ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی F
تکنولوژی

مشخصات و قیمت احتمالی موبایل تاشوی گلکسی F مشخص شد

باتری دوگانه و قیمت سرسام آور از ویژگی قابل توجه موبایل تاشوی سامسونگ خواهند بود. موسسه تحقیقاتی کره‌ای CGS-CIMB Group اخیرا با انتشار گزارشی به تجزیه و تحلیل ویژگی های منتسب به گوشی با نمایشگر تاشوی سامسونگ، ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

باتری دوگانه و قیمت سرسام آور از ویژگی قابل توجه موبایل تاشوی سامسونگ خواهند بود.

موسسه تحقیقاتی کره‌ای CGS-CIMB Group اخیرا با انتشار گزارشی به تجزیه و تحلیل ویژگی های منتسب به گوشی با نمایشگر تاشوی سامسونگ، قیمت و تاثیرات آن بر بازار موبایل پرداخته است.

بر این اساس گلکسی F دو باتری دارد که هر یک از آنها در بخش جداگانه ای از بدنه قرار دارند. در مجموع ظرفیت این باتری ها به ۵ تا ۶ هزار میلی آمپر ساعت می رسد که نگرانی ها در مورد تامین شارژ این دستگاه را تا حد زیادی از بین می برد.

در پنل پشتی دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی قرار داشته و دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. ظاهرا این داده ها توسط تامین کنندگان و پس از درخواست CGS-CIMB تایید شده اند. گلکسی Fهمانطور که انتظار می رفت گلکسی F به آخرین نسخه از چیپست‌های مورد استفاده سامسونگ یعنی اگزینوس ۹۸۲۰ برای بازارهای بین المللی و اسنپدراگون ۸۵۵ برای آمریکا مجهز خواهد شد. از مشخصات دیگر باید به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. ظاهرا پیکربندی های دیگری نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

از نظر نمایشگر هم سایز پنل در حالت بسته بین ۵.۲ تا ۷ اینچ خواهد بود اما پس از باز شدن هر سه بخش نمایشگر قطر آن به ۹ تا ۱۲ اینچ می رسد. به گفته این محققان تا سال ۲۰۲۰ این بازار در قبضه سامسونگ خواهد بود و ال جی توانایی رقابت با این شرکت را نخواهد داشت. در حالی که سامسونگ امسال یک میلیون نمایشگر تاشوی OLDED تولید خواهد کرد، دیگر رقیب کره ای تا ۲۰۲۰ به این مهم دست پیدا نمی کند.

در چند سال اخیر بازار جهانی موبایل دچار رخوت و رکورد شده اما CIMB بر این باور است که موبایل های با نمایشگر تاشو این بازار را به رونق مجدد باز می‌گرداند. طی سال آتی ۴ میلیون دستگاه از این گجت ها به فروش می رود اما تا ۲۰۲۲ این میزان به ۳۹ میلیون دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد که برابر با ۹.۲ درصد از کل بازار موبایل است.

در این گزارش تاکید شده که قیمت گلکسی F حدود ۱۸۰۰ دلار خواهد بود که ۶۵ درصد آن سود ناخالص کمپانی کره ای است؛ رقمی معادل با سود ناخالص اپل از آیفون XS Max، هرچند این میزان ۱۰ درصد از سود گلکسی اس 9 پلاس کمتر است. تا سال ۲۰۲۲ و با پیشرفت فناوری نمایشگرهای تاشو قیمت میانگین این دستگاه تا ۱۳۰۰ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی