ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو های داخلی؛ از پراید هاچ بک 38 میلیونی تا چانگان 140 میلیونی

بعد از اعلام وزیر صنعت مبنی بر عرضه خودرو با قیمت 5 درصد زیر قیمت بازار باید انتظار داشته باشیم تا در هفته های پیش رو باز هم ایران خودرو نسبت به عرضه های خودروی ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

بعد از اعلام وزیر صنعت مبنی بر عرضه خودرو با قیمت 5 درصد زیر قیمت بازار باید انتظار داشته باشیم تا در هفته های پیش رو باز هم ایران خودرو نسبت به عرضه های خودروی های خود به صورت تحویل فوری و با قیمت های جدید اقدام کند اما این اقدامات تا چه میزان می تواند نسبت به کاهش قیمت خودرو ها در بازار اثر گذار باشد نکته ایی است که زمان آن را مشخص خواهد کرد. اقدام ایران خودرو در شرایطی بود که زنجیره خودروسازی کشور از یک طرف و مشتریان ازسوی دیگر در انتظار اعلام قیمت‌ های جدید از سوی ستاد تنظیم بازار بودند.
پس از اعلام قیمت 141 میلیون تومانی دانگ فنگ سدان( S30) از سوی ایران خودرو قیمت نوع کراس هاچ بک این خودرو نیز در بازار افرایش یافت.
سمند ال ایکس امروز با کاهش 500 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 60 میلیون و 500 هزار تومان در بازار خودرو معامله شد، اما خودرو دنا بدون تغییر قیمت 82 میلیون تومان معامله شد.
206 تیپ 5 که روز گذشته به قیمت 73 میلیون تومان معامله شد، امروز با کاهش 200 هزار تومانی به قیمت 72 میلیون و 800 هزار تومان معامله شد.
پراید 131 هم در این بازار به قیمت 35 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.
قیمت خودرو های داخلی در بازار روز یکشنبه به شرح زیر است:قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی