

پیش فروش پرچمداران کره‌ای هم احتمالا به محض رونمایی آغاز شود اما شروع فروش رسمی این تلفن‌های هوشمند احتمالا از ۱۷ اسفندماه آغاز گردد. البته منبع مذکور اعلام نکرده که تاریخ‌های اعلام شده جهانی هستند یا تنها مربوط به بریتانیا خواهند بود.

در این مطلب همچنین به قیمت‌های گلکسی اس 10 اشاره شده است و قیمت این گوشی‌ها از ۶۶۹ پوند بریتانیا آغاز می‌شود. این قیمت گلکسی اس 10 لایت خواهد بود که دارای نمایشگر ۵.۸ اینچی با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت است.

قیمت گلکسی اس 10 با نمایشگر ۶.۱ اینچی ۷۹۹ پوند و ۹۹۹ پوند خواهد بود که به ترتیب مربوط به نسخه‌های ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی هستند.

در نهایت، قیمت گلکسی اس 10 پلاس که احتمالا در سه نسخه به بازار بیاید، از ۸۹۹ پوند با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی آغاز می‌شود. نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی ۱۰۹۹ پوند و نسخه‌ی یک ترابایتی‌اش ۱۳۹۹ پوند قیمت خواهد داشت.

قبل از این که با استفاده از ماشین حساب به دنبال تبدیل این رقم‌ها به دلار باشید باید به اطلاعتان برسانیم که عموما تغییر قیمت‌ها از پوند به دلار با تبدیل انجام نمی‌پذیرد. احتمالا بتوانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی اس 10 لایت ۶۷۰ دلار قیمت گذاری شود. نسخه‌ی اس 10 معمولی و پلاس هم باید قیمت‌هایی بین ۷۹۹ دلار تا ۱۳۹۹ دلار داشته باشند.

از دیگر مواردی که توسط این منبع تایید شده، می‌توان به وجود حتمی حسگر اثر انگشت درون نمایشگر التراسونیک و امکان شارژ دستگاه‌های دیگر به صورت بی‌سیم توسط یک ویژگی مثل Powershare اشاره کرد.

همچنین عدم برخورداری از تشخیص دهنده‌ی عنبیه چشم و عدم پشتیبانی از اینترنت 5G در زمان عرضه از دیگر مواردی است که منبع مذکور اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • قل مراد
    قل مراد | ۲۳ آذر ۱۳۹۷

    سامسونگ چرا چرا چرا ؟؟؟
    چرا باید نمایشگر گوشی ناقص باشه آخه؟
    من ترجیح میدم یه اینچ حاشیه باشه تا اینکه صفحه نمایش کامل نباشه. الان دیگه به نسخه پلاس نمیشه گفت ۶.۴ اینچ چون که اون قسمت حفره عملا بی استفادس

  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۲۲ آذر ۱۳۹۷

    حفره ،ناچ ،قطره اشک ،
    تازمانی که هستن ،گوشیمو عوض نمیکنم ،حتی اگه همش بیایید بگید خیلی خوبه چون اینجا ایرانه و موبایل به شدت گران و عمر حفره و ناچ بسیار کوتاه

مطالب پیشنهادی