ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پنج اپلیکیشن مکمل اینستاگرام که به آنها احتیاج دارید

تا حالا شده بخواهید عکس پروفایل اینستاگرام یک شخص را تمام صفحه ببینید؟ یا اینکه تلاش کردید بدون داشتن حساب اینستاگرام در فضای این شبکه اجتماعی گشت و گذار کنید؟ در حالت عادی دسترسی به ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

تا حالا شده بخواهید عکس پروفایل اینستاگرام یک شخص را تمام صفحه ببینید؟ یا اینکه تلاش کردید بدون داشتن حساب اینستاگرام در فضای این شبکه اجتماعی گشت و گذار کنید؟ در حالت عادی دسترسی به چنین چیزهایی امری محال است اما اگر ابزار مناسب را داشته باشید انجام این کارها چندان مشکل هم نیست. به همین خاطر در این متن به سراغ این ابزار می‌رویم و به شما یاد می‌دهیم که چطور با آن‌ها کارها کنید.

GramBig: دیدن عکس پروفایل به صورت تمام صفحه


همانطور که می‌دانید یکی از محدودیت‌های عجیبی که اینستاگرام برای کاربرانش گذاشته، این است که نمی‌شود تصویر پروفایل یک شخص را به صورت تمام صفحه دید. خوشبختانه برای دور زدن این محدودیت یک ابزار کارآمد داریم: GramBig. با ورود به این وبسایت و ارائه نام کاربری شخص مورد نظر، GramBig عکس پروفایل او را از دل اینستاگرام بیرون می‌کشد و آن را به صورت تمام صفحه به نمایش در می‌آورد. خوبی استفاده از GramBig نیز در این است که هم برای پروفایل‌های خصوصی کاربرد دارد و هم عمومی.

Kapwing: ساخت استوری‌های خلاقانه‌تر


به طور کلی اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد که چند عکس مختلف را در یک استوری منتشر کنید. حتی این امکان هم در اختیارتان قرار نمی‌گیرد که با ابزار خود اینستاگرام یک کلاژ زیبا برای انتشار در یک استوری بسازید. با این حال، اگر برایتان رسیدن به چنین چیزهای مهم است بد نیست که سری به وبسایت Kapwing بزنید. این وبسایت ابزار کارآمدی در اختیار شما قرار می‌دهد که با آن‌ها می‌توان استوری‌های خلاقانه‌تری درست کرد. برای مثال، Kapwing پر است از قالب‌های آماده مختلف که می‌توانید به کمک آن‌ها چند تصویر را در یک قاب گرد هم آورید و در نهایت آن‌ها را در قالب یک استوری زیبا با دیگران به اشتراک بگذارید.

Unfold: اپ جایگزین Kapwing


اگر به دنبال ابزاری مثل Kapwing می‌گردید اما حوصله سر و کله زدن با ابزار تحت وب را ندارید، پیشنهاد ما این است که به سراغ اپ Unfold بروید. Unfold برای اندروید و iOS در دسترس است و دقیقا خدماتی همانند Kapwing ارائه می‌دهد. حتی در بسیاری موارد Unfold عملکرد بهتری هم نسبت به Kapwing دارد و می‌توان به کمک آن به ابزار دقیق‌تر و کارآمدتری هم دست پیدا کنید.

AnySticker: ساخت استیکرهای شخصی


استیکرها المان‌های جدا نشدنی از استوری‌های اینستاگرام هستند. استیکرها رنگ و لعاب جذاب‌تری به استوری‌های می‌بخشند و با آن‌ها می‌شود یک پست موقت ساده را به چیزی برای تعامل با مخاطب تبدیل کرد. با این حال، استیکرهای اینستاگرام هم محدودیت‌های خاص خودشان را دارند و شما مجبورید از میان لیست مختصر استیکرها، آن موردی را که بیشتر به کارتان می‌آید انتخاب کنید. خوشبختانه این رویه قابل تغییر است و شما می‌توانید با استفاده از AnySticker، استیکرهای خودتان را بسازید و آن‌ها را به استوری‌های خود بچسبانید. این استیکرهای قابلیت شخصی سازی هم دارند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود آنطوری که دوست دارید از آن‌ها استفاده کنید.

Filtergram: استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری


همانند بسیاری از شبکه‌های دیگر، اینستاگرام کابوسی است برای حریم خصوصی شما. این شبکه اجتماعی محبوب روزانه با هزاران روشی که حتی متوجه‌شان هم نمی‌شوید از شما جاسوسی می‌کند و در موردتان تا می‌تواند اطلاعات جمع آوری می‌کند. به همین خاطر بسیاری از کاربرانی که روی حریم خصوصی خود وسواس دارند سعی می‌کنند از چنین پلتفرم‌هایی دوری کنند. اما اگر جزو چنین افرادی هستید و می‌خواهید از فضای اینستاگرام سر دربیاروید به شما پیشنهاد می‌دهیم به سراغ Filtergram بروید.

با ورود به این سایت و ثبت نام در آن، می‌توانید به راحتی پست‌های هر صفحه‌ای که در اینستاگرام وجود دارد را ببینید. حتی با لایک کردن پست‌ها، می‌توانید آن‌ها را به لیست پست‌های محبوب خود اضافه کنید و هر وقت خواستید دوباره به سراغشان بروید. Filtergram کاملا تحت وب است و حین استفاده از آن نه از بررسی لوکیشنی خبری هست و نه از نمایش نوتیفیکیشنی. پس به همین خاطر استفاده از آن می‌تواند از خیلی جهات امن‌تر از خود اینستاگرام باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی