ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تا شب یلدا بازی‌های فروشگاه هیولا را با ۷۰ درصد تخفیف خریداری کنید

به مناسبت نزدیک شدن به شب یلدا، از امروز تا ۳۰ آذر می‌توانید هر روز ۳ بازی روی فروشگاه هیولا را با ۷۰ درصد تخفیف خریداری کنید. این تخفیف شامل تعداد زیادی از بازی‌های حاضر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

به مناسبت نزدیک شدن به شب یلدا، از امروز تا ۳۰ آذر می‌توانید هر روز ۳ بازی روی فروشگاه هیولا را با ۷۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

این تخفیف شامل تعداد زیادی از بازی‌های حاضر در هیولا خواهد شد. برای مثال امروز می‌توانید یکی از عناوین شناخته ایرانی در سبک نقش آفرینی یعنی بازی صدای فراموش شده را با تخفیف 70 درصدی و قیمت ۱۵۰۰ تومان خریداری کنید.

هیولا

لیست بازی‌هایی که از تخفیف مخصوص شب یلدا هیولا بهره می‌برند همان روز و توسط کانال تلگرام این فروشگاه اعلام خواهد شد. همچنین استفاده از این تخفیف و اطلاع از عناوینی که شامل این تخفیف می‌شوند، می‌توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

این پلتفرم تا به امروز میزبان بازی‌های ایرانی شناخته شده‌ای ایرانی مانند مموراندا، ارتش‌های فرازمینی و 41148 بوده و لیست بازی‌های خارجی آن نیز در حال گسترده شدن است. بعد از This War of Mine به همراه زیرنویس فارسی، بازی Sniper Ghost Warrior 3 تازه ترین عنوانی است که به هیولا اضافه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی