ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعطیلی کارخانه تولید گوشی سامسونگ در چین به خاطر کاهش فروش

سامسونگ بزرگترین کارخانه تولید گوشی هوشمند خود را در چین به خاطر کاهش فروش گوشی های هوشمند و افزایش پیدا کردن هزینه ها خواهد بست. در حال حاضر بیشتر از ۲۶۰۰ نفر در کارخانه سامسونگ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

سامسونگ بزرگترین کارخانه تولید گوشی هوشمند خود را در چین به خاطر کاهش فروش گوشی های هوشمند و افزایش پیدا کردن هزینه ها خواهد بست. در حال حاضر بیشتر از ۲۶۰۰ نفر در کارخانه سامسونگ چین مشغول به کار هستند.

البته سامسونگ اعلام کرده که تعطیلی این کارخانه به معنای ارتباط کمتر آن‌ها با بازار کشور چین نیست و این کمپانی همچنان به همکاری‌های خود با دولت چین برای رشد بازار موبایل این کشور ادامه خواهد داد. این کمپانی چندسالی می‌شود که تلاش‌هایی برای پیدا کردن محبوبیت در بازار چین انجام داده اما از آن‌جایی که کاربران گوشی‌های هوشمند در چین بسیار به قیمت تمام شده محصولات اهمیت می‌دهند، سامسونگ پشت سر برندهایی مانند هواوی، شیائومی و وان پلاس در رده پنجم محبوب‌ترین برندهای موبایل کشور چین قرار دارد.

سامسونگ چین

سامسونگ در حال حاضر جایگاه خودش را به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند حفظ کرده اما آمار فروش این کمپانی نسبت به گذشته با کاهش روبرو بوده است. جدا از این‌ها، بازار گوشی‌های هوشمند در چین ۱۱ درصد در نیمه اول سال 2018 کوچک‌تر شده که نتیجه آن‌ تعطیل شدن کارخانه‌هایی مانند سامسونگ چین است. همچنین تحلیلگران بر این باور هستند که نباید انتظار رشد چشم‌گیر بازار موبایل طی سال آینده میلادی را داشته باشیم.

کاهش فروش تنها مختص به سامسونگ نیست و بازار جهانی موبایل در رکود به سر می‌برد. انتظار می‌رود با عرضه موبایل های سازگار با شبکه های 5G یا بهره مند از نمایشگر تاشو طی سال آینده میلادی، بازار گوشی‌های هوشمند رونق تازه‌ای پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی