ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل
تکنولوژی

در راستای سیاست‌های ترامپ، اپل مجتمع جدیدی در خاک آمریکا تاسیس می‌کند

در راستای افزایش تعداد کارکنان کمپانی‌های آمریکایی در خاک این کشور، روز گذشته اپل اعلام کرد که با در نظر گرفتن بودجه ۱ میلیارد دلاری، دومین مجتمع کاری بزرگ خود را در آستین ایالت تگزاس ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

در راستای افزایش تعداد کارکنان کمپانی‌های آمریکایی در خاک این کشور، روز گذشته اپل اعلام کرد که با در نظر گرفتن بودجه ۱ میلیارد دلاری، دومین مجتمع کاری بزرگ خود را در آستین ایالت تگزاس بنا خواهد کرد.

جدا از تامین هزینه برای ساخت این مجتمع جدید، بودجه ۱ میلیارد دلاری اپل صرف استخدام ۱۵ هزار کارمند جدید برای این کمپانی هم خواهد شد. این کمپانی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای حوزه تکنولوژی طی سالی که گذشت اعلام کرد که ۳۰ میلیارد دلار برای افزایش تعداد کارکنان خود در آمریکا هزینه خواهد کرد.

اپل

باز گرداندن خط تولید محصولات کمپانی‌های آمریکایی به خود این کشور بخشی از سیاست‌های اقتصادی دونالد ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا است که قوانین آن شامل کمپانی‌های بزرگی مانند آمازون هم می‌شود. لازم به ذکر است که مقر جدید اپل در تگزاس تنها ساختمان جدید این کمپانی در آمریکا نخواهد بود و سران اپل قول داده‌اند تا مجتمع‌های دیگری را در سایر نقاط آمریکا ایجاد کنند.

خبر سرمایه‌گذاری جدید اپل در آمریکا در حالی اعلام می‌شود که چندی پیش این کمپانی به خاطر کاهش فروش آیفون‌های جدید خود مجبور به تعطیل کردن بعضی از خطوط تولید شرکای تجاری خود مانند Career Technology شده بود. این کمپانی مسئولیت تامین مدارهای چاپی انعطاف پذیر برای آیفون را برعهده دارد. در همین راستا مدتی پیش سهام این کمپانی هم با کاهش چشمگیری روبرو شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۴ آذر ۱۳۹۷

    درود بر ترامپ
    بقیه کمپانی ها هم باید همین کار رو بکنن. نباید این چین دیکتاتور متقلب رو بیشتر از این فربه کنن

مطالب پیشنهادی