ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو در بازار تهران و کرج + جدول

بازار امروز خرید و فروش خودرو مانند روز های گذشته شاهد بی‌ ثباتی قیمت ‌ها و عرضه قطره چکانی خودرو توسط شرکت ‌ها است و همین امر بر کسادی بیشتر معاملات و بلا تکلیفی قیمت ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

بازار امروز خرید و فروش خودرو مانند روز های گذشته شاهد بی‌ ثباتی قیمت ‌ها و عرضه قطره چکانی خودرو توسط شرکت ‌ها است و همین امر بر کسادی بیشتر معاملات و بلا تکلیفی قیمت خودرو ها اضافه کرده است.
بازار خودرو یک هفته پس از کلید خوردن شبه آزاد سازی، همچنان در رکود به سر می‌ برد، با این حال در مقابل ریزش قیمت شدید مقاومت می‌ کند و در برخی موارد افزایش قیمت هم دارد.
اواخر هفته گذشته بود که ایران خودرو قیمت پنج محصول خود را طبق فرمول جدید (پنج درصد زیر قیمت حاشیه بازار) تعیین کرد و برای آنها فروش فوری نیز در نظر گرفت. هر چند وزارت صنعت و ایران ‌خودرو اصرار دارند افزایش قیمت رخ داده، فعلا تنها مشمول خودروهای بالای 45 میلیون تومان و محصولات غیر سواری است، اما به‌ نظر می ‌رسد در آینده ‌ای نزدیک، قیمت سایر خودروهای داخلی نیز افزایشی قابل‌ توجه و شاید حتی طبق فرمول «پنج درصد زیر قیمت حاشیه بازار» خواهند داشت.
روز گذشته دلالان بازار خودرو قصد داشتند قیمت‌ ها را به سمت بالا هدایت کنند ولی این امر به دلیل نبود تقاضا روند معکوس داشت.
نتیجه گرفتن استعلام قیمت خودرو های داخلی از بازار تهران و کرج به شرح زیر است:قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۲۵ آذر ۱۳۹۷

    لعنتی ها گرونه

  • Reza Abdi
    Reza Abdi | ۲۵ آذر ۱۳۹۷

    دیگر کشورها: جدیدترین خودروهای بازار
    ما: جدیدترین قیمت خودروهای بازار

مطالب پیشنهادی