ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مراسم The Game Awards حالا اندازه اسکار بیننده دارد

مطابق انتظار، تعداد بینندگان مراسم The Game Awards 2018 پیشرفت چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته و به ۲۶.۲ میلیون نفر رسیده است. گیم آواردز سال گذشته در مجموع نزدیک به ۱۱.۵ میلیون بیننده داشت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

مطابق انتظار، تعداد بینندگان مراسم The Game Awards 2018 پیشرفت چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته و به ۲۶.۲ میلیون نفر رسیده است.

گیم آواردز سال گذشته در مجموع نزدیک به ۱۱.۵ میلیون بیننده داشت که رقم ۲۶.۲ میلیونی امسال پیشرفتی ۱۲۸ درصدی را نسبت به دوره قبلی نشان می‌دهد. جدا از افزایش محبوبیت این مراسم و بزرگ شدن بازار بازی‌های ویدیویی در سرتاسر جهان، حضور عناوین شناخته شده‌ای همچون Red Dead Redemption 2، فورتنایت و God of War هم تاثیر قابل توجه‌ای را روی افزایش تعداد بینندگان گذاشته است.

جالب است بدانید که با رسیدن بینندگان مراسم The Game Awards 2018 به ۲۶ میلیون نفر، این مراسم حال محبوبیتی در اندازه مراسم اهدای مهم‌ترین جایزه سینمایی دنیا یعنی اسکار دارد. البته نباید از این نکته غافل شد که در مقایسه با قدمت طولانی اسکار، گیم آواردز 2018 در واقع پنجمین دوره این مراسم با فرمت فعلی است.

تعداد رای‌های عمومی مراسم هم نسبت به پارسال پیشرفتی ۵۰ درصدی داشته و به عدد ۱۰.۵ میلیون رای منحصر به فرد رسید. تعداد بینندگان مراسم The Game Awards طی ۵ سال اخیر به شرح زیر است:

  • 2014: ۱.۹ میلیون
  • 2015: ۲.۳ میلیون‌ (پیشرفت ۲۳ درصدی)
  • 2016: ۳.۸ میلیون (پیشرفت ۶۵ درصدی)
  • 2017: ۱۱ میلیون (پیشرفت ۲۰۲ درصدی)
  • 2018: ۲۶ میلیون (پیشرفت ۱۲۸ درصدی)

The Game Awards 2018 جمعه هفته گذشته برگزار شد و طی آن جایزه بهترین بازی سال به بازی God of War رسید. لیست کامل برندگان را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی