ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با تغییر مدیرعامل، بخش موبایل ایسوس روی گوشی‌های گیمینگ متمرکز می شود

ایسوس همیشه دید متفاوتی نسبت به بازار گوشی‌های هوشمند داشته و عرضه موبایل‌هایی مانند زنفون زوم و زنفون AR نیز همین موضوع را ثابت می‌کند. حال به نظر می‌رسد که آینده بخش موبایل این کمپانی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

ایسوس همیشه دید متفاوتی نسبت به بازار گوشی‌های هوشمند داشته و عرضه موبایل‌هایی مانند زنفون زوم و زنفون AR نیز همین موضوع را ثابت می‌کند. حال به نظر می‌رسد که آینده بخش موبایل این کمپانی به‌طور خاصی روی تولید گوشی‌های گیمینگ و قدرتمند متمرکز خواهد بود.

با وجود عملکرد خوب ایسوس در بازار مربوط به لوازم جانبی پی سی، این کمپانی هیچوقت در بخش موبایل نتوانسته در قامت بزرگان این صنعت ظاهر شود و حال ایسوس قصد دارد با تمرکز ویژه‌ روی موبایل‌های گیمینگ، وضعیت خود را در صنعت موبایل بهبود ببخشد.

گوشی‌های گیمینگ

برای رسیدن به این مهم، جری شن پس از ۱۱ سال مدیرعاملی، این غول تولید سخت افزار را ترک خواهد کرد و وظایف او بین سی هسو، مدیر بخش پی سی و سامسون هو، مدیر بخش خدمات مشتری ایسوس تقسیم خواهد شد. یکی از وظایف اصلی این دو شخص، جبران ضرر ۲۰۰ میلیون دلاری بخش موبایل ایسوس خواهد بود.

جدا از این موارد چندی پیش این کمپانی چندی پیش گوشی ذنفون مکس پرو (M2) را معرفی کرد. این موبایل از ال سی دی ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره برده و به یک چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز است. ذنفون مکس پرو (M2) از ابتدای سال آینده میلادی با قیمت ۱۴۰ دلار در دسترس کاربران خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۳ آذر ۱۳۹۷

    مهندسي و كيفيت ساخت موبايل هاش خوب نبود...

    البته تصميم خوبي گرفتن براي تمركز رو موبايل گيمينگ، ولي فكر نميكنم اصولا موبايل هاي گيمينگ بخش بزرگي از بازار موبايل باشن?

مطالب پیشنهادی