ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی نوا 4
تکنولوژی

اولین تصاویر از رندر رسمی هواوی نوا 4 منتشر شد

تلفن هوشمند هواوی نوا 4 اولین تلاش رسمی هواوی برای استفاده از دوربین درون نمایشگر به صورت حفره‌ای محسوب می‌شود و قرار است به زودی به بازار بیاید. بیشتر اطلاعات مربوط به نوا 4 پیش از ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

تلفن هوشمند هواوی نوا 4 اولین تلاش رسمی هواوی برای استفاده از دوربین درون نمایشگر به صورت حفره‌ای محسوب می‌شود و قرار است به زودی به بازار بیاید. بیشتر اطلاعات مربوط به نوا 4 پیش از این منتشر شده بود. همچنین هفته‌ی گذشته شاهد تصاویری زنده از این گوشی بودیم. اما حالا تصاویر دیگری از رندر رسمی نوا 4 منتشر شده که رنگ‌های مورد استفاده در این گوشی را نمایش می‌دهد.

در این رندر‌ها می‌توانیم وجود چهار رنگ قرمز بنفش، آبی بنفش، مشکی و سفید صورتی را مشاهده کنیم. همچنین در تصاویر منتشر شده می‌توان دید که نمایشگر این گوشی دارای هیچ حاشیه‌ای نخواهد بود.

در پنل پشتی می‌توان دوربین سه گانه و همچنین حسگر اثر انگشت را مشاهده کرد. در این ترکیب دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود.

از اطلاعات پیشین می‌دانیم که گوشی نوا 4 دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی +FHD خواهد بود و از چیپست کایرین 970 بهره‌مند شده است. این گوشی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. به جز لنز ۴۸ مگاپیکسلی، دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی هم در پنل پشتی این گوشی قرار داده شده‌اند.

نسخه‌ی معمولی تر این گوشی با سنسور اصلی ۲۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که هر دو نسخه‌ی این گوشی از باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع ۱۸ واتی استفاده می‌نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • merry christmas
    merry christmas | ۲۳ آذر ۱۳۹۷

    زنده باد هواوی

مطالب پیشنهادی