ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیزایر 12 اس
تکنولوژی

اچ تی سی دیزایر 12 اس معرفی شد؛ اسنپدراگون 435 در کنار نمایشگر 5.7 اینچی

اچ تی سی از گوشی اقتصادی دیزایر 12 اس با طراحی مشابه یو 12 لایف رونمایی کرد. وبسایت اچ تی سی در مورد جنس بدنه سخن نگفته اما احتمال می رود  شاهد بدنه ای از ترکیب ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۹

اچ تی سی از گوشی اقتصادی دیزایر 12 اس با طراحی مشابه یو 12 لایف رونمایی کرد.

وبسایت اچ تی سی در مورد جنس بدنه سخن نگفته اما احتمال می رود  شاهد بدنه ای از ترکیب پلاستیک مات و براق باشیم. نمایشگر دیزایر 12 اس 5.7 اینچی با رزولوشن +HD (با 720 در 1440 پیکسل) و با نسبت صفحه 18 به 9 است. البته مشابه با بسیاری از گوشی های میان رده و پرچمدار خبری از بریدگی یا حفره نمایشگر نیست. حاشیه های کناری نمایشگر باریک است اما در بالا و پایین حاشیه های بزرگی دیده می شود که البته برای یک گوشی اقتصادی چندان هم بد نیست.

دیزایر 12 اس

چیپست اسنپدراگون 435 به دیزایر 12 اس نیرو می دهد و ترکیبی از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی یا 4 و 64 گیگابایت برایش در نظر گرفته شده است. به لطف درگاه میکرو اس دی هم می توانید حافظه جانبی دستگاه را افزایش دهید.

دوربین اصلی در ظاهر دوگانه به نظر می رسد اما با کمی توجه متوجه می شوید که در واقع با یک دوربین در کنار یک فلش طرف هستید. حسگر این دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.0 است. دوربین سلفی هم حسگری با رزولوشن مشابه ولی با دیافراگم f2.2 دارد.

در پشت گوشی و در پایین دوربین اصلی شاهد تعبیه حسگر اثر انگشت هستیم. باتری دیزایر 12 اس ظرفیتی 3075 میلی آمپر ساعتی دارد و متاسفانه از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. اچ تی سی برای گوشی اقتصادی خود اندروید 8.1 به همراه رابط کاربری اختصاصی Sense UI را در نظر گرفته است.

دیزایر 12 اس در رنگ های مشکی، نقره ای و قرمز در تایوان عرضه شده. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل با 3 گیگابایت رم معادل 195 دلار و برای نسخه با رم 4 گیگابایتی حدود 225 دلار است. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در سایر نقاط جهان هم عرضه می شود یا تنها به وطن اچ تی سی محدود خواهد بود.

دیزایر 12 اس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohamadreza Rohiye
    Mohamadreza Rohiye | ۲۷ آذر ۱۳۹۷

    الان با u 11eyes دارم نظر میذازم ک گوشی فوقالعاده ایه،ولی همیشه اعتقاد داشتم مدیر کمپانی باید عوض شه احتیاج به رنسانس داره این کمپانی،وگرنه با این مدیریت هر روز داره وضعش بدتر میشه ،نیروی جدید با ایده های جدید میخاد

  • Babak Naderi
    Babak Naderi | ۲۶ آذر ۱۳۹۷

    خدایا چقدر رشته این گوشی بابا دوره آیند ۴۳۵گذشت آه بسه دیگه واسه سود بیشتر ازش استفاده میکنم و هم قیمت اینو ۶۲۵ یا ۶۳۶ می‌فروشند دوران اچ تی سی تموم شدس

  • آریا
    آریا | ۲۶ آذر ۱۳۹۷

    جای دوربنیش چه ضایع است

مطالب پیشنهادی