ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تغییرات گسترده در انتظار گرند تور؛ تحولاتی که شاید به مذاق طرفداران خوش نیاید

بی تردید مجموعه گرند تور محبوب ترین مستند خودرویی حال حاضر جهان به شمار می رود. این مجموعه تاکنون در دو فصل پخش شده و فصل سوم آن به زودی از تاریخ 18 ژانویه (28 ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

بی تردید مجموعه گرند تور محبوب ترین مستند خودرویی حال حاضر جهان به شمار می رود. این مجموعه تاکنون در دو فصل پخش شده و فصل سوم آن به زودی از تاریخ 18 ژانویه (28 دی ماه) بر صفحات تلویزیون مشترکین سرویس آمازون پرایم ظاهر خواهد شد.

با توجه به قرارداد اولیه ای که بین تیم کلارکسون و آمازون امضا شده، گرند تور باید در سه فصل تولید شود؛ با این حساب می توان نتیجه گرفت با پخش فصل آتی  این مجموعه به ایستگاه آخر رسیده و پایان خواهد یافت.

اما خبر خوش برای هواداران گرند تور اینکه حساب توئیتری آمازون اخیرا اعلام کرده فصل چهارم این مستند جذاب نیز تولید خواهد شد. در این توئیت آمده:

ما هیجان زده ایم که به اطلاع برسانیم گرند تور برای فصل چهارم تمدید شده و افتخار می کنیم پرایم ویدیو کماکان در سال های آتی نیز خانه جرمی، ریچارد و جیمز خواهد بود. در فصل چهار این سه مجری از چادر فاصله می گیرند تا راهی ماجراجویی های بزرگ و سفرهای جاده ای که می دانیم مورد علاقه مشترکین پرایم است، خواهند شد.

بخش انتهایی این پیام اما کمی عجیب به نظر می رسد. به گزارش نشریه The Sun، گرند تور به شکلی که ما به آن عادت کرده ایم به پایان خواهد رسید. به عبارت بهتر به جای بررسی های مرسوم و گپ و گفت در استودیو، هر فصل بعدی گرند تور در دو سال آینده، دارای چهار اپیزود ویژه با بودجه کلان و هنگفت خواهد بود.

گرند تور

جرمی کلارکسون در گفتگو با نشریه سان این اتفاق را ناراحت کننده خطاب کرده و افزوده که دلش برای شوخی با دوستان و حضار استودیو تنگ خواهد شد. با این حال وی تغییرات را لازم و ناگزیر دانسته و گفته که آنها چنین برنامه ای را به مدت تقریبا 17 سال با ساختاری یکسان – نشستن در استودیو و تماشای مسابقه خودروها در پیست - تولید کرده اند. کلارکسون در پایان مصاحبه اش به شوخی و با همان ادبیات خاص خودش اضافه کرده: "من 58 سال دارم و برای بالا رفتن روی سن بیش از حد چاق شده ام!"

در هر صورت آمازون و گرند تور ضمن تایید تولید مجموعه گرند تور حداقل برای یک فصل دیگر، از تغییر ساختار آن به سفرهای جاده ای طولانی خبر داده اند، سبکی که ظاهرا در بین مخاطبین طرفداران بیشتری دارد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا با کاهش اپیزودها و تغییر سبک مجموعه گرند تور به سفرهای جاده ای پرماجرا موافقید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sobhan kamyab
    sobhan kamyab | ۲۶ آذر ۱۳۹۷

    برنامه بسیار جذابیه

  • amir hn
    amir hn | ۲۴ آذر ۱۳۹۷

    بعد از فصل چهارم چی میشه؟
    اگه بر نگردن بی بی سی میرن با یه شبکه دیگه قرار داد میبندن یا کلا بیخیال برنامه سازی میشن؟

  • Red Fox
    Red Fox | ۲۴ آذر ۱۳۹۷

    همینکه می و هموند و جرمی حضور داشته باشن ۹۵ درصد قضیه حله :-)

مطالب پیشنهادی