ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ رابط کاربری One UI را به نمایش گذاشت [تماشا کنید]

همه در انتظار عرضه‌ی رابط کاربری جدید سامسونگ یعنی One UI هستند که بر پایه‌ی اندروید 9.0 پای عرضه خواهد شد. رابط کاربری One UI مربوط به گوشی‌های سامسونگ خواهد بود که پیش‌تر راجع به ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

همه در انتظار عرضه‌ی رابط کاربری جدید سامسونگ یعنی One UI هستند که بر پایه‌ی اندروید 9.0 پای عرضه خواهد شد. رابط کاربری One UI مربوط به گوشی‌های سامسونگ خواهد بود که پیش‌تر راجع به تغییرات عمده‌ی ارائه شده‌اش صحبت کرده بودیم. حالا سامسونگ یک ویدیوی یک دقیقه‌ای از رابط کاربری جدیدش منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

در این ویدیوی جذاب می‌توان اصلی ترین تغییرات موجود در رابط کاربری بعدی سامسونگ را مشاهده کرد. تاکید در این ویدیو بیشتر روی کاربری آسان‌تر با یک دست، ظاهر ساده و زیبا‌تر، ژست‌های حرکتی جدید و جذاب، انیمیشن‌های روان‌تر و همچنین حالت تاریک است که خیلی‌ها منتظر آن بودند.

انتظار می‌رود این رابط کاربری برای گوشی‌های پرچمدار کنونی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 و سری اس 9 و اس 9 پلاس اواسط دی ماه عرضه شود. همچنین بعد از عرضه برای پرچمدار‌ها به زودی برای نوت 8 در دسترس قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که در حال حاضر One UI در حالت بتا قرار دارد و برای نصب آن باید از طریق کامپیوتر نسبت به دانلود و انتقال آن به گوشی اقدام نمایید. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده توسط سامسونگ در رابطه با One UI را مشاهده نمایید:

تماشای ویدیوی مربوط به رابط کاربری One UI سامسونگ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۵ آذر ۱۳۹۷

    اینها همه لوس بازیه. فقط اندروید خالص

  • Seyyedhojjatallah Hoseyni
    Seyyedhojjatallah Hoseyni | ۲۴ آذر ۱۳۹۷

    برا اس ۸ میاد یا نه ؟

  • Babak Naderi
    Babak Naderi | ۲۴ آذر ۱۳۹۷

    بازم ب رابط کاربری miui ورژن 8تا 10نمیرسه و نخواهد رسید

مطالب پیشنهادی