ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمرنگ شدن احتمال معرفی موبایل تاشو ال جی در نمایشگاه CES

چندی پیش افشاگر معروف، ایوان بلس با انتشار پستی در توییتر مدعی شد موبایل تاشو ال جی قرار است طی نمایشگاه CES امسال در دی ماه معرفی گردد. از طرف دیگر مشخص شده که سامسونگ نیز قصد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

چندی پیش افشاگر معروف، ایوان بلس با انتشار پستی در توییتر مدعی شد موبایل تاشو ال جی قرار است طی نمایشگاه CES امسال در دی ماه معرفی گردد. از طرف دیگر مشخص شده که سامسونگ نیز قصد دارد بهمن یا اسفندماه امسال از موبایل تاشو گلکسی F رونمایی کند.

در آن زمان به نظر می‌رسید که ال جی سعی دارد با زودتر معرفی کردن موبایل تاشوی خود از رقیب دیرینه‌ی خود پیشی بگیرد. حال بار دیگر ایوان بلس با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که اکنون احتمال معرفی موبایل تاشو ال جی در نمایشگاه CES به شدت کمرنگ شده است.

شایعات حاکی از آن است که هر سه شرکت سامسونگ، هواوی و ال جی هدف دارند تا پایان نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ میلادی، تلفن‌های هوشمند تاشو خود را معرفی کنند. گفته شده که تا پایان نیمه دوم همین سال نیز از مدل‌های مشابه‌ شرکت‌های اوپو، شیائومی، ویوو و موتورولا رونمایی خواهد شد.

طرح متفاوت ال جی برای گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو

گزارشاتی هم از احتمال معرفی موبایل تاشوی سامسونگ تا پایان نیمه اول سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شده و بعید نیست که تا پایان همین سال شاهد رونمایی اپل از یک آیفون تاشو باشیم.

اینطور که از شواهد پیداست تولید چنین محصولی به برنامه‌های آینده تمامی تولیدکنندگان مطرح موبایل بدل شده و پس از بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر، نوبت به تلفن‌های هوشمند تاشو رسیده تا تمامی شرکت‌ها، نوع طراحی متفاوت خود را به نمایش بگذارند.

طرح متفاوت ال جی برای گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو

بدین ترتیب اولین شرکتی که بتواند محصولی بی عیب و نقص با کارایی بالا تولید کند می‌تواند به برنده‌ی بازار آینده‌ی تلفن‌های هوشمند بدل گردد و کاربران را به خرید این گجت جلب کند.

همانطور که می‌دانید نمایشگاه CES امسال قرار است ۱۸ تا ۲۱ دی ماه امسال برگزار گردد و دیجیاتو نیز همانند سنت هر ساله‌‌ی خود به پوشش کامل آن خواهد پرداخت.

بنابراین در آن زمان مشخص خواهد شد که بالاخره کدام گفته‌ی ایوان بلس به واقعیت نزدیکتر بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی