ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری زنده منتسب به آنر ویو 20 منتشر شد

آنر ویو 20 قرار است به صورت رسمی ۵ دی ماه رونمایی شود. اما از گوشه و کنار دنیا خبر‌های بیشتری از تلفن هوشمند چینی به گوش می‌رسد. در آخرین خبری که در حال حاضر ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

آنر ویو 20 قرار است به صورت رسمی ۵ دی ماه رونمایی شود. اما از گوشه و کنار دنیا خبر‌های بیشتری از تلفن هوشمند چینی به گوش می‌رسد. در آخرین خبری که در حال حاضر سر و صدای زیادی به پا کرده، در رابطه با عکسی است که یکی از کاربران آن را به اشتراک گذاشته است. در این عکس می‌توان تلفن هوشمند آنر ویو 20 را در جعبه مشاهده کرد.

این موضوع شاید به این معنی باشد که احتمالا آنر چند نمونه از گوشی‌های خود را برای کاربران بتا، توسعه دهندگان یا برخی شخصیت‌های برجسته و شناخته شده در فضای مجازی فرستاده است. بنابراین می‌توانیم منتظر اطلاعات بیشتری از این تلفن در روز‌های آینده نیز باشیم.

در همین حین، آنر سه تیزر مختلف برای تلفن هوشمند خود منتشر کرده که هرکدام در رنگ‌های مختلفی به نمایش در آمده‌اند تا یادآوری کنند تلفن هوشمند بعدی آنر در رنگ‌های آبی، خاکستری و قرمز عرضه خواهد شد.

در این تیزر‌ها تصویر سه پرنده را می‌بینیم که حفره‌ی مربوط به دوربین آنر ویو 20، چشم پرندگان را نشان می‌دهد.

علاوه بر این انتظار می‌رود که رابط کاربری سیستم عامل به کار رفته در این گوشی، EMUI 9.0 باشد. موضوعی که در تصویر لو رفته نیز قابل مشاهده است. اما به هر ترتیب بعید نیست که شرکت چینی، مجیک UI که در حال حاضر در آنر مجیک 2 مورد استفاده قرار می‌گیرد را برای آنر ویو 20 در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pishro
    pishro | ۲۳ آذر ۱۳۹۷

    زیباست

مطالب پیشنهادی