ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حذف ویدیوهای نامناسب یوتیوب

حذف ۵۸ میلیون ویدیوی نامناسب از یوتیوب در سه ماه گذشته

حذف ویدیوهای مناسب یوتیوب که ناقض سیاست های آن هستند سرعت بیشتری می گیرد. این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری ویدیو روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که در بازه زمانی جولای تا سپتامبر (سه ماهه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

حذف ویدیوهای مناسب یوتیوب که ناقض سیاست های آن هستند سرعت بیشتری می گیرد. این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری ویدیو روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که در بازه زمانی جولای تا سپتامبر (سه ماهه سوم ۲۰۱۸) ۵۸ میلیون ویدیو را به خاطر نقض دستورالعمل هایش از روی این پلتفرم حذف کرده که این رقم شامل ۷.۸ میلیون ویدیو مستقل و ۱.۶ میلیون محتوای متعلق به کانال ها می شود. یوتیوب همچنین اعلام کرد که بالغ بر ۲۲۴ میلیون نظر را در جریان این بازه زمانی سه ماهه حذف کرده است.

این پلتفرم در مطلبی پیرامون همین اقدامات اینطور آورد:

ما در مبارزه خود علیه بازیگران بدی که در پلتفرم مان حضور دارند و در تلاش هایمان برای حذف محتوای محتواهای بد پیش از دیده شدن، تعهدی بی قید و شرط نسبت به کاربران داریم. البته می دانیم که کارهای بیشتری باید در این باره انجام بگیرد و همچنان به سرمایه گذاری روی افراد و تکنولوژی های مختلف برای حذف محتوای ناقض سیاست هایمان ادامه می دهیم.

این پلتفرم متعلق به گوگل همچنین اعلام کرده که بالغ بر ۹۰ درصد از کانال ها و بیش از ۸۰ درصد ویدیوهایی که در ماه سپتامبر حذف شدند سیاست های یوتیوب پیرامون اسپم ها و محتوای بزرگسالان را زیر پا گذاشته بودند. همچنین از تمامی محتوای حذف شده، ۱۰.۲ درصد ویدیوها به خاطر ایمنی کودکان پاک شدند.

یوتیوب از یادگیری ماشینی و پایشگرهای انسانی برای حذف ویدیوهای نامناسب کمک می گیرد تا از انتشار آنها در پلتفرم خود جلوگیری نماید. این شرکت خاطرنشان کرده که ۷۴.۵ درصد از ویدیوهایی که توسط سیستم خودکار آن بین ماه های جولای و سپتامبر کشف شدند پیش از آنکه نظری را از جانب کاربران دریافت نمایند حذف شدند.

این پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو از ماه آوریل و بعد از آنکه به خاطر کوتاهی در حذف محتوای نامناسب مورد انتقاد قرار گرفت اقدام به انتشار گزارشات فصلی خود در این باره می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی