ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

روش استعلام میزان بدهی رانندگان در طرح ترافیک تهران

افرادی که می ‌خواهند با خودروی شخصی خود در محدوده طرح ترافیک تردد کنند، باید قبل از اولین ورود، اطلاعات شخصی و خودرو خود را در سامانه my.tehran.ir ثبت‌ نام کنند. سامانه «تهران من» با ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

افرادی که می ‌خواهند با خودروی شخصی خود در محدوده طرح ترافیک تردد کنند، باید قبل از اولین ورود، اطلاعات شخصی و خودرو خود را در سامانه my.tehran.ir ثبت‌ نام کنند.
سامانه «تهران من» با اضافه کردن گزینه «استعلام بدهی» این امکان را به همه شهروندان می ‌دهد که از میزان بدهی طرح ترافیک خود باخبر شده و بدهی خود را همان‌ جا پرداخت کنند.
به تازگی با ایجاد گزینه «استعلام بدهی» حتی افرادی که در این سامانه ثبت‌ نام نکرده‌ اند نیز می‌ توانند به‌ آسانی و با وارد کردن شماره پلاک خود، از میزان بدهی خود با خبر شده و همان‌ جا نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

بدهی طرح ترافیک

بنابراین برای آگاهی از میزان بدهی طرح ترافیک خود کافی است با مراجعه به سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir روی گزینه «استعلام بدهی» کلیک و شماره پلاک خودروی خود را وارد کنید.
علاوه بر این، استعلام بدهی از طریق تلفن همراه و با شماره‌گیری کد 3#*3*137* قابل مشاهده است.
برای خرید مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک، کافی است یک بار در سامانه تهران من ثبت ‌نام کنید و سپس حساب خود را همیشه شارژ نگه دارید. همچنین به همه شهروندان توصیه می ‌شود بدهی عوارض طرح ترافیک خودروی خود را در اسرع وقت پرداخت کنند تا مشمول جریمه ورود غیرمجاز نشوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی