ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

چهار سوالی که هر شخص موفق باید به آن پاسخ دهد

تقریباً همه علاقه دارند در زندگی به موفقیت برسند اما تعریف موفقیت در ذهن هر فرد با دیگری تفاوت دارد. به همین دلیل هر فرد تا زمانی که این مسئله را برای خودش مشخص نکند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

تقریباً همه علاقه دارند در زندگی به موفقیت برسند اما تعریف موفقیت در ذهن هر فرد با دیگری تفاوت دارد. به همین دلیل هر فرد تا زمانی که این مسئله را برای خودش مشخص نکند نمی‌تواند به شخص موفقی بدل گردد.

به همین دلیل است که اپرا وینفری در صحبتی که با فارغ التحصیلان دانشگاه اسکیدمور داشت از آنها در خواست کرد تا به چهار سوال اساسی سریعاً پاسخ دهند تا بتوانند به موفقیت دست یابند.

وجدانتان به شما چه می‌گوید؟

شخص موفق

اپرا در باره وجدان نظر جالبی دارد. او باور دارد که مجموعه‌ای از حس‌های درونی وجدان یک فرد را تشکیل می‌دهند. او می‌گوید:

«من به جایگاه خوبی در زندگی‌ام رسیدم چرا که به ندای وجدانم گوش دادم و بر این اساس تصمیم گرفتم.»

او مدعی شده که وجدانش به او گفت شغل درآمدزای خود را ترک گوید و  برنامه‌ی خود را به راه اندازد تا بتواند آنچه دوست دارد انجام دهد.

همه ما میدانیم اکنون اپرا ثروتمندترین و مقبولترین زن در صنعت سرگرمی محسوب می‌شود. محبوبیت در چنین مقیاسی نیازمند آن است که شخصیت رهبر داشته باشید.

اگر فقط به دانش دیگران اطمینان کنید، قادر نخواهید بود به بینشتان عمل کنید و راه موفقیت در پیش بگیرید.

مقصودتان از زندگی چیست؟

شخص موفق

اپرا طی مصاحبه‌ی خود از معلم معنوی خود گری زوکاو صحبت کرد و عنوان نمود که این نویسنده یکی از مهمترین اصول موفقیت را به وی آموخته است.

از نظر او باید افراد در زندگی، مقصود یا هدفی خاص را دنبال کنند. تنها به دنبال پول، شهرت و معروفیت بودن نمی‌تواند هر فرد را به شخص موفق تبدیل کند.

او می‌گوید پس از خواندن مطالب زوکاو، توجهش به مقصود تصمیماتش جلب شده تا ببیند با انجام هر فعالیتی به دنبال چه چیزی است. همین مسئله موجب شد تا ساختن یک شوی سرگرم کننده از اولویت‌هایش خارج شود و ترجیح دهد زندگی مخاطبان را تحت تاثیر قرار داده تا بتواند در زندگی بسیاری از آنها تغییر ایجاد کند.

چه چیزی در زندگی شما نیازمند قدردانی است؟

کارشناسان باور دارند که اگر قدر موقعیت‌ها و خصوصیت‌های خوب زندگیتان را بدانید، ذهن شما مثبت اندیشی، امیدواری و خوشحالی را می‌آموزد.

اپرا می‌گوید که آموخته همیشه در سخترین شرایط هم قدردان موهبت‌هایش باشد و به همین دلیل است که به ثروت و موفقیت بسیاری دست یافته است.

چه چیزی واقعیت زندگیتان را تشکیل می‌دهد؟

این سوال می تواند بسیار ترسناک باشد اما اگر قصد دارید که در زندگی به موفقیت دست یابید، قطعاً باید با واقعیت زندگیتان مواجه شوید. شاید در ابتدا، این مسئله برایتان دلهره آور باشد اما قدرتی باور نکردنی به شما خواهد بخشید.

اپرا باور دارد که همه با سختیها و آزمایش‌های فراوانی در زندگی مواجه می‌شوند. ممکن است بیماری، شغل یا بحران های زیادی بر سر راه رسیدن به موفقیت قرار گرفته باشد اما اگر شخصی بتواند با واقعیت خود روبرو شود بداند که چه کسی است، آنگاه حقیقت او را آزاد می‌کند و می تواند بدون دردسر به سمت موفقیت حرکت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza Zare
    Alireza Zare | ۲۷ آذر ۱۳۹۷

    اینا واسه خارجه. تو این مرز پر گهر فقط اختلاس جواب میده

مطالب پیشنهادی