ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتل رویال در تاریکی شب را با Ring of Elysium تجربه خواهید کرد [تماشا کنید]

جدیدترین به روز رسانی بازی Ring of Elysium حالت شب را به بازی اضافه می‌کند. این به روز رسانی که From Dusk Till Dawn نام دارد با انتشار یک ویدیو کوتاه به صورت رسمی معرفی ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۷

جدیدترین به روز رسانی بازی Ring of Elysium حالت شب را به بازی اضافه می‌کند. این به روز رسانی که From Dusk Till Dawn نام دارد با انتشار یک ویدیو کوتاه به صورت رسمی معرفی شد.

پیش از آن که Ring of Elysium را به شکل امروزی بشناسیم بازی با نام Europa منتشر شده بود و بنا بود ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی را به سبک بتل رویال اضافه کند. یکی از این ویژگی‌ها حالت شب با تجهیزاتی مانند دوربین دید در شب و ویژگی‌ دیگر تخریب پذیری محیط بازی بود. درخصوص مورد دوم همچنان خبری منتشر نشده اما به نظر می‌رسد تِنسِنت اولین وعده خود درخصوص بازی را به زودی محقق می‌کند.

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این حالت اعلام نشده اما به نظر می‌رسد به زودی شاهد انتشار به روز رسانی From Dusk Till Dawn خواهیم بود.یکی از معضلاتی که بسیاری از کاربران Ring of Elysium با آن دست و پنجه نرم می‌کردند سخت دیده شدن دیگران در محیط بازی بود.

با وجود برفی بودن محیط بازی شاید این مسئله کمی عجیب به نظر برسد اما پس از تجربه بازی متوجه می‌شوید که تشخیص دادن دیگر بازیکنان به شدت سخت است.

حال باید دید با اضافه شدن حالت شب و سخت‌تر شدن مشاهده محیط، تِنسِنت چه ایده‌ای برای رفع این معضل درنظر گرفته است. آیا شاهد اضافه شدن تجهیزات و وسایل جدیدی مانند اسکوپ‌هایی با اسکنرهای گرمایی یا دوربین دید در شب در بازی خواهیم بود؟

اخیرا بسیاری از کاربران ایرانی قادر به تجربه بازی نیستند و به نظر می‌رسد کمپانی تنسنت مانند اپیک گیمز ایران را تحریم کرده است. بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرده که در حال پیگیری این موضوع است و به زودی اخبار مربوطه را منتشر می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی