ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه اندروید مرورگر اپرا به کیف پول ارز مجازی مجهز شد

مرورگر وب اپرا به تازگی برای نسخه‌ی اندروید خود یک کیف پول ارز مجازی تولید کرده که به صورت داخلی درون مرورگر اندرویدی قرار می‌گیرد. اپرا از این موضوع در رویداد بلاکچین لندن رونمایی کرد. ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

مرورگر وب اپرا به تازگی برای نسخه‌ی اندروید خود یک کیف پول ارز مجازی تولید کرده که به صورت داخلی درون مرورگر اندرویدی قرار می‌گیرد. اپرا از این موضوع در رویداد بلاکچین لندن رونمایی کرد.

این کیف پول در ابتدا از ارز مجازی اتریوم پشتیبانی خواهد کرد و به مرور زمان پشتیبانی از دیگر ارز‌های مجازی نیز به آن اضافه خواهد شد. افرادی که دارای ارز مجازی اتر هستند می‌توانند به راحتی با استفاده از این مرورگر به مدیریت کیف پول خود بپردازند.

کاربران برای استفاده از کیف پول مجازی ابتدا باید نسخه‌ی اندروید مرورگر اپرا را دانلود کرده (برای نسخه‌ی iOS در دسترس نیست) و سپس به خرید مقداری اتر اقدام نمایند. از آنجا به بعد کاربران می‌توانند از برخی نرم افزار‌های تعبیه شده درون مرورگر نیز برای مدیریت بهتر ارز مجازی استفاده کنند.

اپرا اولین در تیر ماه اعلام کرده بود که می‌خواهد به تولید کیف پول در مرورگر خود بپردازد. البته لازم به ذکر است که قیمت ارز مجازی نسبت به پایان سال گذشته‌ی میلادی با کاهش چشمگیری رو به رو شده و سقوط بی سابقه‌ای را پشت سر می‌گذارد.

پیش از این اپرا اعلام کرده بود که توجه ویژه‌ای روی ارز‌های مجازی دارد و سعی داشته با ارائه‌ی نرم افزار‌ها و افزونه‌هایی برای مرورگر خود، جلوی دزدی ارز‌های مجازی را بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی