ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قوت گرفتن احتمال تولید خوردوی اپل با استخدام طراح تسلا

اپل جدیداً یکی از طراحان اسبق تسلا یعنی اندرو کیم را استخدام کرده و این مسئله موجب شده شایعات توسعه‌ی ماشین‌های الکتریکی این شرکت قوت بگیرد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد کمپانی کوپرتینویی هدف دارد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

اپل جدیداً یکی از طراحان اسبق تسلا یعنی اندرو کیم را استخدام کرده و این مسئله موجب شده شایعات توسعه‌ی ماشین‌های الکتریکی این شرکت قوت بگیرد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد کمپانی کوپرتینویی هدف دارد که روند توسعه‌ی اپل کار را شدت بخشد و با سرعت بیشتری آن را تولید کند.

پروفایل لینکدین اندرو کیم نشان می‌دهد که اکنون یک ماه است که در اپل مشغول به کار شده است. از آنجایی که کیم دو سال تمام روی طراحی تمامی ماشین‌های این تیم یعنی تسلا 3، تسلا سمی و نسل بعدی رودستر کار کرده بود، این احتمال وجود دارد که اپل کار بسیار زودتر از آنچه تصور می‌کردیم، طراحی یا تولید شود.

او پیش از کار بر روی‌ مدل های مختلف تسلا، به مدت ۴ سال در مایکروسافت مشغول به کار بود و طراحی اکس باکس وان، ویندوز 10 و هولولنز حاصل تلاش‌های اوست. در نتیجه این احتمال وجود دارد که اپل با آوردن کیم جاه طلبی‌های خود در زمینه‌ی فضای واقعیت افزوده را دنبال کند و استخدام این طراح اصلاً  ربطی به اپل کار یا ماشین‌های الکتریکی این شرکت نداشته باشد.

بدین ترتیب بر اساس سوابق این طراح چند احتمال به وجود می‌آید و طی سال‌های آینده شاهد معرفی و عرضه‌ هدست واقعیت افزوده جدیدی خواهیم بود یا اینکه عرضه ماشین‌ الکتریکی بسیار زودتر از حد تصورتمان خواهد بود.

با این وجود، ممکن است اندرو کیم مسئولیت کار بر روی عینک‌های واقعیت افزوده‌ی اپل را که پیشتر شایعاتی درباره‌ی آن به گوش می‌رسید را بر عهده داشته باشد. به هر حال کیم دومین کارمند بلند مرتبه تسلاست که طی چند ماه گذشته پالو آلتو را ترک می‌گوید و به کوپرتینو سفر می‌کند.

داگ فیلد (Doug Field) زمانی جانشین سرپرست تیم طراحی کامپیوترهای مک در اپل بود، اما برای تصاحب سمت سرمهندسی بخش طراحی و تولید خودروهای شرکت تسلا از جمع اهالی کوپرتینو جدا شد. ماه گذشته او نیز به اپل بازگشت تا شایعات تولید اپل کار قوت بگیرد.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی