ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی پی 30 پرو با بریدگی نمایشگر و لبه های خمیده عرضه خواهد شد

شرکت هواوی اخیراً با عرضه محصولات رده بالا و با کیفیت، وارد فاز رقابتی جدی تری با رهبران بازار شده و پرچمدارانی در حد و اندازه سایر رقبا تولید می کند. به همین خاطر اخبار ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

شرکت هواوی اخیراً با عرضه محصولات رده بالا و با کیفیت، وارد فاز رقابتی جدی تری با رهبران بازار شده و پرچمدارانی در حد و اندازه سایر رقبا تولید می کند. به همین خاطر اخبار و شایعات مربوط به پرچمدار بعدی کمپانی چینی هم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هر از گاهی اطلاعاتی راجع به هواوی پی 30 پرو منتشر می شود.

پیش از این شایعات مختلفی مانند احتمال حضور سنسور IMX607 سونی در ماژول دوربین پی 30 پرو و یا استفاده از دوربین چهارگانه در پرچمدار بعدی هواوی منتشر شده بود و حالا در یکی از جدیدترین موارد، افشاگر معروف «Ice Universe» در حساب توییتر خود اظهار داشته که P30 Pro با پنل صفحه نمایش OLED خمیده و بریدگی نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد.

فعلاً فقط سامسونگ فناوری لازم برای تولید نمایشگرهای OLED حفره‌دار را در اختیار دارد

اما چرا هواوی تصمیم گرفته گوشی های میان رده View 20 و Nova 4 خود را با طراحی جدیدتر نمایشگر حفره‌دار روانه بازار کند اما برای محصول پرچمدارش به بریدگی نمایشگر اکتفا کرده؟ پاسخ در نوع پنل مورد استفاده است؛ میان رده های هواوی از نمایشگرهای LCD استفاده می کنند در حالی که پی 30 پرو از پنل OLED بهره خواهد برد و در حال حاضر، تنها شرکت سامسونگ فناوری لازم برای تولید نمایشگرهای OLED حفره‌دار را در اختیار دارد.

پی 30 پرو

به همین خاطر هواوی فعلاً از پنل های OLED حفره‌دار محروم بوده و تا زمانی که تأمین کنندگان نمایشگرهای OLED این شرکت یعنی BOE و LG به فناوری مورد نیاز دست پیدا نکنند، پرچمداران هواوی از ویژگی نمایشگر حفره‌دار برخوردار نخواهند شد.

با این حساب احتمالاً پی 30 پرو طراحی مشابهی با سری پی 20 (حداقل در پنل جلو) خواهد داشت و ممکن است از بریدگی نمایشگر عریض یا حتی بریدگی به شکل قطره (مانند میت 20) بهره مند شود. البته ممکن است سامسونگ با افزایش تولید نمایشگرهای اینفینیتی-O امکان تأمین نیازهای هواوی را هم به دست بیاورد، هرچند احتمال رسیدن این نمایشگرها به خطوط تولید پی 30 پرو بسیار کم است.

(تصاویر مربوط به سری میت 20 و پی 20 هستند)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی