ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتور گیمینگ ال جی
تکنولوژی

رونمایی ال جی از مانیتور 32 اینچی اقتصادی؛ ویژه گیمرها با رزولوشن QHD

ال جی مانیتور گیمنگ اقتصادی 32QK500-W با پشتیبانی از FreeSync و رزولوشن QHD را معرفی کرده است. مانیتور 32 اینچی جدید ال جی از نرخ رفرش 75 هرتز پشتیبانی می کند و به لطف فناوری فری سینک ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۸

ال جی مانیتور گیمنگ اقتصادی 32QK500-W با پشتیبانی از FreeSync و رزولوشن QHD را معرفی کرده است.

مانیتور 32 اینچی جدید ال جی از نرخ رفرش 75 هرتز پشتیبانی می کند و به لطف فناوری فری سینک AMD  (تنها روی درگاه HDMI مانیتور) می توانید انتظار تجربه بازی بدون پارگی تصاویر را داشته باشید. زمان پاسخ دهی اما 8 میلی ثانیه (برای حالت خاکستری به خاکستری)  است.

این میزان زمان پاسخ دهی در بین برترین های بازار با نرخ های به مراتب پایین تر جایی ندارد اما می تواند گیمرهای نه چندان حرفه ای را راضی کند. با رزولوشن 2560 در 1440 هم می توان به نرخ فریم بالاتر از رزولوشن 4K دست یافت.

مانیتور گیمینگ ال جی

پنل IPS نوید زاویه دید عالی را می دهد و تعداد رنگ های تولید شده هم بنا بر ادعای شرکت کره ای 1.07 میلیارد است. مانیتور گیمینگ ال جی دو درگاه HDMI، یک دیسپلی پورت و یک مینی دیسپلی پورت بهره می برد و به یک درگاه 3.5 میلی متری هدفون هم مجهز شده است. با این حال بر خلاف بسیاری از مانیتورهای مشابه دیگر خبری از درگاه های USB-C یا تاندربولت نیست.

پایه مانیتور قوس زیبایی دارد اما نمی توانید ارتفاع مانیتور را تنظیم کنید با این حال امکان تنظیم زاویه مانیتور فراهم شده. همچنین امکان نصب روی دیوار در نظر گرفته شده است.

این مانیتور به حالت های نمایش از جمله reader mode هم مجهز شده که با کاهش نور آبی امکان مطالعه راحت تر با مانیتور را فراهم می کند. با استفاده از نرم افزار ارائه شده توسط ال جی هم به سادگی و بدون نیاز به کلیدهای تعبیه شده در مانیتور می توانید برخی از تنظیمات از جمله روشنایی و کنتراست را تغییر دهید.

برای مانیتور گیمینگ ال جی قیمت 350 دلاری در نظر گرفته شده اما هنوز زمان عرضه مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سعید تنهایی
    سعید تنهایی | ۲۷ آذر ۱۳۹۷

    در اصل با دلار دو هزارتومنی قیمتش میشد هفتصد تومن بدبختمون کردن به مولا.

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۶ آذر ۱۳۹۷

    به کجا رسیدیم که باید برای همچین مانیتوری نزدیک ۴ میلیون پول بدیم

مطالب پیشنهادی