ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت رسمی محصولات سایپا بدون افزایش اعلام شد + جدول

قیمت جدید خودرو های تولیدی شرکت سایپا ویژه آذرماه 97 اعلام شد. لازم به ذکر است که طبق لیست اعلامی از سوی سایپا، فقط خودروهای گروه وانت نیسان و پیکاپ ریچ مشمول افزایش قیمت شده ‌اند ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

قیمت جدید خودرو های تولیدی شرکت سایپا ویژه آذرماه 97 اعلام شد. لازم به ذکر است که طبق لیست اعلامی از سوی سایپا، فقط خودروهای گروه وانت نیسان و پیکاپ ریچ مشمول افزایش قیمت شده ‌اند و قیمت محصولات سایپا هنوز به شکل رسمی افزایش نیافته است. هرچند با توجه به صحبت های اخیر وزیر صنعت و سایر نمایندگان و مسئولان به نظر می رسد که آزادسازی قیمت های تا سطح حاشیه بازار بسیار نزدیک باشد و قیمت های اعلامی در این فهرست به زودی تبدیل به خاطره ای تلخ و شیرین شوند. البته شایان ذکر است که بنا بر آخرین توضیحات مقام های مسئول، ایران خودرو و سایپا مجوز افزایش قیمت تمامی محصولات خود را ندارند و قیمت محصولات سایپا که در شرایط فعلی مشمول قیمت گذاری شورای رقابت می شوند، قرار است بر مبنای فرمولی جدید تعیین شود.

قیمت جدید خودرو های گروه پراید
قیمت محصولات سایپا پراید
قیمت جدید خودرو های گروه تیبا

قیمت جدید خودرو های گروه سراتو، چانگان و آریو

قیمت جدید خودرو های گروه زامیاد

قیمت جدید خودرو های گروه برلیانس

قیمت جدید خودرو های گروه رنو
قیمت جدید خودرو
قیمت جدید خودرو های گروه ون

لازم به یادآوری است در حالی قیمت های جدید محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا اعلام شده که این شرکت در راستای پاسخگویی به مشتریان خود، شرایط پیش فروش جدیدی را برای برخی از محصولات برای روز پنجشنبه 22 آذرماه سال جاری اعلام کرده است. متقاضیان این طرح پیش فروش می توانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه به وبسایت اینترنتی این شرکت مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام محصول خود اقدام کنند، اما در ادامه نباید فراموش کرد که موعد تحویل در این طرح فروش برای تابستان و مهر سال آینده خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hadidez
    hadidez | ۲۳ آذر ۱۳۹۷

    بسه دیگه هرچی مردم و چزوندین ... نخرید . تو رو خدا واسه یه بار هم شده اینقدر خودمون رو تحقیر نکنیم ...

  • i2sight
    i2sight | ۲۳ آذر ۱۳۹۷

    یک دام برای امید واهی بخشیدن به ثبت نام کنندگان پیش خرید آهن آلات سایپا با قیمت روز سال دیگه !!! قیمت رسمی رو بعد از تکمیل ظرفیت ثبت نام ببینید ...!

  • mfmy
    mfmy | ۲۲ آذر ۱۳۹۷

    الان این چه مسخره بازی دراوردن؟؟؟ مردم رو چی فرض کردن؟؟؟ اگه راست میگن خب بیان فروش نقدی با همین قیمت بزارن تو سایت...یا نمایندگی های دلالشون رو موظف کنن ب قیمت قبل ماشین بدن مردم...انسان باشید نخرید

  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۲۲ آذر ۱۳۹۷

    مهر سال اینده به قیمت روز .پراید ۵۰ تومنی
    نخرید تا ورشکست شن

مطالب پیشنهادی